۵ زخمی در حادثه سقوط بالگرد حامل فرمانده انتظامی استان کرمانشاه

خبرگزاری «فارس» وابسته به سپاه پاسداران ایران، جمعه دهم شهریور، از سقوط بالگرد حامل «سردار مهدی حاجیان»، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه و سه نفر از همراهان او در ارتفاعات دالاهو این استان خبر داد. بنا به این گزارش در سانحه سقوط هلی‌کوپتر 205 «فراجا» 5 نفر زخمی شدند.
بنا بر همین گزارش، بعد از ظهر جمعه بالگرد فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به هنگام بازگشت از مرز خسروی در ارتفاعات دالاهو دچار مشکل شده و سقوط کرد.

خبرگزاری «فارس» همچنین به نقل از منابع آگاه، حال فرمانده انتظامی استان کرمانشاه را مساعد گزارش کرده و از اعزام نیروهای امدادی و امداد هوایی به محل حادثه خبر داده است.

این سومین حادثه عمومی سقوط هلی‌کوپتر و دومین حادثه سقوط هلی‌کوپتر حامل مسئولان ارشد حکومتی ایران در کمتر از یکسال گذشته است.

اسفندماه سال گذشته، یک بالگرد متعلق به جمعیت هلال احمر ایران که حامل حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان بود، در ورزشگاهی در شهر بافت در استان کرمان سقوط کرد و یکی از دستیاران وزیر کشته و 15 نفر دیگر زخمی شدند.

وزیر ورزش ایران به‌رغم آسیب دیدگی شدید، از این حادثه نجات یافت.

ناظران می‌گویند که فرسودگی ناوگان هوایی ایران، از جمله هلی‌کوپترهای مورد استفاده در جابه‌جایی مقامات جمهوری اسلامی، عامل اصلی وقوع چنین سوانحی است.
اطلاعیه پلیس : نقص فنی علت حادثه بالگرد فراجا
سایت خبری پلیس نیم ساعت بعد از انتشار خبر سقوط بالگرد فراجا در کرمانشاه در فضای مجازی و رسانه‌ها به صورت رسمی اعلام کرد که؛ یکی از بالگردهای هوا فراجا در ماموریت خدمات رسانی به زائران اربعین در یکی از مناطق کرمانشاه فرود اضطراری داشت. برابر اطلاعات دریافتی علت این فرود اضطراری نقص فنی اعلام شده و بحمداله حال همه سرنشینان بالگرد مساعد می باشد.
+37
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    قورپه - بروکسل، بلژیک
    اینها حاظر نیستند با ماشین مسافرت کنند حتما باید با هلیکوپتر یا هواپیما سفر کنند هلیکوپتر ها مال زمان مرحوم محمدرضا شاه فقید هست که هنوز افتان و خیزان با سلام و صلوات پرواز میکنند
    0
    15
    جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.