ادعای نویسنده کتابی جدید درباره مرداک: آرزوی میلیاردر ۹۲ ساله آمریکایی شنیدن خبر مرگ ترامپ است

یورونیوز: نویسنده کتاب جدیدی که درباره روپرت مرداک، میلیاردر آمریکایی منتشر خواهد شد ادعا می‌کند که آرزوی این مرد ثروتمند مرگ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین این کشور است.

روپرت مرداک که با حزب جمهوریخواه آمریکا رابطه نزدیکی دارد صاحب چند رسانه از جمله شبکه تلویزیونی «فاکس نیوز» است. این شبکه تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ و پیامدهای آن از جمله حمله طرفداران دونالد ترامپ به کنگره ایالات متحده در بین آنها محبوبیت زیادی داشت.

مایکل وولف، نویسنده کتاب جدید درباره روپرت مرداک به نام «سقوط؛ پایان فاکس نیوز و سلسله مرداک» نوشته است که این میلیاردر آمریکایی اکنون به دشمن قسم‌خورده دونالد ترامپ تبدیل شده است.

در بخشی از این کتاب آمده است که روپرت مرداک، ۹۲ ساله بارها جملاتی مانند «همه چی حل خواهد شد اگر...» یا «چطور او هنوز زنده است؟» را به زبان آورده است.

دونالد ترامپ، ۷۷ ساله اکنون نامزد پیشتاز در میان کاندیداهای حزب جمهوریخواه برای کسب نامزدی این حزب در انتخابات سال آینده است. انتخابات مقدماتی حزب جمهوریخواه از ماه ژانویه در ایالت‌های مختلف آمریکا آغاز خواهد شد.

شبکه «فاکس نیوز» چند ماه پیش به همکاری خود با تاکر کارلسون، مجری محبوب این شبکه در بین طرفداران دونالد ترامپ پایان داد. تعداد بینندگان برنامه‌های این شبکه خبری پس از آن کاهش یافت.
+8
رأی دهید
-40

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان
    چون روپرت مرداک از بزرگترین گلوبالیستهای چپ (با چپ کمونیستی سوسیالیستی اشتباه نشه) جهان هست،دشمنی اون با ترامپ رو همه میدانند.و ترامپ بر عکس بزرگترین مخالف گلوبالیسم و جنبش اسلام دوست woke
    2
    16
    ‌پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان
    چند روز پیش همین جناح چپ افراطی و گلوبالیست ، راسل برند استندآپ کمدین سابق و بسیار معروف انگلیسی (با اصالت یونانی) رو با اتهام تجاوز (در گذشته) از فعالیت در شبکه های اجتماعی و یوتیوب محروم کردند.راسل برند مدتی بود در یوتیوب برنامه های اجتماعی سیاسی پخش میکرد و مسایل مختلف مثل جنگ اوکراین،مافیای داروسازی،جنبش woke و فرهنگ چپ افراطی را به چالش میکشید و کانالش میلیونها مشترک داشت و بارها مهمان برنامه پادکست مشهور مجری ایرانی /آمریکایی Valutainment و Joe Rogan هم بود.خیلی جالب هست این حرفها برای جناح چپ افراطی حاکم خیلی گران تمام سد و فورا با تهمت و بهانه تکراری “تجاوز جنسی” اونهم در دهها سال پیش،شخصیتش را ترور کردند و فورا کانال یوتیوبش را بستند و کتابش را هم ممنوع چاپ کرند حتی قبل از اثبات جرم فقط با ادعا! (گناهکار هستی مگر خلافش ثابت شود).همین روش اما اتهامات سیاسیش را در مورد ترامپ بکار میبرند،و خیلی افراد دیگر که با اتهامات تعرض تجاوز دروغ چپ افراطی ،فمینیسم افراطی و جنبش me too گلوبالیستها ترور شخصیتی و حذف میشوند.
    4
    13
    ‌پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    زنده باد رضاشاه دوم‌ پهلوی - پاریس، فرانسه
    ترامپ جلوی دزدی های خیلی ها را گرفت و دشمن زیاد دارد.
    1
    5
    ‌پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.