مصاحبه یاسمین پهلوی با نشریه فرانسوی: ما برای سلطنت نمی‌جنگیم، برای آزادی ایران می‌جنگیم


بانو یاسمین پهلوی، همسر شاهزاده رضا پهلوی در گفت‌وگو با توما پرینت، خبرنگار مجله فرانسویِ Point de Vue درباره خیزش مردم ایران علیه جمهوری اسلامی و خواست روزافزون احیای سلطنت در ایران گفت «جنگیدن علیه جمهوری اسلامی را بدون جهت‌گیری سیاسی خود تا روز سقوط جمهوری اسلامی ادامه می‌دهیم.
 
+365
رأی دهید
-78

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۹
    VidaR - وین، اتریش

    تا مهسا امینی کشته شد ؛زنان شجاع توی ایران ،شروع کردن ،،یادت افتاد؟از اونجا حرف زدن آسونه،،درست مثل تلویزیون های خارج از کشور ،،،،،،،،وبعد هم ،امان از قدرت که دست آدم ها بیافته ،،شاه و آخوند فرقی نداره
    166
    74
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ضد خرافات٦٦٦ - منچستر ، انگلستان

    درود بر خاندان بزرگ و ایرانساز پهلوی. درود بر یاسمین عزیز و درود بر شاهزاده و ملکه عزیز ایران، فرح پهلوی از وقتی که شاهنشاه عزیزمان از ایران رفتند. ایران یتیم شد. و ارازل و اوباش ٥٧ غارت کردن تمام ثروت و سرمایه های کشورمان را. مردم که روزی ارزش و اعتبار داشتند به فروختن اعضای بدنشان رسیده اند. لطفا برگردید تا وضعیت از این خراب تر نشده. یک مشت لواط کار دزد و دروغگو بر مردم حاکم شدن و عده ای هم حمایتشان میکنند. نفرین ابدی بر شورشیان ٥٧ از مجاهد و چپی وطنفروش تا ملا و اخوندزاده و ……
    80
    150
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    یاوه گویان و تهی مغزهای مزدور رژیم لواطیان بشتابید ، مثل همیشه مزخرفات تکراری رو بی ارزش ، مثل وجود خودتون رو ، مثلاً کامنت کنید و اِشَک کِیفه بگیرید !
    86
    138
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان

    ولی مگه چپول و مجاهد و مصدقی ! میفهمند؟ همش بند کردند به گفتار و‌ک دار عده ای سلطنت طلب افراطی،در صورتیکه خود رضا پهلوی رک و مستقیم گفت دنبال شاه شدن نیست،حتی نمایشی و مشروطه اش.ولی اینها میگن نه .چون هنوز بغض ناکامی تو انقلاب نکبت ۵۷ و درد کلاهی که خمینی ملعون سرشان گذاشت و شهوت ارضا نشده قدرت و ثروت رو دارند.ولی ایران هرگز بدست مجاهد و یا اصولا هیچ چپی نخواهد افتاد،حتی اگر رژیم خونخوار آخوندی تا ۱۰۰ سال دیگر باقی بمانه .این خط این نشان.
    51
    127
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران

    آره جون عمت! درست وسط درگیری ها با مثلا شوهرت افتادین وسط دعوا و نرخ تعیین کردین. ما هم باورمون شد! خودتی!
    173
    57
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۱
    تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک

    الان منافقان خود فروخته از آلبانی میریزند تو سایت مگه نه آرتی
    51
    132
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک

    به‌به یاسمین جون، مدتهاست نبودی، دلمان تنگ گشته بود. حتمآ این مصاحبه رو هم این پسر سوسول فرانسویه واست جور کرده. فقط روان شو به هر بهون‌ای که خوش داری. از برای جنگ، باشه بیا تا با پر طاووس زده‌ات کنیم.
    152
    54
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Mamad_Zendoni - لندن، انگلستان

    به به یاسمین گولا، معلم فرانسویت چه خبر شیطون، شنیدم خوب تکونت داده ها 🤣🤣🤣 ای شیطون
    158
    61
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Adamat7775 - خارکف، اوکراین

