صفحه اینستاگرام رسول خادم از دسترس خارج شد چون نوشته بود: همین جوری که می‌سوزم، بسوزی

رسول خادم، قهرمان سابق کشتی جهان و المپیک در واکنش به سالگرد اعتراض ها پستی را منتشر کرده بود اما پس از انتشار آن به نظر می رسد که صفحه او از دسترس خارج شده است.

رسول خادم این پست را «به تمامی مادران و پدران بازماندگان داغدید» تقدیم کرده و نوشته بود «همین جوری که می‌سوزم، بسوزی، کفن بهر عزیزونت بدوزی ... که کُشتی یار ما رو، بی‌مروت ...».

صفحه رسول خادم پس از این انتشار این پست از دسترس خارج شد.

آقای خادم در صفحه اینستاگرامش با عنوان «نجوای قمارباز» مطالب انتقادی از اوضاع اقتصادی و مدیریت کشور منتشر می‌کند.
 
او همچنین با انتشار یک استوری از صفحه اینستاگرام پرویز پرستویی، درباره حضور رونالدو در ایران و تکاپوی مسئولان ورزشی و غیرورزشی برای استقبال از او و نگرانی‌ها بابت آبروریزی به دلیل امکانات ضعیف در ایران، نوشت: «مردمی که رونالدو نیستند، ولی آدم هستند.»
 
در بخشی از متن منتشرشده در پست پرویز پرستویی آمده: «اگر فیلترینگ مایع آبروریزی است، اگر جا دارد تهران زیبا شود، اگر آزادی رنگ و روی تازه می‌خواهد، اگر فرودگاه باید خوشگل شود و رفتار مسئولان بهبود بیابد، پس چرا این اشکالات را برای ما ایرانی ها رفع نمی‌کنید؟ کریس برای یک بازی فوتبال می‌آید و می‌رود. ما اما ساکنان ابدی این خانه پدری هستیم. آیا بخشی از این احترام و تقلا برای بهتر کردن اوضاع حق ما نیست؟ رونالدو نیستیم، آدم که هستیم.»
+53
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    مطمئن باش خامنه‌ای این کفتار پیر همین امروزش هم شب و روز داره میسوزه بدبخت خودش یک زندانی زندانی هست که جرات نداره بین مردم بیاد، از روسیه مثل سگ می‌ترسه چون میدونه یک قدم بر خلاف خواسته پوتین ور داره می‌ترسه از تک تک اراذل و اوباشی که دور خودش جمع کرده می‌ترسه برای همین جرات نداره از فساد و کثافت کاریشون حمایت نکنه واقعا که موجود حقیریه
    1
    17
    شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    elnazpishu - لندن، انگلستان
    اخه مگه صفحه اینستا دست وزارت ارتباطاته. یا خودش غیرفعال کرده یا گرفتنش و مجبورش کردن
    5
    8
    شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.