فدراسیون فوتبال اسپانیا جنی هرموسو، بازیکن تیم ملی زنان آن کشور را به اقدامات قانونی تهدید کرد

رادیو فردا: فدراسیون فوتبال اسپانیا روز شنبه، چهارم شهریور، جنی هرموسو، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان این کشور را به دلیل سخنانش در مورد «بوسه‌ اجباری» رئیس فدراسیون از او، به «دروغ‌گویی» متهم کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه و گاردین، فدراسیون با تهدید خانم هرموسو به اقدامات قانونی به ظن «دروغ‌گویی»، اعلام کرد که او «با رضایتمندی» بوسه یادشده را با لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون که دارای «رابطه نزدیک» با یکدیگر هستند، ردوبدل کرده است.
فدراسیون از جمله با استناد به عکس‌هایی که در آن دیده می‌شود خانم هرموسو پای خود را بلند کرده تا به قد آقای روبیالس برسد و «او را ببوسد»، مدعی است که این فوتبالیست زن خود «محرک» بوسه بود. رئیس فدراسیون نیز روز جمعه گفت که «قربانی فمینیسم جعلی» شده است.
خانم هرموسو اما در بیانیه‌ای جدید در پی تهدید فدراسیون اعلام کرد که او به بوسه رضایت نداده بود و ایجاد تردید در حرفش را «تحمل نخواهد کرد».

فدراسیون همچنین احتمال داده که علیه ۷۹ عضو تیم فوتبال زنان نیز به ظن «افترا» شکایت کند. فوتبالیست‌های تیم ملی زنان اسپانیا اعلام کرده‌اند تا برکناری آقای روبیالس، از هرگونه حضور در زمین فوتبال خودداری می‌کنند.

جنجال این بوسه در جریان جشن قهرمانی تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا در هفته گذشته، همچنان پیروزی این تیم در رقابت‌های جام جهانی زنان سال ۲۰۲۳ را تحت‌الشعاع قرار داد و مقامات ارشد دولت مادرید و چهره‌های مطرح افکار عمومی اسپانیا و همچنین اروپا خواهان کناره‌گیری آقای روبیالس هستند.
+3
رأی دهید
-9

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.