    ۱) حالا چی‌ شد که ایشان و همسرشان، اکنون پس از ۴۵ سال که تاکنون از وقایع ۵۷ می‌گذرد، اقدام به جنگیدن؟! برای آزادی ایران؟! کردند؟!. تا پارسال در خواب تشریف داشتند؟! و تازه بیدار شدند؟!. / آقای رضا پهلوی، ماه پیش که به آن جزیره و جلسه رفتند، با گفتن اینکه ایران جای خوبی‌ برای سرمایه‌گذاری - و مردم ایران نیروی خوبی‌ به‌عنوان نیروی کار هستند، در واقع به ایران و ایرانی اهانت کردند، چراکه مفهوم صحبت ایشان این است که ایران شود جای ورود سرمایه‌گذاران خارجی‌، که بیایند و به‌صورت یک‌طرفه برای تامین اهداف خودشان، مردم ایران را تبدیل به نیروی کار(کارگر) برای خودشان کنند، و لابد هم پس از مدتی‌، ایران بشود ملوک‌الطوایفی، که بخشیش برای مستر جرج امریکیی شود، بخشیش برای میسیز مادام فرانسوی و امثال آن. / درست هست که در ایران، کارها در سطح بالا، در دست دستگاه است، اما .....
    138
    60
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Adamat7775 - خارکف، اوکراین

    ۲) درست هست که در ایران، کارها در سطح بالا، در دست دستگاه است، اما در طبقه‌های میانی و پایین و بالای آن، کارها در دست مردم است، یعنی انسان‌های معمولی که هیچ ربطی‌ به دستگاه ندارند -چه مذهبی‌ و چه غیر‌مذهبی‌- دارای تجارت‌های خصوصی و شرکت‌های تولیدی داخلی‌ بهمراه واردات و صادرات محصولاتشان هستند، هیچ‌کس هم از جانب دستگاه، مزاحم آنها نیست. / من انتهای دهه هفتاد که هنوز ساکن ایران بودم، در امور گرافیکی و تبلیغاتی و به‌همان نسبت مارکتینگ و بازاریابی فعالیت داشتم. به شرکت‌های بسیاری برای انجام امرو تبلیغاتی‌شان سر میزدم. بودند کارخانه‌هایی‌ کاملا مستقل که به دستگاه ربطی‌ نداشتند که مکانشان در خارج شهر بودند، و وقتی‌ برای بازاریابی به دفتر آنها میرفتم، چه مسول آنجا و چه صاحب آن مکان تجاری، حتا ویسکی‌ تعارف می‌کردند!. / حرف‌ام این است، مردم در ایران، وقتی‌ کارشان در سطوح متوسط و بالای متوسط و حتا خوب تجاری قرار دارد، بدون اینکه ربطی‌ به دستگاه داشته یا مزاحمتی از سوی دستگاه برای‌شان ایجاد شود، آزادانه به امور تجاری می‌پردازند.
    132
    42
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش

    حاجی خانم مکرمه جان , همه شاه الهی ها فدای تو بشوند , زرتشت قربانت بشه . با چی میجنگی ؟ با کی میجنگی؟ چطوری میجنگی ؟ کجا میجنگی ؟
    138
    43
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش

    ۱۰۰ سال پیش در خرداد سال ۹۷ شمسی آشوری‌ها و ارامنه توانسته بودند حاکمیت خود بر شهرهای آذربایجانی اورمیه و سلماس را تحکیم ببخشند. از سوی دیگر ارامنه شمال آراز (ارس) نیز با قتل و کوچاندن تورک‌های ایروان، جمهوری مستقل ارمنستان را به مرکزیت این شهر بنا کنند و لزوم برقراری ارتباط بین ارامنه مستقر در ایروان، اورمیه و شهر وان (ترکیه) احساس می‌شد و در این بین تنها شهر تصرف نشده خوی بود. ارامنه می‌خواستند با اتصال به جیلوها و از آنجا به انگلیسی‌ها نقشه تأسیس ارمنستان بزرگ را عملی کنند.مأموریت اشغال خوی به آندرانیک از ارامنه شمال آراز، واگذار می‌شود و او با نیرویی که تعداد آن را بین ۳ تا ۱۲ هزار می‌نویسند عازم تصرف خوی می‌گردد. روز اول تیرماه ۱۲۹۷ شمسی با عبور قشون ارمنی، نیروهای مستقر عثمانی مستقر در خوی همراه با تعدادی از مردم خوی برای مقابله با مهاجمان عازم می‌شوند و در گردنه ارسی در شرق خوی با آنان درگیر می‌شوند.تفوق ده به یک نفرات، نتیجه‌ای جز شکست مسلمانان و آذربایجانی‌ها دربر ندارد. فرمانده نیروهای عثمانی چاره‌ای جز ترک شهر و آوردن قوای کمکی نمی‌بیند، ادامه
    135
    29
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش

