آخوند بیسواد چون نتوانست جواب یک سئوال رابدهد به نگهبانش گفت آن مرد را بزنند

آخوند بیسواد چون نتوانست جواب یک سئوال رابدهد به نگهبانش گفت آن مرد را بزنند.

+28
رأی دهید
-54

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان

    مذهب و خصوصا اسلام همینه.یک مشت اراجیف و خرافات که عده ای فرصت طلب برای منافع شخصیشان ابداع کردند و ادعا کردند خدا و خدایان بهشان ابلاغ کرده و پیامبر هستند.همگی هم بیا کشته شدند یا به مرگ عادی مردند و هیچ خدایی هم کمکشان نکرد.بعدها هم به مرور زمان صاحبان قدرت فهمیدند از این ترس و نیاز انسانها و افسار دین میشود خوب استفاده کرد برای کنترل و رام نگهداشتنان و حکومت بر آنها و به این شیادان میدان دادند.
    5
    103
    ‌پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    romano - تهران، ایران
    Munchen - مونیخ، آلمان
    اتفاقا اراجیف نیست هر چیزی ضد خودش رو داره. ایشون خیلی منطقی ازش سوال کرد برای شما اینها معنی نداره ولی برای مذهبی‌های دو آتشه این خیلی معنی داره. چرا؟ چون طرف داره میپرسه تقلید واجبه یا مستحب چون در قرآن وجود نداره بعد طرف نمیتونه بگه که تقلید اختیاریه و واجبه در صورتیه که شما جهل دین داشه باشید ضمنا جزو صفات اصلی فقیه هم نیست یعنی از طرف فقها مورد تردیده. سرت رو در نیارم اون آخوند سفیده باید بگه بله ولی چون اینا دارن ولایت مطلقه فقیه رو بر این اساس تعریف میکنند طرف شلوارش رو از ترس رژیم خیس میکنه از طرفی بگه نه بعد طبق تشیع میتونید وجوهات هم ندید و کاسه نون مفت میشکنه. حاج آقا خشونت میکنه (واقعا راهی نداره طرف خوب گیرش انداخت) و این در نظر اونهایی که دنبال تقلیدند نهایت ریختن دیوار اعتماده. حالا خوبه موبایل و این وسایل هست وگرنه قبلا خیلی راحت یک حکم ارتداد به بدبخت میزدند راحت. اینها طرفدارانی در جامعه دارند باید دخلشون رو به روش خودشون آورد طرف خیلی اسلامی رید بهش. حوصله این مطلب برای توضیح اینکه چی گذشت کوتاهه ولی از این ویدیوها زیاد نیازه.
    11
    25
    جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    romano - تهران، ایران

    دمش گرم اونجا از امام صادق و قرآن ناسخ و منسوخ رو خیلی عالی اومد. این ویدیو رو هزاران مذهبی میبینند از ۱۰ سال تغییر اجتماعی برای مغز قفل مثل سنگ بهتره. هرکی هست خدا نگه دارش بهش صدمه نزنند.
    10
    30
    جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    arian1 - ابادان، ایران

    اخوند هرزه و پلید تمام عمر کثیفش را‌ به دروغگویی و فریب مردم گذرانده است، اما دوران مفتخوری آنها رو بپایان است و بدانند که انتقام ۱۴۰۰ دزدی و فساد را حتی اگر در گور هم باشند از آنها می گیریم.
    11
    43
    جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Nagonsar - مونیخ ، آلمان
    دم اخوند و باجناق ها و لهافکشهاش کرم. ای کاش با دسته بیل یا تبر به جون لین درازگوش می افتادند. مسی مه تا این حد صیغه زاده الاغزاده باشا مه بره اراجیف یک خرفت روانی مثل این اخوند را گوش کنه بدون چوب تر فرمانبرداری نمیکنه. صد بار هششششش بهش بگی باز گوش نمیکنه. این مردم مثل فاطی کپک سایت است معتاد به توهین است. تا بعد توهین تشه خوابش نمی‌بره
    3
    8
    جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    GORG AMERICAN - بالتیمور، ایالات متحده امریکا
    حقش بیشتر از کتک بود.کسی که رفته جواب سوالهاشو از یه آخوند بگیره و داره به صادق لاتی و قرآن و اینا استناد میکنه بیشتر از این نمی ارزه
    0
    9
    جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    Hassan1479 - تهران، ایران
    این آخوند مشابه تمام جانیان و شیادان و مفت خوران مشابه خودش در طی ۱۴۰۰ سال ، با منطق اسلامی جواب داده است .
    0
    2
    شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.