روایت یک روحانی از سخنان پدرزن مصطفی خامنه‌ای: به مخالف رهبر، هر تهمتی را می‌توان زد

یک روحانی فاش کرد عزیزالله خوشوقت، پدر همسر  مصطفی خامنه‌ای براساس متون شیعه اعلام کرده که  تهمت‌زدن به مخالف ولایت فقیه برای کاری هم که نکرده، مجاز است».
 یکی از روحانیون در سخنرانی خود گفت:  کسی که عملا مقابل فقیه بایستد، حرمت ندارد و کارهایی که نکرده را هم می‌شود به او نسبت داد. حکومت ولایت فقیه جزو احکام اولیه اسلام است و کسی که کتبا زبانا و عملا با فقیه حاکم مخالفت کند، فاسق است و کارهایی که نکرده را هم می‌توان به او نسبت داد و هیچ حرمتی ندارد.
 
+7
رأی دهید
-77

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    اسلام ورژن ولایت مطلقه فقیه.
    0
    33
    ‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Rosha50 - لانسینگ، انگلستان

    با نهایت تاسف و عذر خواهی از کلیه دوستان محترم که چنین نظر ی را میدهم با این سخنان آرامش خودم را از دست دادم .آقایان وقتی دهانشان را برای صحبت باز میکنند نا خود اگاه آدم یاد فرد اسـ... میافتد که بی اختیار بدون مهابا شکمش را تخلیه میکند .
    0
    36
    ‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    به امید فردایی بهتر - تهران، ایران

    بیربط هست نسبت به موضوع اما خالی از لطف نیست تا بدانید این مفعول زادگان ریشه از کجا دارند:. خطبه 192 نهج البلاغه را ملاحظه کنید و صغر سن امام (ع) را بعید و یا غیر معقول توصیف نکنید امام (ع) در فرازی از این خطبه می فرماید: ”من در خردی بزرگان عرب را به خاک انداختم و سرکردگان ربیعه و مضر را هلاک ساختم شما می دانید مرا نزد رسول الله (ص) چه مرتبتی است و خویشاوندیم با او در چه نسبت است. آنگاه که کودک بودم مرا در کنار خود می نهاد، بر سینه خویش جا می داد، مرا در بستر خود می خوابانید چنان که تنم را به تن خویش می سود، بوی خوش خود را به من می بویاند، گاه بود که چیزی را می جوید سپس آن را به من می خورانید😂😂
    2
    22
    ‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    Hassan1479 - تهران، ایران

    (به مخالف رهبر کارهای نکرده را می‌توان باو نسبت داد) . بدین وسیله در دادگاه های جمهوری نکبت اسلامی ، جوانان مردم را بجرم های نکرده محکوم و اعدام میکنند . همین اعتراف در دادگاه های سران نظام اسلامی برای اثبات (جنایت علیه بشریت ) کافیست .
    0
    30
    ‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۳:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا

    از این روشن تر نمی توان سخن گفت، آنچه که بر مردم می گذرد، بدون قانون می توان اتهام زد! ولی به گمانم یک بچه ای در میانه ی سخن حاج آقا یک چیزی گفت که برای یک لحظه حاج آقا را »بفکر« واداشت، و پس از آن صدایش لرزش داشت، چیزی مانند پیامی از جنس اینکه نسل نوین در راه است! تهمت زدن دروغین زشت ترین کاری است که همه چیز و همه کس را می سوزاند، یک جنگ خانمان سوز است که همه ی ما را نابود خواهد کرد، دست بردار حاج آقا، با نقل قول و حدیث نمی توان کشور اداره کرد.
    0
    25
    ‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۳:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    arian1 - ابادان، ایران

    به شماها که همگی دزد، فاسد و لواط گر از آب در آمدید چه تهمت های دیگری می توان زد؟
    0
    27
    ‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    مطالبه گر - تورنتو، کانادا

    ای حر… زاده های بی همه چیز که همینطور برای مردم فتوا میدین کاری کردین که من تموم باورهای دینی خودم رو دفن کردم
    0
    28
    ‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    فضول میرزا - استکهلم، سوئد