    فرمانده نیروهای عثمانی چاره‌ای جز ترک شهر و آوردن قوای کمکی نمی‌بیند، لذا از مردم شهر می‌خواهد یک شبانه روز مقاومت کنند تا او بتواند نیروی کمکی بیاورد. همهمه‌ای در بین مردم شهر می‌افتد، عده‌ای بار و بنه جمع کرده به سمت کوهستان‌های غرب شهر فرار می‌کنند. در آخرین روز نبرد ارامنه موفق به شکستن بخشی از دیوار دفاعی خوی شدند. دراین زمان تعدادی از مدافعین شهر خوی مقابل نفوذیان ارامنه دست به عقب نشینی زدند. در این هنگام یک زن در حالی که تپانچه‌ای دردست داشت و به سوی دشمن شلیک می‌کرد وارد معرکه شد و برای جلوگیری ازعقب‌نشینی مدافعین شهر روسری از سر برگرفت و فریاد زد من به جای شما می‌جنگم و این سخن مدافعین در حال عقب نشینی را بازگرداند و موجب نجات و سپس پیروزی خویی‌ها گردید.سیز قاچین بالا زر ساواشسین!نام این زن قهرمان «بالا زر خانیم« بود. تصنیف معروف تورکی «الده تاپانچا بالا زرخانیم، گلرم دالینجا بالا زرخانیم» به یاد آن شیرزن خویی سروده شده است.حالا بایدجنگ بالا زری خانم را با جنگ بالا یاسمین خانم مقایسه کرد .
    135
    31
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    Omide por jalal - تبریز، ایالات متحده امریکا

    با درود به خاندان پهلوی و لعن نو نفرین مصدق و مسعودییون ! همین سخن شما مشت محکمییت بر دهان مریم روانی از بک طرف و یاوه گویان حکومتی از طرف دیگر ! البته خود من طرفدار سلطنت مشروطه خستم و چه کسی بهتر از خاندان پهلوی ! 😇
    44
    135
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان

    اگر دقت کنید،همونطور که حدس میزدم تنها اقشاری که با دیدن این مطلب فورا افسار پاره کردند و مشغول دروغ ،تهمت و نفرت پخش کردن هستند مزدوران رژیم، چپی ها،مجاهدین و مصدق! هستند.اینها حتی حرف حق رو هم تحمل نمیکنند.وجودشون سیاهی و نفرت و عقده هست. تقابل سیاهی و نور به معنی واقعی.
    42
    113
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    مریدان ریش به اسم مصدقی ،ضد بشر و این و آن دوباره فعال شدند.نبودند یک مدتی‌. البته درک هم می‌‌کنم.از ترس پاهین کشیدن شورت همه پنهان شده بودند. انگار آقا سفارش داده نترسید بیاد دوباره بیرون از هجره‌ها خود، بنده گارانتی شورت شما را می‌‌دهم.امضا .حضرت آقا، بامزه تر این حضرت خارکف است . دو هفته پیش قسم حضرت عباس .من اصلا سیاسی نیستم اسم پهلوی می‌‌یاد. انگار زلزله به حوزه می‌‌رسد. بدو بدو نماز زلزله می‌‌خواند . چقر مفلوک هستید شما.اول شورت خود را سفت بگیرد بعد در اینجا گنده "گ.." زی
    36
    89
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک
    فاطی رختشور ، تو باز خودت رو داخل آدم و مثل همیشه تکراری و بیمزه بلغور کردی ، تو اگر در مورد سرور و ولینعمتت ، یاسمین خانم ، وراجی نکنی کسی نمیگه این اوشگول اجنبی لال و بی زبونه ! تو رو به این .... نیومده ! فهمیده کردی !؟
    38
    94
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    Mamad_Zendoni - لندن، انگلستان
    نکنه تو هم هموطن فاطی رختشوری !؟ مثل فاطی قرقره میکنی ! فعلاً که اربابای ریش و پشمی و عمامه بسرت همدیگرو تکون میدن و ر. به ساحت مُخَردَس مفعول و نظام اسلامی که تو مزدوریشو میکنی !!
    35
    86
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    elnazpishu - لندن، انگلستان

