پدر، نامادری و عموی یک دختر بچه ۱۰ ساله پس از بازگشت از پاکستان به اتهام قتل او بازداشت شدند

بر بدن سارا شریف آثار زخم‌های متعدد دیده شده استبی بی سی: پدر، نامادری و عموی سارا شریف ۱۰ ساله پس از بازگشت از پاکستان به بریتانیا به ظن قتل او دستگیر شدند.

عرفان شریف، ۴۱ ساله، همسرش بیناش بتول، ۲۹ ساله و برادرش فیصل مالک، ۲۸ ساله، حوالی ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه شب گذشته پس از پیاده شدن از هواپیمای پرواز دبی - لندن در فرودگاه گتویک لندن دستگیر شدند.

پلیس گفت که هر سه نفر در بازداشت هستند و از آنها بازجویی خواهد شد.

جسد سارا روز ۱۰ اوت در خانه آنان در شهر ووکینگ در جنوب شرق بریتانیا پیدا شد. در زمان پیدا شدن پیکر سارا، کسی دیگر در منزل نبوده است.

این سه نفر که ساکن همان خانه بودند یک روز قبل از اینکه پلیس جسد سارا را پیدا کند، بریتانیا را به مقصد پاکستان ترک کرده بودند.

در معاینه پس از مرگ، زخم‌های متعدد بر بدن سارا دیده شد. پلیس گفته است که اولگا شریف، مادر سارا، در جریان آخرین تحولات قرار گرفته و از کمک و حمایت پلیس برخوردار است.

پس از دستگیری این سه نفر، او در مصاحبه با روزنامه سان گفت: «بازداشت این افراد منبع آرامش برای من است و چیزی است که فکر نمی‌کردم به این سرعت اتفاق بیفتد.»
از راست: فیصل مالک، بتول و عرفان شریف. خانواده شریف پس از بازگشت از پاکستان به ظن قتل سارا شریف بازداشت شدنداو افزود: «احساس می‌کنم باری از روی شانه‌هایم برداشته شده است، اما هنوز راه زیادی تا احساس رسیدن به پایان این ماجرا باقی است.»

پلیس محلی عملیات یافتن و انتقال این سه نفر را «بسیار سریع، اما چالش برانگیز و پیچیده» توصیف کرده است.

یافتن جسد سارا نتیجه تماس پدر او با تلفن خدمات اضطراری بود.

عرفان شریف به محض اینکه به اسلام‌آباد، پایتخت پاکستان، رسید با خدمات اورژانس در بریتانیا تماس گرفت. او در این سفر همراه همسر، برادر و پنج فرزند دیگرش بوده است.

در نتیجه این تماس، ماموران به خانه‌ای در ووکینگ رفتند و در آنجا جسد سارا را پیدا کردند.
+21
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۷
    Zebelemahal - تهران، ایران
    خشونت و جنایت این موجودات دوپا در مورد همنوع خود تمامی ندارد ولی موقعی دردناکتر میشود که توسط شیطان ولی با نام و ظاهر پدر صورت می گیرد . تف بر وجدان نداشته شان
    0
    16
    جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.