حامد اسماعیلیون: می‌دانم جمهوری اسلامی دیر یا زود به دست ایرانیان سقوط خواهد کرد

 حامد اسماعیلیون- راهپیمایی برای دادخواهیصدای آمریکا: حامد اسماعیلیون، عضو هیئت مدیره انجمن خانواده‌های جانباختگان پرواز پی‌اس۷۵۲، روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد در تظاهرات شنبه آینده در تورنتو شرکت خواهد کرد.
آقای اسماعیلیون در این بیانیه گفت: «شنبه ۲۵ شهریور همراه با هزاران نفر از هموطنانم در تورنتو خواهم بود، شعار زن، زندگی و آزادی را تکرار خواهم کرد و می‌دانم جمهوری اسلامی دیر یا زود به دست ایرانیان سقوط خواهد کرد.»

به گفته آقای اسماعیلیون، «با قتل مهسا روح جامعه به نقطه جوش رسید.»

این مخالف سرشناس جمهوری اسلامی گفت کشته‌شدن مهسا یاد قربانیان سینما رکس آبادان، اعدامی‌های پشت بام مدرسه رفاه، و کشته‌شدگان پرواز پی‌اس۷۵۲ را زنده کرد.

او با اشاره به مشارکت اقشار مختلف از جمله زنان، جوانان، و هنرمندان در «انقلاب زن، زندگی، آزادی» گفت این اعتراضات «در زمانی کوتاه در دنیا فراگیر شد.»

به گفته آقای اسماعیلیون، «در بسیاری از نقاط دنیا همه دانستند ایرانیان به نقطه غیرقابل برگشتی رسیده‌اند و باید به آینده‌ای بدون جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه فکر کنند.»

این فعال حقوق بشر در تشریح اعتراضات ضد جمهوری اسلامی گفت: «ما ایرانیان به درستی آموختیم که باید به خود تکیه کنیم.»

به گفته او، «اگر قرار است انقلابی رخ دهد آن انقلاب در داخل مرزهای ایران خواهد بود.»

آقای اسماعیلیون در ادامه غرب را به «مماشات با جمهوری اسلامی» متهم کرد و گفت نباید «مانعی بر سر راه این تحول بزرگ» و همچنین «مقصد وابستگان جمهوری اسلامی و اعضای خانواده‌شان» باشد.

او در پایان بیانیه ضمن ابراز امیدواری نسبت به حضور در «دادگاهی بی‌طرف در ایران» برای محاکمه «قاتلین عزیزانم و همسفرانشان» گفت: «ما حقیقت را خواهیم فهمید و عدالت را اجرا خواهیم کرد. ما نه فراموش می‌کنیم و نه می‌بخشیم.»

در آستانه سالگرد کشته شدن مهسا امینی در بازداشت «گشت ارشاد»، پدر و مادر او در متن مشترکی که در صفحه اینستاگرام امجد امینی منتشر شد، ضمن اعلام برگزاری «مراسم سنتی و مذهبی» بر مزار او «همگان» را به «پرهیز از هرگونه کنش خشونت‌‌آمیز و واکنش در برابر آن» دعوت کردند.

کشته‌شدن مهسا (ژینا) امینی در بازداشت گشت ارشاد در ۲۵ شهریور سال گذشته، سرآغاز اعتراضات مسالمت‌جویانه گسترده‌ای علیه جمهوری اسلامی شد.

ماموران امنیتی جمهوری اسلامی در پاسخ به این اعتراضات مسالمت‌جویانه، اقدام به کشتن نزدیک به ۶۰۰ معترض، زخمی‌کردن هزاران نفر، و بازداشت بیش از ۲۰ هزار نفر کردند.
+45
رأی دهید
-105

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۴
    Rosha50 - لانسینگ، انگلستان

    آقای حامد عزیز با تشکر از زحماتی که متحمل میشوی احترام زیادی برایت قایل میباشیم ولی ای کاش با خود بزرگ بینی و غرور بی جا از همکاری با دیگران برای هدف مشترک جا نزنی که باعث تفرقه و بد بینی میگردد.
    20
    89
    ‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    زنده باد رضاشاه دوم‌ پهلوی - پاریس، فرانسه