    جنگنده کی بودی تو 😂😂😂. وقتی فهم ملی در حد اصطلاحی مثل خاندان ایرانساز فلانی پایین بیاد. قورباغه هم ابوعطا میخواند
    75
    38
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۱
    تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک

    ضدبشر - گراتس، اتریش
    آای کیف می‌کنم وقتی خانواده پهلوی میان همه بی وجود های وطن فروش به جز جز میافتند از درد نمیدونی چه کیفی داره این وطن فروش‌ها رو این جوری میبینم (پوسیدن تو غربت نصف حق تونه)
    35
    84
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    مُصی تو بمیری ، طرف عمه نداره ! نه دعوایی در کاره و نه نرخی ! راستی نرخ شما مزدورها و مواجب بگیران مفعول واسه این بمال وامالها چقدره !؟ اگر فردا رژیم سرنگون بشه عزادار میشین و دنبال سوراخ موش میگردین یا میچسبین به حکومت بعدی و خودتون رو واسش جِر و واجر میکنین !؟
    41
    79
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    آخر ... شیخ بجای زر زدن و گیر دادن به این زن یقه شیخ الدنگ را بگیرید. ".." نتان می‌‌زارند . و به منابع ملی‌ شما را هم به به چوب حراج زده. کجا بودید امروز. زمانی که عربستان و کویت اعلام کردند .مناطق نفتی آرش مال ما است و ایران برود سماق مک بزند. اخر خاک بر سر ها. اگر این متن زمان پدر شوهر همین زن اعلام می‌‌شد ؟ در اوج قدرت. خاک عربستان و کویت در توبره می‌‌کشید. اخر تا کی‌ با ". " دادن خرج نان و پنیر را در آورد.؟ این شیخ در می‌‌رود روسیه. تا کی‌ شورت پاهین کشیدن ؟ بعد از این شیخ کسی‌ تره برا شورت شما خورد نمی‌‌کند
    19
    45
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    قرون وسطا در اروپا یک چیزی بود می‌‌گفتن chastity belt .به سختی می‌‌شود ترجمه کرد .یک شورت مخلوطی از آهن و چرم کلفت .زنان مجبور به پوشیدن این شورت بودند کلید و قفل هم داشت و دست بابا بود. به جای گیر دادن به این زن برید در حوزه تضاهرات .طلبه .زندگی‌. شورت آهنی. اخر فلک زده ها. زمان بابا شوهر این زن دست کم شورت آهنی لازم نداشتید. امروز که شیخ چوب حراج به هالو شما زده و هنوز در اینجا "گ.." "گ.." ز ؟ برید فکر نان کنید که خربزه آب است.
    24
    43
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران

    Momijii - توکیو، ژاپن
    انگار حواست نیست! فعلا که تو و سایر پالان طلبها آواره و دربدرین و برای پول و پناهندگی شلوارتون رو هم تقدیم خارجی ها میکنین! واقعا اگه اینقدر کشورتون رو دوست داشتین چرا اینجا نموندین و مبارزه نکردین؟ چطور به خودتون جرات میدین از چند هزار کیلومتر دورتر خودتون رو مالک حرکتهای اعتراضی مردم بدونین و جنبش اونها رو بدزدین؟ یاسی پالانی چطور قراره با رژیم بجنگه؟ به کمک تام موغلی فغانسوی از زیغ لاحاف؟!
    56
    24
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    Mamad_Zendoni - لندن، انگلستان
    اخر ....هنوز طعنه به اموزگار فرانسوی می‌‌زنی‌؟ این دو هفته کجا بودی ؟ خواب اصحاب کهف ؟ زبون بسته شورت شما علم کرده, یک زنجیر بستی به هالو خود از ترس در حوزه. در حوزه تنها نقطه در دنیا که حضرت آقا ایتلا شما را با یک کیلو ریش و پشم حامله کرده. و در اینجا من همان که ننه صیغه حمزه شیر کش بود؟ شما دیگر از وقاحت روی سنگ پا قزوین را برده.
    18
    42
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    ضدبشر - گراتس، اتریش
    ..!! شهرهای شمالی آذربایجان سال ١٨٢٠ به عثمانی ها و روسیه واگذار شد. حوصله ندارم برات تایپ کنم بقیه اش رو. فقط وقتی زر میزنی بفهم چی داری میگی
    20
    49
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    Munchen - مونیخ، آلمان
    اینها جر پاره کردن ماتحت نامبارکشون کاری ازشون بر نمیاد. تنها کمکی که میشه بهشون کرد اینه که قرقره قرقره براشون نخ بخیه بفرستیم بلکه مشکل بی اختیاری دفعشون حل بشه
    24
    44
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    Momijii - توکیو، ژاپن
    این جناب تا جناب مصدقی فعلا داره در به در دنبال یه بیمارستان سوانح سوختگان میگرده که بلکه مرهمی پانسمانی چیزی براش روی نشیمنگاهش بذارن. بعد از ٧٠ سال همه میگن رضا شاه و محمد رضا شاه روحت شاد، اینهم چون حسادت خفه اش نکنه اسمش رو گذاشته مصدق روحت شاد
    20
    50
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    2023Azadi - لینز، اتریش

    هر سگى قرار قدرت در دست بگیره،بهتر از این دییووس هایه شیعه مى باشد،گذشته ها میشه درس عبرت واسه آینده.
    33
    9
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش

    تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
    از کدام پهلوی صحبت میکنی ؟ اونی که تو زباله دانی تاریخه؟این خانواده درب و داغون ؟حالا چرا ناراحتی ؟ جون خودم تنهایی خیلی بهت فشار اورده قاتی کردی . چای گل گاو زبان با سنبل لطیف دم کن برای افسردگی و فشار تنهایی خوبه .
    64
    25
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    antifascism - تهران، ایران

    طرف میگه مال دنبال سلطنت نیستیم و میخواهیم در ازادبی کمک کنیم یه عده سطلانطلب ول کن نیستن همش شاهنشاها ملکا شاهزاده ها و فلان میکنن بعد میگن چرا چپی ها اکی مبیشن. قاطی دارینا
    68
    26
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    mitra55 - تهران ، ایران
    اوه اوه ببین چه خبره اینجا!! عجب بوی جلز و ولز و سوخته ای میاد :) آنهایی که این چند روزه خفه خون مرگ گرفته بودند به خاطرافشا شدن و آبروریزی باجناق و بی جناق حالا چنان به ... . سوزی افتادن که چاره ای به جز کم محلی و بها ندادن بهشون نمانده. درود بر خاندان ایرانساز پهلوی
    62
    60
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    انسان باش - لندن، انگلستان

    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک
    فقط یه بی وجدان بی خاصیتی مثل تو میتونه از این رژیم جنایتکاره لواطکار طرفداری کنه،شما سایبری ها از خود رژیم هم بیشرفترین
    32
    53
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    sahandogli - لندن، انگلستان

    حرف مفت نزن- پس چرا در زمان دوران پهلوی آزادی و دموکراسی برقرار نکردید؟
    59
    31
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    antifascism - تهران، ایران
    اخه تی بی تی جون! کی شاهنشاها و ملکه میکنه؟؟ .. جان! همه دارن میگن راه و روش پدر و پدر بزرگش بعد از ٤٤ سال گند و کثافت چپی ها و حزب اللهی ها و ١٥٠ سال کثافت کاری همشهری های قاجار و عثمانی تو، بعنوان پهلویسم راه گذر از این گندی أست که شماها زدین. انگار شماها هستین که قاطی دارین. بیخود میخواین یه چیزی رو یه زور بگین طرف مقابل میخواد. بالا برین پایین برین اگر امار حالیت میشه بفهم حداقل بیش از ٥٠ درصد از شماها و چپی ها و دموکرات گراهای پرمدعا بیزار هستن.
    22
    49
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    چلیپا - جزایرسلیمان، جزایر سلیمان

