فال روز شنبه ۹ سپتامبر - ۱۸ شهریور

فروردین
 
امروز شاید عقیده شما با خواهر و یا برادرهایتان مخالف باشد، اما این دلیل نمی شود به راحتی حرف آنها را قبول کنید! شاید دیدگاه شما هوشمندانه تر از ایده های آنها باشد، اما هنوز آنقدر خوب نیست که حقایق را برایشان روشن کند. فقط تسلیم نشوید!! اما باور کردن اینکه می توانید با منطق و افکار هوشمندانه نظر آنها را عوض کنید کاری غیر عملی و نشدنی است. بگذارید آنها نظرتان را بفهمند و بعد تنهایشان بگذارید. آنها وقتی خودشان آمادگی لازم را پیدا کردند- و نه زودتر از آن!- نظرشان را عوض خواهند کرد.
ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت
تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت
تعبیر:به درگاه خداوند دست نیاز بلند کرده ای و عاجزانه طلب مراد می کنی. دنبال طبیبی برای درمان دل بیمار خود هستی. حاضری برای رسیدن به مقصود جان خود را هم فدا کنی. بالاخره فیض رحمت خداوندی شامل حالت می شود. روزگار تلخ برایت شیرین شده، نسیم بهاری هم دل سرد و بی روح تو را به گلزاری مصفا مبدل خواهد ساخت.
 
اردیبهشت
 
متوقف کردن برنامه‌های پرمشغله‌تان هم اکنون ایده‌ای مناسب است، برای اینکه شاید شما نتوانید به همه آنها برسید. تا موقعی که برنامه‌های جاه طلبانه داشته باشید فقط اعصاب خود را خراب تر خواهید کرد. پس زمانی را در آرامش و سکوت مطلق سپری کنید تا از دست سردردهایتان راحت شوید. با وجود اینکه ماه در سومین خانه شما قرار دارد بهتر است به جای هدر دادن انرژی خود آن را ذخیره کنید.
ساقیا برخیز و درده جام را***خاک بر سر کن غم ایام را
ساغر می بر کفم نه تا ز بر***برکشم این دلق ازرق فام را
تعبیر:مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید.
 
خرداد
 
شما روزهای پر شور و حرارتی را تجربه می‌کنید، تمایلات و علایق جدیدی در این روزها برایتان به وجود آمده است. از طرفی شما مشتاق هستید که تجربه‌های جدیدی را به دست بیاورید زیرا ذاتا فردی کنجکاو هستید، شما کمی نیز انسان پر حرفی هستید، کمی بیش از حد صحبت می‌کنید و از طرف دیگر فعالیت‌هایی را که انجام می‌دهید سعی می‌کنید با با کمی‌نیرنگ و سیاست همراه باشد اما باید بدانید در هر کاری سیاست لازم نیست و گاهی ساده انگاری و ساده بودن بهتر از هر سیاستی است.
خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست***تاب آن زلف پریشان تو بی چیزی نیست
از لبت شیر روان بود که من می ‌گفتم***این شکر گرد نمکدان تو بی چیزی نیست
تعبیر:هر چقدر کوشش کنی همانقدر نتیجه می گیری. به امی این نباش که از غیب برایت کاری انجام شود. همه چیز برای موفقیت مهیاشت کمی همت لازم است. کوچکترین خلافی باعث می شود هر چه را به دست آورده ای از دست بدهی. پایت را از گلیم خویش درازتر نکن. خداوند گواه بر اعمال توست. تلاشت را بیشتر کن، عمر زودگذر است. شما ذکرت سلامتی برای دیگران و خود باشد.
 
تیر
 
شما احتمالا بسیار هیجان زده هستید چرا که می خواهید روزی سراسر تفریح و شادی داشته باشید و سعی می کنید که دیگران را کنترل کنید تا مانع برنامه ها و نقشه ها اولیه شما و خراب شدن آنها نشوند. متاسفانه، کارهای زیادی در دست انجام داشتن شیوه مدیریتی مناسبی برای اکنون نیست. در عوض، شما باید بوسیله مثال های درست و قابل اعتماد خود اوضاع را هدایت کنید و زمانی را هم برای لذت بردن از زندگی برای خود بگذارید.
سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست
نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست
تعبیر: اراده ات بسیار قوی است و با آن می توانی دنیا را زیر و رو کنی. همه چیز را زیبا می بینی و از این دید خود راضی هم هستی. زیبایی ها آنقدر تو را مست کرده که به خزان فکر نمی کنی. گاهی خود را مثل باد سبک می دانی و دلت می خواهد همراه آن سرگردان باشی ولی این خیالات برایت ثمری ندارد پس اراده ی قوی خویش را به کار برده، دنیا و آخرت خود را بساز.
 
