فال روز پنجشنبه ۳۱ آگوست - ۹ شهریور

فروردین
 
شما امروز فوق العاده سرسخت شده‌اید، چراکه می‌دانید زمان در حال سپری شدن است و می‌خواهید که تمام نقاط مبهم و سوءتفاهمات را رفع کنید. اما بعضی از چیزها را باید رها کرده و کاری بهشان نداشته باشید. شاید ترجیح می‌دهید که کارهایتان را الویت بندی کرده و طبق برنامه پیش روید. شما زیاد دلتان نمی‌خواهد برنامه هایتان را تغییر دهید، اما حالا آداپته شدن با شرایط شاید مرموزترین اسلحه شما باشد. کارهایی که در دراز مدت به نفعتان نیست را رها کنید و اجازه دهید هر استراتژی و ایده قدیمی‌که خوب عمل نمی‌کند از برنامه های شما یا هر فرد دیگری پاک شود.
زان یار دلنوازم شکریست با شکایت***گر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت
بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم***یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت
تعبیر:کاری را که می خواهید انجام بدهید پنهان کنید. کار را هر چند کوچک است بزرگ بدانید، خیال پردازی را کنار بگذارید و وقت را غنیمت شمارید تا صاحب مقام و منزلت شوید. روزگار تنگدستی به پایان رسیده و زمان آسایش است. عمرتان طولانی است وضعیت فعلی تان تغییر می کند.
 
اردیبهشت
 
شما امروز نسبت به خود حس خوبی دارید و همین اعتماد به نفس بالا دلیل خوبی است که شما بخشی از پولتان را برای خرید اشیاء خاص اختصاص بدهید. شما نسبت به آینده خود فوق العاده خوش بین هستید، این موضوع باعث می شود که به فکر تهیه کردن یک زندگی لوکس برای خود بیفتید. ولی بهتان توصیه می کنیم قبل از اینکه برای خودتان هزینه های اضافی بتراشید چند روزی صبر کرده تا ببینید که آن موقع چه نظری خواهید داشت.
به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست
سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست
تعبیر:چرا کاری را که به نفع تو نیست انجام می دهی و چیزی را که ارزشی ندارد به بهای گزاف می خواهی به دست آوری. گره کارت به دست خودت باز می شود. پس منتظر غیب منشین. متکی به بازوی خودت باش تا به مراد خود برسی.
 
خرداد
 
اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه شما که مربوط به روابط دوستانه‌تان می‌باشد در حال حرکت است، و می‌تواند فعالیتهای شراکتی شما را فعالتر سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که پشت هر مسئله چه چیزی نهفته است. شناختن دیگران ابتدا از راه خودشناسی حاصل می‌شود. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی‌تان برسید.
زلف آشفته و خوی کرده و خندان لب و مست***پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست
نرگسش عربده جوی و لبش افسوس کنان***نیم شب دوش به بالین من آمد بنشست
تعبیر:قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.
 
تیر
 
امروز امکان دارد یک نفر با عقاید خیلی خوش بینانه وارد زندگی تان شود، اما وقتی خودتان را در بحث‌ها درگیر می‌کنید خبرهای خوش می‌تواند جدی‌تر شوند. سرباز زدن از همکاری با دیگران کار منطقی ای نیست، برای اینکه بهتر است قبل از اینکه دست به عمل بزنید بفهمید که چه اتفاقاتی افتاده است نه بعد از آن! محدود کردن انتخاب‌های خود خیلی بیشتر از قبول کردن همه چیزهایی که بهتان پیشنهاد می‌شود برایتان مفید خواهد بود.
دارم امید عاطفتی از جانب دوست***کردم جنایتی و امیدم به عفو اوست
دانم که بگذرد ز سر جرم من که او***گر چه پریوش است ولیکن فرشته خوست
تعبیر:زمانه روی بد خود را به تو نشان می دهد. همه چیز را از تو پنهان کرده به فتنه ها توجه نداشته باش فعلا" سیر نزولی را طی می کنی و این برایت دردآور است. برای رهایی از این ورطه، دست به دعا بردار. نمازت را سر وقت بخوان. متوسل به ائمه شو تا نجات پیدا کنی.
 
