درگذشت ابراهیم گلستان؛ منتقد تجدد محمدرضاشاه، ستایشگر رضاشاه

ابراهیم گلستان، نویسنده و فیلمساز ایرانی، در سن ۱۰۱ سالگی درگذشت. او در طول‌ سال‌ها، اگرچه منتقد تجدد محمدرضا شاه پهلوی بود اما او را عاشق مردم ایران می‌دانست. او که به دلیل زبان گزنده و بی‌تعارفش معروف بود، دو سال پیش از عملکرد رضاشاه تمجید کرد.

+10
رأی دهید
-12

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۶
    خردگرا - برن، سوییس
    یک‌خاین به ایران و مردم ایران، فردی با افکار چپ که برای خراب کردن حکومت گذشته ایران نقش بسزایی داشت، جالب اینجاست شیفته شوروی، ولی بعد از اشغال ایران به دست ضحاکان خود به انگلیس پناه برد، و قصری همانند قصر ملکه انگلیس بنا نهاد، خیانت شما را هیچ گاه فراموش نخواهیم کرد.
    8
    22
    ‌پنجشنبه ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    خردگرا - برن، سوییس
    ایشون بودند دیگر نیستند.یا دست کم طلب خود را با شرف به ایران پرداخت کرد. چپ خوب هم وجود دارد.به سختی می‌‌شود پیدا کرد ولی وجود دارند. این از بخت بد ما است.که نمونه اشغال آن در این سایت نصیب ما شده. بله ایشون به حزب "مدافع ارث و میراث استالین در ایران" وابسته بودند. ولی‌ خود را هرگز خود را کاملا قاطی نکرد، بزرگترین دشمن او ولی‌ فقیه چپی‌ها شاملو بود.از روی حسادت. از نظر دانش و درک ادبیات شاملو به ایشون نمی‌‌رسید. فحش خواهر و مادر به ایشون می‌‌داد. چون ایشون فیلمساز برجسته بود.بعد از خروج از ایران مقاله پژوهشی و برجسته در مورد.شاملو.جلال آل نادان. تقواهی. خانلری و طبری همه امام زاده‌ها چپی‌ها منتشر کرد. چه کسی‌ بهتر از او ؟به هرحال در سرچشمه این‌ها نشسته بود. ولی ادبیات چپ بخصوص در خارج سانسور می‌‌کند. انتشار در سایت‌ها خود نمی‌‌کنند.به سمت جمهوری خواهان رفت ولی همیشه با احترام به بنیان گذاران ایران نوین یاد می‌‌کرد.
    4
    7
    ‌پنجشنبه ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    ادامه :به سمت جمهوری خواهان رفت ولی همیشه با احترام به بنیان گذاران ایران نوین یاد می‌‌کرد.چپی که به دیدار رضا پهلوی رود و پیشنهاد همکاری و دادن تجربه سیاسی به رضا پهلوی دارد.نمی‌ شود خیانتکار گفت. بدهکار باشرف.ای کاش چند عدد فندق در این سایت از او یاد می‌‌گرفتند. گلستان روحت شاد. یک مارمولک در اینجا نصف اسم شما را دزدید.ولی‌ ما که می‌‌دانیم بود
    7
    8
    ‌پنجشنبه ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    خردگرا - برن، سوییس
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    درود بر شما، سپاسگزار بابت اینکه اگر نظر مخالف دارین با احترام بیان میکنین، شوربختانه در این سایت نادانی هستند که نظر مخالف را با بی احترامی بیان میکنند. از روزگار تیره ایران اینقدر سرخورده هستیم که خیانت چپ ها را به ایران هرگز فراموش نخواهیم کرد. ولی همانگونه که شما گفتین، در بین آنها بسیار اندک انسانهای پشیمان از گناه بزرگشان وجود دارند. پاینده باشین.
    5
    4
    ‌پنجشنبه ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.