مرداد
 
امروز شما می‌توانید بین روش بی‌تکلف خاص خودتان و شیوه مستقیم تر در ابراز کردن احساسات تعادل برقرار کنید. دانستن اینکه دیگران در پشت این شوخ طبعی و بذله گویی شما چه چیزی را می‌بینند، موضوع خیلی مهمی‌است. بنابراین به بذله گویی خود ادامه بدهید تا این گفتگو بیشتر طول بکشد. با خود آنها به فضای احساسیشان وارد شوید و بعد ببینید که چه احساسی دارید.
پیرانه سرم عشق جوانی به سر افتاد***وان راز که در دل بنهفتم به درافتاد
از راه نظر مرغ دلم گشت هواگیر***ای دیده نگه کن که به دام که درافتاد
تعبیر:پل های پشت سر خود را خراب نکن. سرت را بالا بگیر. همنوز رموز زندگی را نمی دانی. ستاره ی دولت و اقبال تو چون ناهید درخشان است. پیشنهاد خود را مطرح کن و دل به دریا بزن. زمانی پیروز می شوی که خودت مشکلاتت را حل کنی و به امید دیگران ننشینی.
 
شهریور
 
ممکن است امروز در کشمکش و تقلا باشید چرا که می توانید مسیری را به سوی موفقیت ببینید با این حال به نظر می رسد آنها به آسانی بدست تان نمی رسند. اگر رابطه کنونی تان دچار مشکل شد به یاد داشته باشید که از بین بردن علاقه در یک دوستی پر معنی عاقلانه ترین کاری نیست که می توانید انجام بدهید. بهترین توانایی شما این است که خودتان را به روشنی بیان می کنید حتی زمانیکه می دانید با عقاید و نظرات دیگران همخوانی نداشته باشد. به یاد داشته باشید که صادق ماندن با خود بسیار سخت است و می تواند تنها راه حلی باشد که شما تا بحال بدنبال آن بودید.
مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست
اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست
تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.
 
مهر
 
امروز شما با کارهای زیادی مواجه هستید و کار سخت شما ممکن است مقداری خسته کننده باشد. به هر حال طفره رفتن از آنها موجب می‌شود که هیچ کاری انجام نشود، و شما تا زمانیکه وظایف تان را کاملا انجام ندهید نتوانید از تعطیلات آخر هفته خود لذت ببرید.خوشبختانه،‌برداشتن گامی‌استوار که تمام طول روز بتوانید آن را ادامه دهید برایتان بسیار مناسب تر از گرفتن یک جایزه جالب توجه است.
ماهم این هفته برون رفت و به چشمم سالیست***حال هجران تو چه دانی که چه مشکل حالیست
مردم دیده ز لطف رخ او در رخ او***عکس خود دید گمان برد که مشکین خالیست
تعبیر:در انجام کاری که در پیش داری درنگ و شتاب نکن. عشق و محبت و ایمان به هدف تو را بهتر و زودتر به هدف می رسانند. در امر ازدواج موفق خواهی شد.
 
آبان
 
امروز شما می‌خواهید در نظر افراد مافوقتان خود را خوب نشان بدهید، بنابراین ممکن است کارهایی بکنید که مدت‌ها است این کارها را انجام نمی‌دادید. اکنون هیچ چیز از چشمان منتقدانه شما پنهان نمی‌ماند، اما شما به خاطر جزئیاتی که نتوانسته‌اید مأموریت خود را به اتمام برسانید کاملاً در خود فرو رفته‌اید. اگرچه شاید این روش انتخاب خاص شما نباشد، ولی خوب است که کمی درد و رنج را تحمل کنید تا بعدها بتوانید سر موقع کارهای خود را تمام کنید.
پیرانه سرم عشق جوانی به سر افتاد***وان راز که در دل بنهفتم به درافتاد
از راه نظر مرغ دلم گشت هواگیر***ای دیده نگه کن که به دام که درافتاد
تعبیر:با هر کس طرح دوستی نریز که هر چه صدمه دیده ای از دوست بد بوده است. در عشق شکست خورده ای. اما همه چیز دوباره رو به راه می شود. عشق پاک و بی آلایشت را نصیب هر کسی نکن زیرا آنان ظاهر خوب و باطنی تیره دارند. در زمان احتیاج هم در هر خانه ای را نزن که حاجت تو در زور بازویت می باشد.
 