مرداد
 
اگر چه ممکن است احساس کنید به آخرین اهداف و درجه‌های واقعیت چسبیده‌اید،‌ اما رویاهایتان ممکن است رشد کنند و به طور موقت بر شما غلبه کنند. یک تصور زیبا برای خود ایجاد کنید- عاشقانه یا معنوی- می‌تواند تجربه ای نشاط آور و لذت بخش باشد. اما شما باید راهی برای غلبه بر ترس‌تان از پیش رفتن و جلو رفتن در مسیری جدید پیدا کنید. نگران نباشید؛ حتی در دریای خیالات‌تان غرق شدید مطمئن باشید به زودی به ساحل نجات دست خواهید یافت.
بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست
غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست
تعبیر:مطمئن باش به مقصود خواهی رسید.شک نداشته باش خودت می دانی که هدفت را شناخته ای و در چه راهی قدم می گذاری و به خود عتماد داری و همین خیلی کمکت می کند. دام ها را گشوده و از قفس چون باد فرار کرده ای تا برای مرادت تلاش کن. مردم تو را تحسین می کنند و همگان دوستت دارند.
 
شهریور
 
شما خیلی تلاش می‌کنید که دامنه اطلاعات کامل و خوبی داشته باشید، اما مثل اینکه به خاطر شخصی که در زمینه گزارش دادن حقایق خیلی مورد اطمینان نبوده است دچار سوءتفاهم شده‌اید. هم اکنون افراد دیگر شاید حتی متوجه هم نشوند که بخش خیلی مهمی از حوادث روی داده را از دست داده‌اند، اما شما مانع آنها نشوید و بگذرانید فرجام و نتیجه غلطی که دلشان می‌خواهد را در ذهنشان ترسیم کنند. فقط به افراد دیگر تکیه نکنید که حقیقت را بهتان بگویند، شما تنها کسی هستید که می‌توانید به طور کامل حقیقت را به خودتان بگویید!
بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت****و اندر آن برگ و نوا خوش ناله‌های زار داشت
گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست***گفت ما را جلوه معشوق در این کار داشت
تعبیر:به قولی که داده ای عمل کن. کار ناتمامت را تمام کن ولی پایت را از گلیمت درازتر نکن چون باعث رسوایی ات می شود. در حق کسی بدی نکن چون نتیجه اش دامنت را می گیرد. نصیحت این پیر دانا را گوش کن تا سعادتمند شوی و گره ی کار تو باز شود. اقبال و ستاره ی تو چون خوشه ی پروین است.
 
مهر
 
در روزهای دیگر اگر دوست صمیمی و یا خواهر و یا برادرتان در مورد ناراحتی‌ها قدیمی حرفی بزند به نحوی که آن را بی ضرر و بی اهیمت جلوه دهد، شما می‌توانید خیلی راحت در مورد آن گفتگو کنید. اما امروز این کار می‌تواند خاطرات دردناک گذشته و یا آرزوهایی که از آنها ترسیده‌اید را زنده کند. به هر حال کلید رسیدن به خوشبختی این است که بتوانید مرز بین حال و گذشته را بشناسید. رویدادهایی که هم اکنون رخ می‌دهد شبیه به اتفاقاتی که در گذشته روی داده نیست.
درد ما را نیست درمان الغیاث***هجر ما را نیست پایان الغیاث
دین و دل بردند و قصد جان کنند***الغیاث از جور خوبان الغیاث
تعبیر:یا علی بگو و از جا بلند شو، تلاش کن. تنبلی را کنار بگذار و غم ایام را مخور. مشکلات مادی تو حل می شود. بدنامی دامنت را نمی گیرد. نفس اماره ی خود را از بین ببر و راز دل خود را به کسی نگو. تو به دلآرام خودت می رسی. صبر داشته باش و مقاومت کن تا روزی به کام دلت برسی.
 
آبان
 
به جای اینکه در محل کار رفتار مدیریتی و سیاستمدارانه در پیش بگیرید، باید بدانید که اطراف‌تان فعالیت‌های خیلی زیادی در جریان است و افراد دیگر مجبورند با شما کنار بیایند. به زبان خودمانی شما بدون اینکه بدانید که آیا برای قبول کردن نقش رهبری آمادگی دارید یا نه، پایتان را از گلیم‌تان درازتر کرده‌اید. فقط باید یادتان باشد که صبر و شکیبایی بیشتری داشته باشید، چرا که رسیدن به موفقیت برای شما مدتی زمان می‌برد.
باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است***شمشاد خانه پرور ما از که کمتر است
ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته‌ای***کت خون ما حلالتر از شیر مادر است
تعبیر:در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید.
 
