استقرار زره‌پوش در کنار مزار مهسا ژینا امینی در قبرستان آیچی و «برقراری شرایط حکومت نظامی» در سقز

مزار مهسا ژینا امینی در آرامگاه آیچیدویچه وله: منابع مختلف خبری از استقرار نیروهای گارد ویژه در سقز زادگاه مهسا امینی و "برقراری شرایط حکومت نظامی" خبر دادند.

وب‌سایت "هه‌نگاو" روز پنجشنبه ۲۳ شهریور (۱۴ سپتامبر) اعلام کرد سپاه پاسداران در نزدیکی مزار مهسا امینی "زره‌پوش مستقر کرده است".

بر اساس فیلمی کە آژانس خبری "کردپا" از شهر سقز، زادگاه و آرامگاه مهسا ژینا امینی منتشر کرده خودروی ون و زرەپوش نیروهای سرکوب در نزدیکی گورستان آیچی مستقر شدەاند.

سپاه پاسداران اعزام نیرو و تجهیزات جنگی به کردستان را تائید کرده است.
در فضای مجازی تصاویر و فیلم‌هایی منتشر شده است که استقرار نیروهای نظامی در کرمانشان، تهران، کرج ، زاهدان و دیگر شهرهای کشور را نیز نشان می‌دهد.
"برقراری شرایط حکومت نظامی" در سقز  
شاهد علوی، روزنامه‌نگار کرد در ایکس (توییتر سابق) وضعیت سقز را "شبیه برقراری شرایط حکومت نظامی" توصیف کرده است.

در این شهر هم‌زمان با بازرسی خوردوهای شهروندان، شمار زیادی را هم بازداشت کردند.
آقای علوی می‌نویسد مناطق و محلات بین نیروهای مختلف تقسیم شده و سپاه، یگان‌ویژه، یگان امداد و نوپو هر کدام در بخشی از شهر مستقر شده‌اند و پست‌های ایست و بازرسی ۲۴ ساعته در خیابان‌های مختلف شهر دایر کرده‌اند و "عملا حکومت نظامی در شهر حاکم است، هرچند به طور رسمی اعلام نشده است". 
+34
رأی دهید
-19

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    amirHassna - سیدنی، استرالیا

    اقتدار بسیجیو سپاهیو مزدوران بی وطن سایبری مبارک.
    6
    72
    جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    ایرانی دبش - تهران، ایران

    ننگ و مرگ بر آخوند ، اما چرا چرت میگن این توپ خانه زرهی بود برای جنگ نه تظاهرات چرا جو الکی میدین آخه کتوشا میبرن برای تظاهرات
    11
    39
    جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Ginger - چگو، اسپانیا

    حضور تانک و زره پوش برای جنگ با مردم ایران توسط رژیم اسلامی دست نشانده خارجی ها ،جای تعجبی ندارد، ایران در کودتای تروریست های فلسطینی و حوزه‌های اسلامی جاسوسی در سال 57به اشغال دشمنان در آمد و حدود 45سال است که که مردم تحت حکومت نظامی آشکار و پنهان دولت اسلامی خراج ده به خارجی ها ،هستند 30,و 35سال اول اشغال ایران به دست دشمن اسلامی، مردم بیشماری از ایرانیان بدست رژیم اسلامی کشته شده که به علت نبودن رسانه و سانسور داخل و خارج اطلاعاتی از تعداد مقتولین شهروند در ایران بدست رژیم آخوندی وجود ندارد اما با رسیدن اینترنت و شبکه های اجتماعی، اطلاعات کشتن مردم نیز کم کم بیرون آمد و رژیم اسلامی متکی به مذهب تقدس خود را از دست داد و امروز دیگر مذهب و دین اسلام حتی قادر به نگهداری خود در بین مردم ایران نیست چه برسد به نگهداری رژیم سر تا فاسد و جنایتکار رژیم اسلامی ،،،جنگ رو در رو با مردم ایران نتیجه اش از الان مشخص است 80میلیون نفر در مقابل 1000فامیل که توسط یک گروه آدم کش 100نفره مزدور حفاظت می شوند تو خود بخوان حدیث مفصل از این رویارویی خصوصاً که اسلحه مذهب در دست آخوند حوزه بازاری سپاهی شکست
    5
    37
    جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    وطن نام تو نام نامداران - ستکهلم، سوئد

    این مزدوران چقدر احمقن که فکر میکنند مردم ایران در روز و ساعت معین در خیابانها حاضر میشوند و اعتراض خود را نشان می دهند. باید حکومت را در جایی و در زمانی غافلگیر کرد که حتی تصور آن را هم نداشته باشد.
    4
    32
    جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    freedom of the press - تهران، ایران
    چه خفت باره رژیم بچه کش اشغالگری که ادعای قدرت و توانمدی و کرکری خوانی با قدرت‌های بزرگ را می کنه اینقدر از یک مرده می ترسد و تجمع بر سر مزار یک کشته شده به دست قاتلین اشغالگر را بر نمی تابد و رعب و وحشت دارد. این جماعت اشغالگر از طالبان ترسیدند و جلوشون کم آوردند آنوقت چطور می توانند در برابر اسرائیل و آمریکا قد علم کنند. من همیشه گفتم این رژیم پوشالی تر از اونی است که نشون می دهد. بخدا ۲ میلیون نفر بریزند در خیابان‌های کشور این رژیم با فلاکت سقوط می کنه. اینها فقط یاد گرفتند برای ایجاد رعب و وحشت در بین مخالفانشان بلوف بیایند و بزرگ نمایی کنند
    10
    15
    جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
    برای استفاده کردن این تجهیزات در این روزها واقعا باید مرد باشید که نیستید . پس این نمایش برای چیست ؟ از چه میترسید و واقعا از چه کسی گریزانید ؟ از سالگرد کشته شدن یک زن بدست خودتان که گفته بود ، برادر ما اینجا غریبیم ؟ تازه به اینجا آمدیم ؟ برادرم غریبه ، جایی را بلد نیست . اگر توان دارید فقط یکبار از آن استفاده کنید . ننگ بر شماها و هوادارتان .
    5
    19
    جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.