هه‌نگاو: مجید رضایی در تهران با «شلیک مستقیم» ماموران حکومتی کشته شد

 تصویری از شلیک مستقیم ماموران امنیتی جمهوری اسلامی به سوی معترضان(آرشیو)صدای آمریکا: سازمان حقوق بشری هه‌نگاو از کشته شدن مجید رضایی، ٣٢ ساله اهل لرستان و ساکن تهران، با «شلیک مستقیم» ماموران اطلاعاتی جمهوری اسلامی خبر داد.

به گزارش هه‌نگاو، مجید رضایی به همراه دوستش ایمان حسنوند، شامگاه پنجشنبه ۳۰ شهریور، در منزل‌شان در تهران هدف تیراندازی ماموران وزارت اطلاعآت قرار گرفتند که در نتیجه، آقای رضایی کشته و آقای حسنوند به شدت زخمی شد.

هه‌نگاو به نقل از یکی از دوستان مجید رضایی نوشت: او «حین فرار، از ناحیه سر هدف دو گلوله قرار گرفت و در دم جانش را از دست داد.»

حال ایمان حسنوند «به شدت وخیم» گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، جنازه مجید رضایی روز شنبه اول مهر پس از گذشت دو روز به خانواده‌اش تحویل داده شده و قرار است روز یکشنبه دوم مهر، به خاک سپرده شود.

در این گزارش به دلیل تیراندازی ماموران وزارت اطلاعات به این دو منتشر نشده است و دستگاه‌های امنیتی نیز در این مورد اظهار نظر نکرده اند.

هه‌نگاو به نقل از «منابع مطلع» نوشت که مجید رضایی و ایمان حسنوند از دوستان ایمان همتی هستند که اول خرداد سال جاری به دست ماموران حکومتی و با «ضربات باتون و شلیک مستقیم به سر» در تهران کشته شده بود.

در جریان کشته‌شدن آقای همتی، مجید رضایی همراه با سه تن دیگر؛ ماشاءلله مرادجانی، علی امیری، و بابک کاظمی، با شلیک مستقیم ماموران امنیتی زخمی شده بودند.
+35
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۲
    َپارتیزان - سپیدار، ایران

    یکی رو کشتید، صد تا میکشیم.
    0
    40
    یکشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.