(ویدیو) راستی آزمایی افشاگری جدید رادیو گیلان درباره حوزه علمیه خواهران

کانال تلگرامی «رادیو گیلان» تا امروز علیه برخی افراد که آنها را مدیران این استان می‌نامد ادعاهایی را مطرح کرده است که اسامی همچون رضا ثقتی و محمد مسعودیانفر در بین آنها دیده می‌شود اما تاکنون هیچ کدام از ادعاهای مطرح شده از سوی مرجعی تایید نشده است.

به گزارش انصاف نیوز، این کانال تلگرامی که ظاهرا عملکردی شبیه به آمدنیوز دارد و مدیر آن در خارج از کشور به سر می‌برد با انتشار برخی فیلم‌های خاص که مخفیانه گرفته شده برخی افراد را متهم به اعمال غیراخلاقی کرده است.

واکنش وزارت ارشاد به ماجرای برکناری رضا ثقتی
وزارت ارشاد اسلامی دولت سیزدهم در واکنش به یکی از این ادعاها در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: بدون هیچ گونه پیش داوری و تخریب حیثیت و آبروی افراد، پرونده موضوع را که حاوی ابهامات بسیار است، برای بررسی‌های بیشتر و رسیدگی‌های دقیق به دستگاه محترم قضا ارجاع داده تا با اجرای عدل و انصاف، حقیقت را کشف و قضاوت نهایی را اتخاذ نماید.

واکنش صداوسیما به ادعاها علیه محمد مسعودیانفر
روابط عمومی صداوسیمای جمهوری اسلامی نیز در واکنش به ادعاهای مطرح شده علیه محمد مسعودیانفر اعلام کرد: فیلم غیراخلاقی منتشرشده در فضای مجازی قدیمی است و فرد مذکور در دوران مدیریت سابق صداوسیما عزل شده است. این بازنشرها در راستای تضعیف جایگاه رسانه ملی صورت میگیرد و به هدفی نخواهد رسید.

این کانال تلگرامی علاوه بر مدیران؛ تصویری از یک فعال رسانه‌ای به نام فرید مدرسی را نیز منتشر کرده بود که با واکنش او همراه شد.

آقای مدرسی در صفحه‌ی توییتر خود در این ارتباط توییت‌هایی را نوشته است که در ادامه می‌خوانید:

اگر تصاویر عریان مرا در فضای‌مجازی دیده‌اید؛ لطف کنید و قضاوت‌تان را برایم بنویسید؛ بدون اندکی ملاحظه و تعارف. می‌خواهم با همفکری شما، تهدید را به فرصتی تاریخی بدل کنم و راه را بر هرگونه اخاذی، ارعاب و خشونت -با منشأ داخلی یا خارجی- در سپهر سیاسی ایران ببندم.
وزارت محترم اطلاعاتعامل داخلی انتشار تصاویر عریان و ارتباطش با عوامل خارجی قابل ردیابی و محاکمه نیست یا معرفی نمی‌شود؟
عامل داخلی شده لولای امنیتی که مصاحبه جواد ظریف در اینترنشنال، سخنان عزیز جعفری علیه باقر قالیباف در رادیو فردا و تصاویر عریان توسط براندازان را منتشر می‌کند. آمدنیوزها و زردنگاری‌ها، زمین مشترک امنیتی داخل و خارج است.
وارد بازی کودکانه تصاویر عریان و راستی و ناراستی آن نمی‌شوم تا از نقش یک جریان -به ظاهر غیرسیاسی- پرده بردارم.
رهبران این جریان را خطاب قرار خواهم داد و خواهان پاسخگویی آنان می‌شوم.
عباس عبدی، روزنامه‌نگار و تحلیلگر سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سوال که «آیا میان مسئولان رسانه‌های مدعی افشاگری با افرادی در داخل ارتباطی است؟» در گفت‌وگویی انصاف نیوز گفت: گرچه چنین احتمالی وجود دارد ولی مهم این است که رسانه اعتبار حرفه‌ای و استقلال خود را داشته باشد و اگر این دو را نداشت دیگر تفاوتی ندارد وابسته به کجاست و منافع چه فرد و گروه و دولتی را تامین می‌کند.
+20
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۳
    Hassan1479 - تهران، ایران
    من نفهمیدم منظور از این کلیپ راستی آزمایی تضعیف رادیو گیلان بود یا تقویت این رسانه افشا گر موثر که پته آخوند ها را با سند و مدرک افشا کرده بود !؟!
    0
    2
    جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.