نماینده مجلس: دو گروه سریع بازداشت می شوند،«نیمه‌برهنه»‌ها و متعرضان به «خانم‌های باحجاب»

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی: بازداشتی‌های حجاب فقط دو گروه خواهند بود: «نیمه‌برهنه»‌ها و متعرضان به «خانم‌های باحجاب»!

امیرحسین بانکی‌پورفر در یک نشست مطبوعاتی در مورد  لایحه «عفاف و حجاب»  تدوین شده از سوی قوه قضائیه گفت: «در لایحه جدید ما با هیچ گروهی از مردم مواجهه مستقیم نداریم و با همه گروه‌ها به صورت «هوشمند» برخورد می‌شود!»

وی توضیح داد: «فقط دوگروه هستند که مورد بازداشت فوری قرار می‌گیرند: گروه اول زنان یا مردانی که «خدای ناکرده» نیمه‌برهنه در جامعه ظاهر می‌شوند و گروه دوم افرادی که به خانم‌های باحجاب متعرض شوند!»
این دروغ‌ها در حالیست که تا کنون نه کسی نیمه‌برهنه در خیابان‌ها ظاهر شده و نه هیچکس متعرض «خانم‌های باحجاب» شده است!

او اما در مورد تعرض «نیروهای نیابتی» و «آمران به معروف» که مرتب مزاحم زنان و خانواده‌ها می‌شوند چیزی نگفت. همچنین توضیح نداد منظورش از «نیمه‌برهنه» چیست! آیا نداشتن روسری و حجاب اجباری «برهنگی» محسوب می‌شود؟!

در حالی  که همانطور که در این ویدئو می‌بینید، همواره شهروندان با پوشش عادی مورد آزار و بازداشت قرار می‌گیرند و هیچکس هم متعرض «خانم‌های باحجاب» نمی‌شود بلکه این مأموران  باحجاب هستند که مزاحم زنان و خانواده‌هایی می‌شوند که پوشش عادی دارند.
+2
رأی دهید
-37

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۲۵
    romano - تهران، ایران
    میگه نیمه برهنه یعنی رضایت به نصفه داده‌اند بقول شیخ دو عالم عبید زاکانی روزی فاسقی قصد جماعت کرد.مفعول با او شرط کرد که تا نصف درگیر باشد فاسق پذیرفت و پرداخت و تا آخر به مادر مرده زد مفعول فریاد برآورد که هی شرط کردیم تا نصف تو تمام زدی، این رسم مردانگی نباشد. فاسق گفت من خلف وعده نکردم منظور نصفه دوم بود نه نصفه اول. حالا حکایت ج ا. خیالت تخت مردم منظورشان از نیمه عریان نیمه دیگر است این ملت خاور را به روحانیت پیوند خواهند زند.
    0
    14
    ‌سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ایران جویدان - جیبوتی، آنگولا
    اخ اخ چه حکومت مقتدری از در عقب، این همون اسلامیکه که اخوکای حرمزاده همیشه می گن که مردم در زمان محمد با روی گشاده و خواست قلبی پذیرفتن. معنیشو فهمیدیم روی گشاده در اسلام یعنی تیغهً شمشیر روی گردنت.
    0
    17
    ‌سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.