زن متاهل آمریکایی پس از دروغگویی در مورد تجاوز برای پنهان کردن سکس توافقی‌اش، محکوم شد

رنی اسکوگ‌لوندایندیپندنت فارسی: یک زن متاهل، به دروغ ادعا کرد که به او تجاوز شده تا پس از برقراری رابطه جنسی به آزمایش‌های رایگان تشخیص بیماری‌های مقاربتی (STD) دسترسی پیدا کند.

رنی اسکوگ‌لوند، ۳۰ ساله، بعد از توافق پیش از محاکمه با دادستان‌های تامپا، دو سال را تحت نظارت اجتماعی و هشت سال را با آزادی مشروط سپری خواهد کرد. به گزارش فاکس۱۳ (FOX13)، دادستان‌ها در جلسه صدور حکم او در هفته گذشته اعلام کردند که اسکوگ‌لوند از داکوتای جنوبی به شهرستان هیلزبورو در فلوریدا رفت تا به همسرش خیانت کند.

بنا بر گزارش‌ها، او بعد از همخوابگی یک‌شبه در ۸ مارس، نگران بود که نکند به بیماری مقاربتی مبتلا شده باشد. او به دنبال انجام آزمایش رایگان، داستانی مفصل ساخت و گفت در یک مسیر بین ایالتی در حالی که اتومبیلش را برای بررسی متوقف کرده بود، مورد تجاوز قرار گرفته است.

اسکوگ‌لوند با گریه به تلفنچی‌های ۹۱۱ گفت: «حدود ۴۵ دقیقه پیش به من تجاوز کردند» و ادعا کرد که متجاوز فرضی او حوله‌ای روی صورتش گذاشت، دست و پایش را با طناب بست و به زور او را روی صندلی عقب خودرو انداخت.  

مقام‌ها پس از بررسی تلفن همراه اسکوگ‌لوند چندین تناقض در داستانش یافتند. آن‌ها همچنین در ویدیو دوربین مداربسته [فروشگاه] والمارت (Walmart) او را در حال خرید طنابی دیدند که بعدا ادعا کرد زمان تجاوز از آن استفاده شده است.

گویا او بعدا به داستان ساختگی خود درباره اتهام تجاوز جنسی اعتراف کرد و به گزارش نادرست به پلیس متهم شد.

جسیکا کوورتیه، دادستان، در جریان دادرسی روز جمعه به دادگاه گفت: «او با فردی در شهرستان هیلزبورو آمیزش جنسی توافقی داشته است. سپس به‌دلیل وضعیت تاهل خود احساس گناه کرد و می‌خواست برای [بررسی احتمال ابتلا] به بیماری مقاربتی معاینه شود.»

اسکوگ‌لوند علاوه بر آزادی مشروط باید ۱۷ هزار و ۲۴۵ دلار نیز به کلانتر شهرستان هیلزبورو بپردازد.

کلانتر چاد کرونیستر در یک بیانیه مطبوعاتی در ماه مه گفت: «این مورد واقعا ناراحت‌کننده است. افراد زیادی قربانی این نوع آسیب شده‌اند. این زن از خط اضطراری ۹۱۱ ما سوءاستفاده کرد و توجه را از قربانیان واقعی که در این سناریوهای پژوهشی به منابع مستدل نیاز دارند منحرف کرد.»
+20
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.