    زنده باد شاهنشاه رضا شاه دوم پهلوی ❤️
    37
    110
    ‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

    حامد اسماعیلیون با توجه مرگ جانگداز همسر و دخترش مورد حمایت و دلسوزی مردم ایران قرار گرفت ، به فراخوان او در برلین پاسخ داده شد، و او خود را در صدر سیاست دید ، اما این کت و شلوار بزرگ‌تر از قواره او بود ، خود را گم‌کرد ، بحث را به جاهایی کشاند که سبب اختلاف و جدایی شد ، اینکه اعضای خانواده او قربانی رژیم شدند ، دلیلی نمی‌شود که به او برای همیشه امتیاز بدهد ، چرا که این رژیم صدها هزار نفر را در این ۴۰ ساله به کشتن داده .
    22
    63
    ‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    محسن ۵۵ - گنت، بلژیک

    بدون اتحاد پیروزی خیلی دیر اتفاق خواهد افتاد،شاید بعد از نیم قرن دیگر
    3
    33
    ‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ایران جویدان - جیبوتی، آنگولا
    ماشاالله چه هوشی، همه هنیجوری با دهن باز نشسته بودن که تو انیشتن این پیشبینی رو بکنی، دیگه چون تو اعلام کردی ما خیالمون راحت شد، فقط اگر سطح هوشیت و کاریت در دندان پزشکی هم در همین حد باشه، وای بحال اون بدبختای که زیر دست تو بیان. در ضمن از اسپند هم غافل نشو که دنیا پر از چشم شوره باقالی.😂
    25
    39
    ‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    اگر می‌‌خواهید الگو باید توان آن هم داشته باشید.دولتی سر و کار داریم که روی SS آلمان را سفید کرده. ایشون با وجود احترام توان آن را نداشت. موضع زیک زاک. بی‌ تجربگی.با خیلی‌ از هواداران او هم تماس دارم. همه از او ناا امید و انتقادی به حرکت او نگاه می‌‌کنند. بیشتر از همه لاس خشگه زدن با مجاهدین .نمی‌‌خوام هم انگ بزنم.که سمیه دانشگاه تبریز را از سپاه گرفت. یا اینکه هرسال به ایران و دم در اداره ارشاد برای نشر کتاب‌ها تلاش می‌‌کرد. همه ما یک موقع با این جنایت کار‌ها سر و کار داریم. ضربه که ایشون زد .هیچ کس نزد. روز به روز نقش مخرب ایشون بیشتر آشکار می‌‌شود. مقصر هم نبود. Justin Trudeau خیلی‌ باد به غبغب ایشون فرو کرد. فکر کرد که اولین رهیس جمهور ایران می‌‌شود. چکار می‌‌کند ؟ من می‌‌رم بیرون. چون رضا پهلوی رفت اسراهیل. خوب شما هم می‌‌مانید و برای نقطه نظر خود تلاش می‌‌کردید. شما هم می‌‌رفتید. روسیه.چین. کره شمالی‌. مگر قرار است در یک گروه سیاسی همه از دم یک عقیده داشته باشند؟ اینجا است که می‌‌شود گفت.کار هرمرد نیست خرمن کوفتن .گاو نر خواهد و مرد کهن
    18
    27
    ‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    antifascism - تهران، ایران
    مرگ بر دیکتاتور. چه شاه باشه چه رهبر چه طرفداران انگلشون
    18
    4
    ‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Nagonsar - مونیخ ، آلمان
    حامد پی اس الکرایینی تو باز سر و پورت پیدا شد حیف اکسیژن. اینبار تنها اومدی مسیح صیغه نجات زیرکی گیر کرده.نو ۰یاید شب و روز به جان رژیم و ادمکشهای تروریست سپاه دعا کنی. اگر اونا هواپیمای اکرایینی را نمی‌زدند حتی بچت از وجود دو مطلع نمیشد.
    5
    9
    ‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.