    بزودی همتون با اون آیات و روایات و کتب مسخره تون روانه فاضلاب خواهید شد!
    1
    26
    ‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
    در اسلام همه چیز برای خودشان رواست . حرام بودن و دوزخ فقط برای دیگران است . لواط ، همجنس بازی ، تجاوز یا همبستری با زن دیگران ، چه بازی یا کودک آزای ، نیرنگ و دروغ و افترا ، مشروب و قمار و نزول و همه آنچیزی ها و دستورات برای خودشان مجاز و برای یگران خلاف است . همه اینها را خودتان بچشم دیدید و همچنان پای منبرها و سخنان این شیادان نشسته و سینه میزنید. ظلم و ستم ، دوغ و نیرنگ ، تهمت و افترا برای خود روا میدانند و یکی یکی با این قوانین همه ما را میکشند و ما هنوز از آنها تمجید و یا نفی و انتقاد میکنیم و آنها همچنان بر ما حکومت می کنند ، از ما میچاپند و غارت می کنند یا همان احتکار و دزدی میکنند تا به دیگران کمک کنند . چرا یکباره به پا نمی خیزیم و با اتحاد و همبستگی برعلیه آنها قیام نمی کنیم تا روزی را ببینیم که خود بر خود حکومت کنیم و تصمیم بگیریم نه زیر ستم این اجنبی ها که دشمنی را با ایران و ایرانی ثابت کردن.
    1
    13
    ‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    چیز عجیبی نیست.دروغ در اپوزیسیون ۵۷ ما جزء بدن است. با این تفاوت که این‌ها در قدرت هستند و هنوز ادامه می دهند .آن‌ها فرار کرده و می گویند .ما نبودیم.شهنامه در این باره می شود نوشت. من را به پنکه بستند و شنکجه دادند.رضا براهنی. استاد دانشگاه. جانوری که شما در هیچ کجا دنیا پیدا نمی کنید. پارسال در پاریس مرد. تا روز آخر می گفت.آخوند‌ها از شاه بهتر هستند. با مرده پهلوی هم باید جنگید. می دانید کجا این جمله را با پنکه گفت؟ ۱۳۵۱ در مقابل ۱۰۰‌ها روزنامه نگار. منجمله وزیر خارجه حزب دمکرات آمریکا.یکی آنجا نبود که بگوید اخر کره "خ" .مگر می شود.۱۲۵ کیلو را به پنکه سقفی بست ۸۰ کیلومتر شتاب و تاب خوردن.دو تا مامور ساواک با سرعت ۸۰ کیلومتر دنبال شما .شرت شما را پاهین و تجاوز کردند.نمی تونی مثل بچه آدم بگی بله من را بردند و شکنجه دادند .چه می دانم دو تا چک به من زدند. در همانجا گفت.ما در ایران ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار زندانی سیاسی داریم. تیتر اول نیویورک تایمز. ۱میلیون و ۲۰۰ هزار زندانی سیاسی در ایران ،.هیتلر ایران. ظرفیت تمامی زندان‌ها زمان شاه ۱۵ هزار بود.پس بقیه را کجا جا دادند؟ بامزه تر از همه
    1
    11
    ‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    2:بامزه تر از همه اولین سفیر ایران بعد از ۵۷ در چین. بدون اغراق شکم ۲ متر قطر، ۱۸۰ کیلو وزن، نقل قول ایشون. در زندان به پدر من با خرس وحشی تجاوز کردند. رند اصفهانی پاسخ، مطمئن هستید بابا بود و نه ما مان؟ تو را که می بینم شک دارم بابا بود. یا جشنواره هنر و شیراز. حزب توده و خمینی با هم. شاه ۲۰۰ هزار شیرازی را به خیابان آورد و مجبور کرد لخت شوند و همه با همه سکس داشتند. می دانید ذلت در کجا است؟ شاملو ها، دولت آبادی. عباس پهلوان‌ها "روزنامه فردوسی" و هزاران روشنفکر چپ آن زمان مهمان افتخاری جشنواره بودند. خرج آن‌ها را هم بنیاد فرح پهلوی می داد. با تیتر حمایت از ادبیات ایران و شکوفاهی هنر از در ایران. شاکار این‌ها ولی در مورد اشرف پهلوی بود. اشرف مرض جنسی دارد.هر یک ماه ساواک را می فرستد پیش ایل قشقاهی و برای او سه مرد توانمند با قدرت جنسی زیاد پیدا می کنند. اشرف یک ماه با هر سه تا سکس دارد بعد آنها را می کشد و ماه دیگر سه تا مرد جدید. به این امروز می گویند .فانتزی سکسی اپوزیسیون ۵۷ تی.
    1
    7
    ‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    3:به این امروز می گویند .فانتزی سکسی اپوزیسیون ۵۷ تی. همه چیز در آن است. قتل به شیوه الکاپون. ترس ناک مثل هیچکاک. تصور و فانتزی سکسی که مرد‌ها ایل قدرت جنسی بی‌نظیر دارند. فمنیستی که سیر مونی سکس ندارد و فقط سکس می خواد. هالیوود ۵۷ سلام می رساند. اپوزیسیون ۵۷ در نقش کارگردان. مرد قشقاهی در نقش خلق یا مستضعف. اشرف همان Sauron در فیلم lord of ring . تماشاچی امت ضد بشر
    1
    7
    ‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ایران جویدان - جیبوتی، آنگولا
    پس من همیشه درست گفتم که باید به این دین ایین فقط ... که انقدر ت...
    0
    7
    ‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    پاینده ایران و ایرانی - مالمو، سوئد
    مرتیکه پوفیوز مرده شور اون قیافتو ببره با اون نگاه کردن واون آهان گفتنت , اره دیگه شما مفتخورا باید اینطور برای بقای اون اسلام گندتون دست و پا بزنین اگه اون حکومت نکبت اسلامتون بره میدونید که دیگه تو اون مملکت حتی مثل قدیما هم نمیتونید با روزهخوانی امرار معاش کنید بلکه نابودتون میکنیم
    0
    7
    ‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.