وزیر کشور در مورد ماجرای خرم‌آباد: به دلیل عمق زیاد زلزله، دستگاه‌های لرزه‌نگار به درستی نتوانستند آن را تشخیص بدهند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ احمد وحیدی صبح دیروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیأت دولت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وضعیت مهاجرین و اتباع خارجی به موضوع مهمی تبدیل شده است که در دستور همه دستگاه‌ها از جمله وزارت کشور قرار دارد.

وزیر کشور با اشاره به برنامه‌های وزارت کشور برای ساماندهی اتباع خارجی و مهاجران اضافه کرد: بر اساس برنامه طراحی شده نسبت به ساماندهی اتباع خارجی اقدام خواهد شد و در دستور کار است.

وی یادآورشد: اتباع غیر قانونی باید به کشور خود بازگردانده شوند و کسانی که مجوز حضور دارند، ساماندهی شوند.

وحیدی اعلام کرد: آنچه که ما می توانیم به صورت غیررسمی از اتباع افغانستانی حاضر در ایران اعلام کنیم، حدود پنج میلیون نفر و به طور رسمی کمتر است.
تکذیب ادعای هدف قرار گرفتن زیرساخت‌های موشکی در خرم‌آباد
وی همچنین درباره لرزشی که سه‌شنبه شب در خرم آباد لرستان احساس شد، ادعای مورد هدف قرار گرفتن زیر ساخت‌های موشکی را تکذیب کرد و اظهار داشت: آنچه که مطرح است همان تکانه و لرزش بوده است. مطلبی که همان شب منتشر شد، اطلاعات نادرستی بود و منبع رسمی نداشت.

وزیر کشور یادآورشد: بنا بر اعلام مراجع رسمی، به دلیل عمق زیاد این زلزله، دستگاه‌های لرزه‌نگار به درستی نتوانستند آن را تشخیص بدهند و صدایی که ادعا می‌شود شنیده شده، خبرسازی بود.

وحیدی با اشاره به قرارداد ایران و عراق، بیان داشت: عراقی‌ها اعلام کردند که طبق قرارداد عمل می‌کنند. یک تیم بازرسی هم از ایران رفته است که نتایج آن به عراق ارائه و در صورت لزوم به رسانه‌ها اعلام می‌شود.

وی همچنین درباره برنامه گروه‌های تروریستی در مراسم جاماندگان اربعین گفت: تیم‌های تروریستی مناطق مختلفی از جمله مراکز مذهبی را در دستور کار داشتند.
+2
رأی دهید
-74

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    visman34 - دبی، امارات متحده عربی

    ارواح ننت. ح... دروغ گو.با اون داغ ننگ که بر پیشانی داری.علی خامنه‌ای اینها رو مثل حیوانات داغ می‌کنه که گم نشن.هی پس گردنی از اسرائیل بخورید و زورتونو به مردم نشون بدید.دروغ و فساد شده جزوی از وجود این حرامیان.همه گروه های مافیایی یک نوع تتو مخصوص خودشون برای شناخته شدن دارن. این حرامیان شیعه مسلت بر ما هم داغ ننگ بر پیشانی علامتشونه که هر جا دیدنشون بشناسند این حرامی از سگان هار ولایت و اهل بیته
    1
    43
    ‌پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    arian1 - ابادان، ایران

    اگر در ماجرای خرم آباد دروغ نگویند آنوقت چطور برای مردم و مزدوران خود ادعا کنند که اسرائیل را می توانند با خاک یکسان بکنند. اما اسرائیل براحتی هر نقطه ای از ایران را که بخواهند بمباران می کنند و هیچ ادعایی هم نمی کنند
    1
    38
    ‌پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Persian2600 - استکهلم، سوئد

    آره اروح جد آباد همه کارت راست گفتی. قیافه ت.خمی رو ببین با پیشونی ت.خمیش که امام ش خوب قهو ایش کرده.
    2
    36
    ‌پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    گور دجال زار می بینم - نیده، ترکیه

    کاملاً صحیح میفرمائید، عمق آن بسیار زیاد و از اعماق اسرائیل میباشد! فعلاً که شما سوارید و ملت پیاده، وای به روزتان اگر وضع برعکس شود!!
    1
    35
    ‌پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    بدلیل عمق خریت جنابعالی و اون احمقتر از تو که نشسته فکر کرده اینطور حمله اسرائیل رو ماستمالی کُنه ، خریت نگار نتونست میزان حماقت شماها رو ثبت و ضبط کُنه !!
    1
    29
    ‌پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
    همه چیزو میندازید گردن دشمن اینم روش. اسراییل تا تو شورت زن غا و خود اغا هم نفوذ کرده حالا تو بیا چیزو شعر تحویل بده بدبخت
    1
    13
    ‌پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Nagonsar - مونیخ ، آلمان
    البته این از ذون زلزله‌هایی بود که اخونده میگفت بخاطر زنا و بی‌حجابی پیش میاد تو به گفته خودت بخاطر عمق زیادی که باجناقت درش گیر کرده بود متوجه زلزله نشدی
    1
    7
    ‌پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.