آذر
 
همه چیز به نظر خوب می‌رسد، اما شما قبل از اینکه بتوانید امکاناتی که در اطرافتان هست را ببینید مجبور هستید با نقطه ضعفهایتان نیز روبرو شوید. این سخن بدین معنی نیست که شما فقط می‌توانید یک گزینه برای انتخاب کردن داشته باشید و یا اینکه باید رفتار بخصوصی داشته باشید. این گفته مربوط به نگرش کلی شما است، اگر شما فکر می‌کنید که فرد موفقی هستید پس در واقع اینگونه هستید. فقط باید خیلی کار کرده تا این امکان به وجود بیاید.
تویی که بر سر خوبان کشوری چون تاج***سزد اگر همه دلبران دهندت باج
دو چشم شوخ تو برهم زده خطا و حبش***به چین زلف تو ماچین و هند داده خراج
تعبیر:روشنایی و آفتاب خوبی ها در حال طلوع است و این طلعت بسیار مبارک است و سعادت به همراه دارد. اتفاقات شیرینی رخ خواهد داد . شما از در آشتی در می آیید. لحن کلامت را زیباتر کن. خاطرات دردآور را فراموش کن. کاری را که می خواهی انجام بده چون سود سرشاری برایت دارد.
 
دی
 
شخصی اخیرا به شما ابراز احساسات کرده، که الان نوبت بحث درباره آن است. درست است که هدف شما سرگرمی نیست، اما شما اگر با سیاست هستید، باید از درگیری پرهیز کنید. به یاد داشته باشید که نمی‌توانید سرتان را زیر برف پنهان کنید. باید سعی کنید که میان این انکارها و خودداری‌ها، به دنبال یافتن یک راه حل دوستانه باشید که اگر موفق شدید، یک پیشرفت اساسی برای شما به وجود خواهد آمد.
ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت
تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت
تعبیر:در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید.
 
بهمن
 
شما امروز احساسات دو گانه‌ا‌ی دارید. از یک طرف برای شکستن قواعد منظم روزانه آمادگی دارید و سعی می‌کنید کاری کاملاً متفاوت انجام دهید. از طرف دیگر کارهای زیادی دارید که باید انجام دهید و همین مانع می‌شود کارهایی که دوست دارید را انجام دهید. به جای اینکه سعی در حل کردن این مشکل داشته باشید، می‌توانید هردو کار را انجام دهید. شما توانایی روبرو شدن با وظایفتان را دارید، اما می‌توانید بخشی از زمانتان را هم به کارهای دیگر اختصاص بدهید.
دل می‌رود ز دستم صاحب دلان خدا را***دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا
کشتی شکستگانیم ای باد شرطه برخیز***باشد که بازبینیم دیدار آشنا را
تعبیر: تهمتی به شما زده اند که از طرف دشمن است.درد هجر بزرگی را تحمل می کنید. اما تن به رضای خداوند دهید. مطمئن باشید جواب خوبی ها و ثوابی را که کرده اید در جایی دیگر خواهید گرفت. حرف های خود را بر اساس فرض و شک نزنید که بر علیه خودتان استفاده می کنند. بذر خوبی بکارید تا شاهد رویش خوبترین ها باشید.
 
اسفند
 
امروز پنجمین خانه و دوازدهمین خانه شما یعنی خانه های عشق و محبت داغ شده‌اند و بنابراین شما نمی‌توانید در محل کار به راحتی حواستان را روی کارتان تمرکز کنید. عجیب است که اورانوس غیر قابل پیش بینی نیز به سمت آنها کشیده شده و حتی پیدا کردن راه درست برای شما سخت می‌شود. سعی نکنید به خاطر حس مسئولیت خودتان را در محل کار عذاب بدهید، بلکه در عوض امروز را دست از کار کردن شسته و به تفریح کردن بپردازید.
دوش از مسجد سوی میخانه آمد پیر ما***چیست یاران طریقت بعد از این تدبیر ما
ما مریدان روی سوی قبله چون آریم چون***روی سوی خانه خمار دارد پیر ما
تعبیر: درد دل تو و فریادها و آه های جگر سوزت درمان ندارد. هر چند که تقوی پیشه کرده ای و دل و دین را یکجا پای وصل گذاشته ای. هر چه می کشی از آشنایان است حاضری حتی برای رسیدن به وصال یار جانت را هم فدا کنی. با گریه و زاری نیز مشکلت حل نمی شود..
+6
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.