«الریاضیة» سعودی مکان برگزاری دیدار النصر و پرسپولیس را لو داد

العربیه: نشریه سعودی «الریاضیة»، عصر شنبه 4 شهریور در گزارشی اطلاع داد که باشگاه النصر سعودی، ورزشگاه «آل‌مکتوم» شهر دبی امارات را برای میزبانی از پرسپولیس ایران انتخاب کرد.

طبق اعلام قبلی، رویارویی دو تیم النصر و پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ 6 آذر (27 نوامبر) برگزار خواهد شد.

در حالی‌که گفته می‌شد برای فصل آینده رایزنی‌هایی در مورد بازی تیم‌های ایرانی و سعودی با یکدیگر در زمین خودشان صورت گرفته است، اما قانونی که کنفدراسیون فوتبال آسیا از چند سال پیش تصویب کرد، امسال نیز اجرا می‌شود و دیدارهای تیم‌های دو کشور در زمین بی‌طرف برگزار می‌شود.

نشریه «الریاضیة» در ادامه نوشت که مدیران باشگاه النصر در انتظار تصمیم پرسپولیس برای انتخاب محل برگزاری دیدار با این تیم از هفته نخست لیگ قهرمانان در تاریخ 28 شهریور (19 سپتامبر) هستند.

از آنجایی‌که کنفدراسیون فوتبال آسیا بحث برگزاری بازی تیم‌های ایرانی و سعودی در زمین بی‌طرف را مصوب کرده بود، خود نیز باید در مورد لغو این مصوبه تصمیم نهایی را اعلام کند، اما به‌نظر می‌رسد که این قانون برای فصل 24-2023 لیگ قهرمانان آسیا پا برجاست.

در روزهای گذشته یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال سعودی و همتای خود مهدی تاج در نشستی در کنفدراسیون فوتبال آسیا توافق خود را برای برگزاری دیدار بین نمایندگان 2 کشور در لیگ قهرمانان به شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام و از وی درخواست کردند این موضوع از بحث کمیته انضباطی فیفا خارج شود.
+3
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.