زیدآبادی: چرا تدریس سعید حدادیان در دانشگاه تهران باید این همه عجیب باشد؟

احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار و زندانی سیاسی پیشین، روز یکشنبه در واکنش به استخدام سعید حدادیان مداح معروف در دانشگاه تهران، به استخدام‌های مشابه پیشین اشاره کرد.

او نوشت: «وقتی حسین شریعتمداری مسئول مهمترین بنگاه مطبوعاتی کشور باشد و حسین‌الله کرم و صادق کوشکی هم در دانشگاه تهران علوم سیاسی تدریس کنند، چرا تدریس سعید حدادیان در دانشکده ادبیات باید این همه عجیب و غریب جلوه کند؟»

حسین الله‌کرم، از فرماندهان پیشین سپاه پاسداران و بنیانگذاران گروه شبه‌نظامی «انصار حزب‌الله» در فهرست تحریم‌های اتحادیه اروپا و آمریکا قرار دارد.

محمدصادق کوشکی، از نیروهای بسیجی است که به عنوان تحلیلگر اصولگرا در رسانه‌ها اظهارنظر می‌کند.

زیادآبادی همچنین با اشاره به موضع‌گیری روزنامه تندرو «کیهان» در این زمینه افزود: «تجلیل حسین شریعتمداری از "موقعیت ممتاز علمی" او [حدادیان] را در کیهان خواندم، مطمئن شدم که احتمالاً بهره آقای حدادیان از ادبیات، نباید چیزی بیش از اخلاق و ادب حرفه‌ای آقای شریعتمداری در امر روزنامه‌نگاری باشد!»
حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان و نماینده علی خامنه‌ای در موسسه کیهان، در شماره روز یکشنبه این روزنامه درباره حدادیان مدعی شد که این مداح «دکتر» است.

شریعتمداری منتقدان حدادیان، را «تازه به دوران رسیده‌های عقده‌ای» و «اجق وجق‌های بی‌سواد و وطن‌فروش» نامید «که بی‌سوادی خود را زیر مدرکی که معلوم نیست چگونه کسب شده، پنهان می‌کنند».

همزمان با انتشار اخبار اخراج استادان باسابقه دانشگاه‌های ایران، خبر تدریس سعید حدادیان، از مداحان و نوحه خوانان نزدیک به رهبر جمهوری اسلامی در رشته کارشناسی ارشد دانشکده ادبیات دانشگاه تهران در هفته‌های اخیر واکنش‌برانگیز شده است.
+38
رأی دهید
-6

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    عجیب نیست ، پروژه مکتبخانه کردن دانشگاهها مدتهاست کلید خورده و هر چه لش و لات و ارازل و اوباش چماقدار حکومتی ، بعنوان استاد به استخدام دانشگاه در میان و نتیجتاً دانشجویان ممتاز و نخبه مهاجرت و دیگران هم می سوزند و می سازند !!
    2
    46
    دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    آلترناتیو - فرانکفورت، آلمان

    خمینی بیسواد چطور رهبر یک مملکت شد؟! از آسمون پایین نیافتاد بل این "امت" بدون هویت ملی بر ضد "ملت" ۴۴ سال از خمینی و خامنه‌ای (= "عصاره امت نادان") را ساختند. این نادانی مزمن و دخالت دین در سیاست از یک نفر یا یک گروه زاییده نشد. این معضل عقبه فرهنگ مذهبی دارد، فرهنگ منحط شیعی حداقل ۱۲۰۰ساله😡 بیشعورها، بیسوادها و نعره کشها سردمداران ج.ا هستند و از روز اول سال ۵۷ با اعدام دگراندیشان و شکنجه دانشگاهیان، راه را بر روی نسل احساساتی انقلابی اما بی خرد باز کردند!
    1
    48
    دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.