پلیس اسپانیا مردی را پس از دست زدن به پشت خبرنگار زن هنگام اجرای برنامه زنده تلویزیونی، بازداشت کرد

ماجرای دست زدن به ایسا پالادو هنگام گزارش زنده تلویزیونی روی دادبی بی سی: پلیس اسپانیا مردی را به به خاطر دست زدن به قسمت پشت یک خبرنگار زن هنگام گزارش زنده تلویزیونی بازداشت کرده است.

روز سه‌شنبه، این خبرنگار به نام ایسا بالادو در حال گزارش از یک سرقت در مادرید بود که این مرد به او نزدیک شد و به پشتش دست زد اما وقتی خبرنگار برگشت و به اعتراض کرد، این مرد دست زدن به او را تکذیب کرد.

البته خانم بالادو در نظر داشت بعد از این موضوع باز به گزارش‌دهی زنده ادامه دهد اما مجری برنامه این گزارش را قطع کرد.

ناچو آباد، مجری برنامه پرسید: «ببخشید، ایسا، که حرفت رو قطع کردم...اما اون مرد به پشتت دست زد؟»

خانم خبرنگار تایید کرد که چنین شده و مجری گفت دوربین را بچرخان و فیلم «این احمق» را بگیر و دوربین تصویر مرد را نشان داد که هنوز در کنار خبرنگار ایستاده بود و لبخند بر لب داشت.

خانم بالادو به او گفت: «هرچقدر هم دلت می‌خواسته بپرسی ما از کدام کانال هستیم، آیا لازم بود که به من دست بزنی تا این را بپرسی؟ من برنامه زنده اجرا می‌کنم و مشغول کار هستم.»

مرد دست زدن به او را انکار کرد و موقع رفتن سعی کرد دستی به سر خبرنگار بکشد.
پلیس بعدا گفت مردی به اتهام تعرض به یک خبرنگار در حین اجرای برنامه تلویزیونی زنده با پیگیری پیامی در شبکه اجتماعی X دستگیر شده است.

شرکت میدیاایست اسپانیا، مالک این کانال تلویزیونی، با صدور بیانیه‌ای حمایت کامل خود از خانم بالادو را پس از «این وضعیت غیرقابل تحمل» اعلام کرده و گفته است «قاطعانه هرگونه آزار و دست‌درازی و تجاوز جنسی را محکوم می‌کند.»

یولاندا دیاز، وزیر کار اسپانیا نیز درباره این حادثه گفت که اینگونه کارها نباید بدون مجازات بماند. او در X نوشت: «غرور بیجای مردانه باعث می‌شود روزنامه‌نگاران از این گونه دست درازی‌های جنسی رنج ببرند و متجاوزان هم جلوی دوربین ابراز ندامت نکنند.»

این حادثه در گیرودار جنجال در مورد تبعیض جنسیتی در جامعه اسپانیا و ماجرای بوسه زدن بر لب جنی هرموسو، عضو تیم فوتبال اسپانیا و قهرمان جام جهانی فوتبال زنان توسط لوئیس روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال روی داده است.

بوسه آقای روبیالس در جریان قدردانی از تیم اسپانیا در فینال جام جهانی فوتبال زنان انتقادات گسترده، و استعفای او را رد پی داشت و او به اتهام تعرض جنسی به دادگاه احضار شده است.
+40
رأی دهید
-7

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Adamat7775 - خارکف، اوکراین

    تهمت نمی‌زنم، اما این ویدیو و کارهایی که این شخص انجام داد، بقدری تابلو و مضحک هست، که آدم گمان می‌کنه که خودشون با برنامه‌ریزی این پلان رو جور کردن، تا در نتیجه، خبرنگار به شهرت برسه. خبرنگاری شغل و رسالت شریفی هست، اما در طی‌ سال‌های جاری، برخی‌ خبرنگاران، با فضولی در زندگی‌ اهالی سینما و ورزش، و یا کارهای عجیب، فقط سعی‌ در مشهور‌شدن دارند. / میانه‌ی دهه‌ی ۷۰ خورشیدی، خوانندگان ایرانی مقیم امریکا، یک آهنگ دست‌جمعی‌ خوندن که همشون کنار هم ایستاده بودن (ویگن هم بود) که فیلم شوی نوروزی اون‌سال به ایران هم مثل همیشه رسید و مردم با وی‌اچ‌اس از طریق ویدیو تماشا می‌کردن. یکی‌ از خوانندگان بسیار مشهوری که نام‌ش رو نمی‌یارم، هنگام این آهنگ، ردیف عقب ایستاده بود، بعد نزدیک شد به خواننده‌ی دیگری، لبخند زد، و کاملا پیدا بود که دست به پشت طرف زد (عذر می‌خوام، یعنی‌ همون اصطلاحی که با نام *انگشت‌کردن* مشهور هست). چندی بعدش، شرکت ایرانی مستقر در امریکا که پخش‌کننده‌ی این شو بود، در باز‌نشر، اون صحنه رو -خوش‌بختانه- حذف کرد. کسانی که نسخه اول شو رو دیدن می‌دونن کی‌ با کی‌ این‌کار رو کرد.
    42
    4
    جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    مدافع حق - مادرید، اسپانیا
    به نظر من اون شخصی که از اوکراین کامنت گذاشته و نوشته که این صحنه سازی و برای شهرت خبرنگار درست شده اگر متوجه دیالوگی که بین مجری و خبرنگار و شخص معارض میشد این حرف رو نمیزد ،چون اصلا موضوع خبر کمدی و طنز نبود
    1
    19
    شنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.