نیمار: با مسی از «جهنم» پاریس فرار کردیم

العربیه: نیمار جونیور، فوق ستاره برزیلی باشگاه الهلال سعودی، تجربه حضور خود در پاری‌سن‌ژرمن را «جهنمی» توصیف و عنوان کرد که او و لیونل مسی احساس ناراحتی می‌کردند.

نیمار، یک‌شنبه 12 شهریور در مصاحبه‌ای با نشریه برزیلی «O’Globo» گفت: «برای مسی بابت قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر با تیم ملی آرژانتین خوشحال شدم ولی ناراحت هم هستم چون مسی دو روی سکه را تجربه کرد. با آرژانتین به اوج آسمان و بهشت رفت ولی در پاریس زندگی در جهنم را تجربه کرد».

وی با بیان این‌که «مسی در سال‌های اخیر همه چیز را برد اما با پاری‌سن‌ژرمن در جهنم زندگی کرد»، افزود: من و او در جهنم زندگی کردیم. ناراحت بودیم، چون به پاری‌سن‌ژرمن آمدیم که قهرمان شویم و تاریخسازی کنیم. ولی متاسفانه نتوانستیم موفق بشویم».

نیمار معتقد است، شیوه‌ای که لیونل مسی پاریس را ترک کرده مناسب جایگاه او نبوده است. به نظر نیمار، مسی ناعادلانه از سوی هواداران پی‌اس‌جی متهم می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: «در عین حال خیلی خوشحالم شدم که جام جهانی را برد. همینطور که گفتید فوتبال این بار با او منصف بود. از وقتی برزیل حذف شد من او را تشویق می‌کردم. مسی شایسته این بود که دوران حرفه‌ای فوتبالش را اینطور تمام کند».

نیمار و مسی بارها در فصل گذشته از سوی هواداران پی‌اس‌جی تهدید و هو شدند. این هواداران در هفته‌های پایانی نیز تظاهراتی را در جلوی درب خانه‌ این دو فوق ستاره برگزار کردند و خواستار خروج آنها از تیم شدند.
+18
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.