آذر
 
حالا که ماه نشانه شما راترک کرده و وارد دومین خانه از "ارزشهای خود" می شود، شما باید نفسی از روی آرامش بکشید! باوجود اینکه شما الان که روزهای سخت تان را پشت سر گذاشته اید و دیگر احساس آسیب پذیری نمی کنید، اما هنوز برای تان سخت است که کارتان را شروع کرده و به مرحله بعد بروید. به عنوان مثال دادن یک ساختار جدید برای یک ایده خیلی مفیدتر از از این است که کاملا دیدگاه خود را عوض کنید. شما قبلا اولین قدمتان را برداشته اید، حالا فقط باید مسیر بعدی خود را پیدا کنید.
اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را***به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را
بده ساقی می باقی که در جنت نخواهی یافت***کنار آب رکن آباد و گلگشت مصلا را
تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.
 
دی
 
امروز روز مناسبی برای فراموش کردن برنامه های دراز مدت و تعهدات عملی نشده می‌باشد. آنها کاملا فراموش نمی‌شوند، اما به منظور رسیدن به یک بینش جدید لازم است که بین شما و هدفهایتان فاصله بیفتد. این اتفاق شبیه یک مرخصی یا تعطیلات کوتاه مدت است. امروز فقط به کارهایی بپردازید که نیاز به توجه فوری دارند و فعلاً به فکر برنامه‌های جدی نباشید.
کس نیست که افتاده آن زلف دوتا نیست***در رهگذر کیست که دامی ز بلا نیست
چون چشم تو دل می‌برد از گوشه نشینان***همراه تو بودن گنه از جانب ما نیست
تعبیر:بیش از این طمع نکن چون حریفان از تو پیشی می گیرند. بر مبنای هوی و هوس کاری را انجام نده چون عاقبت خوشی در پی ندارد. آن مرادی که مدت هاست دنبالش می گردی به زودی خواهی یافت. انسانیت و شرف خود را در گرو این کار نگذار.
 
بهمن
 
درحالیکه شما در زندگی تان یشرفت می‌کنید، سیاره بخت شما یعنی کیوان نیز دست به کار شده و نمی‌گذارد تمرکزتان را از دست بدهید! کیوان وقتی که بهتان نشان می‌دهد چگونه از انجام دادن کارهای احمقانه دوری کنید دوستتان می‌شود!! با این حال امروز بهرام مدعی شما را تشویق می‌کند که ریسک کنید. هرقدر که تلاش کنید به عمق این مشکل بروید، مشکلتان پیچیده تر می‌شود. حتی اگر به خودتان هم اطمینان داشته باشید، وقتی که برنامه‌هایتان را عملی می‌کنید، شاید روش‌هایی که در ذهنتان داشتید درست از آب درنیاید. اجازه دهید این نیازهای گذری و سریع فرو بنشینند؛ شما بیشتر از آنچه فکر می‌کردید زمان دارید.
چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت
به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت
تعبیر:روشنایی و آفتاب خوبی ها در حال طلوع است و این طلعت بسیار مبارک است و سعادت به همراه دارد. اتفاقات شیرینی رخ خواهد داد . شما از در آشتی در می آیید. لحن کلامت را زیباتر کن. خاطرات دردآور را فراموش کن. کاری را که می خواهی انجام بده چون سود سرشاری برایت دارد.
 
 اسفند
 
به نظر می‌رسد امروز تمرکز کردن روی کار خیلی راحت تر از همیشه می‌رسد اما این فرض واقعیت ندارد. چرا که افکارتان از کنترل شما خارج شده اند و خیلی سخت است که دوباره کنترل آنها را بدست آورید. با این وجود خوب است امتحان کنید. متاسفانه اگر سعی کنید فقط وقت گذرانی کنید ممکن است با دوست یا همسرتان درگیر شود چرا که او نظر دیگری درباره کاری که باید انجام دهید دارد. تا آنجا که ممکن است در اوایل روز مفید و موثر واقع شوید تا بتوانید بعداز ظهر با کسی که دوستش دارید اوقات خوشی را سپری کنید.
خدا چو صورت ابروی دلگشای تو بست***گشاد کار من اندر کرشمه‌های تو بست
مرا و سرو چمن را به خاک راه نشاند***زمانه تا قصب نرگس قبای تو بست
تعبیر: تهمتی به شما زده اند که از طرف دشمن است.درد هجر بزرگی را تحمل می کنید. اما تن به رضای خداوند دهید. مطمئن باشید جواب خوبی ها و ثوابی را که کرده اید در جایی دیگر خواهید گرفت. حرف های خود را بر اساس فرض و شک نزنید که بر علیه خودتان استفاده می کنند. بذر خوبی بکارید تا شاهد رویش خوبترین ها باشید..
+7
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.