ترامپ حین توزیع پیتزا بین هواداران خود برای مهاجران از مرز مکزیک خط و نشان کشید

العربیه: دونالد ترامپ، کاندیدای پیشتاز جمهوری‌خواهان و رئیس جمهوری سابق ایالات متحده، روز چهارشنبه، 29 شهریور در واکنش به بحران مرزی با مکزیک، متعهد شد در صورت انتخاب او به عنوان رئیس جمهوری در سال آینده، «بزرگترین عملیات اخراج داخلی در تاریخ آمریکا» را رقم بزند.

به گزارش «فاکس نیوز»، رئیس جمهوری سابق آمریکا در حالی که در یک رستوران «خانه درختی» در «آیووا» برای هوادارانش سخن می‌گفت، همزمان با توزیع پیتزا بین حاضران گفت در صورت پیروزی در انتخابات آینده به‌طور جدی با مهاجرت غیرقانونی به‌ویژه از مرز مکزیک مقابله خواهد کرد.

او هنگام توقف در این رستوران، با شعارهایی با مضمون «افتخار به آمریکایی بودن» مورد استقبال قرار گرفت.

در ویدیویی که از حضور ترامپ در این رستوران و بار در آیووا منتشر شده، او در حال امضا کردن تاپ یک زن پیشخدمت است که به او گفته بود: «بسیار مفتخریم که شما اینجا هستید.»

ترامپ اوایل ماه جاری نیز، هنگام حضور در بازی فوتبال ایالت آیووا، به شیوه‌ای مشابه توجه جمعیت مشتاق را به سوی خود جلب کرد.

او در حالی که هوادارانش پشت در منتظر بودند، کمک کرد تا همبرگرها را روی یک کباب‌پز آماده کنند.

ترامپ سپس، در حالی که قبل از بازی در ورزشگاه قدم می‌زد با تشویق‌های بلند حاضران روبرو شد.

طبق نظرسنجی‌ «فاکس بیزینس» که روز چهارشنبه منتشر شد، ترامپ از حمایت 46 درصدی بین نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره برخوردار است. این نظرسنجی نشان داد که ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا با 15 درصد و نیکی هیلی سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل با 11 درصد در رتبه دوم و سوم قرار دارند.
+27
رأی دهید
-3

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.