    آزادی ازچی?آزادترین کشوره دنیا.ایرانه.هرچی این پهلوی ها گفتن.برعکسش درسته.من نگا نکردم.اینخانم چی گفت.بازنکردم.فقط دیدم.بامجله فرانسعوی.حرف زده.مانندهمیشه.حرفه چرت.
    45
    8
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش

    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    اول سرچ کن :کشتار جیلولوق؛ جنایت فراموش‌نشدنی ارامنه در شمال غرب ایران . بعد اظهار نظر کن . تو که از وقایع انزمان اذربایجان خبر نداری چرا اظهار نظر میکنی ؟
    55
    23
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    حضرت ایتلا در حوزه از قرار معلوم ۵ بار مولتی ارگسام داشته.نمی‌ بینید.؟ به جوجه آخوند‌ها گفت بس است برید توی سایت یک کم فعالیت کنید. اضافه کاری و عقده خود را خالی‌ کنید.همیشه فکر می‌‌کردم خر هستند .نگوکور هم هستند. شیخ می‌‌.... گیر به طرف در بلاد کافران می‌‌دهند، یاد شعر مولوی افتادم.خر .چیز خر.کدو و کنیز و خانم صاحب کنیز، گفت چیز خر دیدی .کدو را ندیدی. حالا حکایت این ها، گیسو را می‌‌بینند. چیز ایتلا را خیر
    20
    43
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش

    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    حاجی جان . لطف کن سر تو از شورت ملت بکش بیرون . مخصوصا از اون شورت اهنی که نوشتی . خدای ناکرده کلیدش گم میشه تا اخر عمرت سرت میمونه تو شورت .
    54
    25
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    من خدا را شکر وقت ندارم زیاد تو فضای مجازی برم ولی هر وقت تو این سایت میایم از این حزب اللهی ها و شاه اللهی ها حالم بهم می‌خورد. مثل کثافتی که دوچرخه از وسطش رد شده. همه کارهایشان مثل هم است. تهمت زدن‌ها. قربون صدقه های مشمئز کننده. دروغهای شاخدار. ..... آدم فحاش و چاپلوس و نوکر صفت گذاشتن
    27
    21
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    میبینی دوست عزیز؟ این همشهری ارنولد از گراتس تا صحبت مولتی ارگزم کردی کفت بابا بذا تو مال خودمون باشیم! عیشمون رو منقص نکن 😀 حالا فیلمش أومده بیرون، چرا صف رو بهم میزنی
    25
    45
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    آریتما - استکهلم، سوئد

    از دوست پسرهاش هم گفته؟؟؟؟؟
    48
    26
    جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران

    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    یعنی منظوغت اینه که باید بغای جلوگیغی از هغز پغیدن یاسی پالانی و تام موغلی فغانسوی، باید پول بذاغیم وسط و بغاشون شوغت آهنی بخغیم؟
    46
    22
    جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران

    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    فعلا یاسی پالانی و تام موغلی رو با هم تنها بذار. قضیه قاروت و ماروت به کید استاد فلسفه و الهیات؟!
    49
    21
    جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران

    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    راستی زری جون! بالاخره فهمیدی دوچرخه ثابت رو کی اختراع کرده یا نه؟
    46
    25
    جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    elnazpishu - لندن، انگلستان
    من تعجب میکنم که چرا شما اسم کاربری الناز ....رو انتخاب کردید؟!
    22
    18
    جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    قضیه قاروت و ماروت به کجا رسید؟
    38
    21
    جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    وقتی آخوند با ثروت ملی دوازده تا کامپیوتر میخره و در اختیار یک الاغ قرار میده نتیجه همین میشه که در این صفحه مشاهده میکنید. بالاخره در ازای یک تکه نان خشک که به طرفش پرت میکنند باید هم ۱۲ اسم کاربری بسازه و مترصد مطالب مربوط به پهلوی بنشینه!
    22
    32
    جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    اگر این کلمه پالانی رو ازت بگیرن فکر کنم یبوست بگیری! چون هیچی غیر از این بار پالونت نیست
    21
    36
    جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    خودت فهمیدی چی گفتی قاروت جان؟ یعنی الان توی پالان طلب که صبح تا شب مجیز پالانیها رو میگی، اسهال داری؟! فکر نمیکنی علت اسهالت چیز دیگه ای مثل کیس پناهندگیت باشه؟!
    33
    20
    جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    nihad_finland - تورکو، فنلاند
    اول بگم تف تو روح اخوند و رجوی پرستها و چپی ها. چون شاهالله یها فقط اینارو میشناسن. بعد مگه شما هم میجنگید؟
    12
    10
    جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    nihad_finland - تورکو، فنلاند
    خودشونم میدونن هیچ ... گیرشون نمیاد ولی بازم این رعایا که دستبردار نیستن, ول کنید دیگه, ببینید خودشونم میدونن تاریخ وصرفشون تموم شده ولی هنوز هم شما رعیتهای بدبخت نمیخواید قبول کنید.
    9
    12
    جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    یعنی واقعا ..تر از تو ندیدم 😀😀. دومیش خودتی. ادم اینقدر یکنواخت؟؟ بابا سوزن گرامافون بابا بزرگ من یه وقتهایی یه زرتی ازش یه صدای دیگه هم در میاد ولی از تو نه زر زر زر زر پالانی زر زر زر زر پناهندگی زر زر زر زر پالانی زر زر زر زر پناهندگی!! و این تا ته عمرت تکرار میشه
    13
    10
    جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    آقا عصبانی نشو ، آدرس اینها را به طوسی بده یا فاطی را همراه مصدق بفرست پیش طوسی
    16
    5
    شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    elnazpishu - لندن، انگلستان
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    زیاد تعجب نکن پیشونیت چروک میفته. بوتاکس لازم میشی
    3
    6
    یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
    خیلی از خدمات طوسی راضی بودی که به دیگران هم توصیه میکنی؟
    3
    11
    یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    خب چرا با "اون کیس" پناهندگی گرفتی که الان به بی اختیاری بیفتی قاروت جون؟
    4
    9
    یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    خود ..وزی و خود خندی عجب مرد هنرمندی!! کلی فکر کردی این زد بیرون ازت؟ اسکول!! من سال ٧٧ از ایران أومدم بیرون با پاسپورت شاهنشاهی! حالا هی بگو کیس فلان! مگه همه مثل تو هستن که واسه یک کیلو گوشت خورشتی و دو کیلو مرغ خودشون رو ...
    8
    1
    یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    ببین خوب فکراتو بکن! میترسم چند روز دیگه ادعا کنی با پاس سیاسی رفتی کیس "اونکاره" بودن دادی! چاخان! تو مگه نگفتی تو دهه ۶۰ سرباز بودی؟ چطور سال ۷۷ با پاس پالانشاهی دربدر شدی؟
    1
    7
    یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    محمداسماعیلی - ایران، امارات متحده عربی
    شاهزاده رضا پهلوی: علاقه مند به حکومت جمهوری لائیک هستم. یاسمین پهلوی: ما برای سلطنت نمی‌جنگیم. این سخنان برایتان کافی نیست؟ چرا کمک نمی کنید یک نظام سکولار در کشور شکل بگیرد. اصرار بر سلطنت فقط باعث تفرقه و طولانی تر شدن حکومت جمهوری اسلامی میشه. همه ما و شما به عینه در یک سال اخیر به چشم دیدم اینو.
    0
    2
    دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    احمق برگشتم سربازی ام رو رفتم و جبهه هم بودم. مگه هرکی سال ٦٦ بره سربازی نمیتونسته سال ٧٧ أومده باشه بیرون؟ نخود مغز
    6
    0
    دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    احمق اونیه که ...بی وطنی مثل تو رو ..... .... دروغگوی فرومایه پالان پرست.
    0
    5
    دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    مگراز نظر تو طوسی کار ناشایستی انجام داد ؟ عمل بد آنست که به دیگران تهمت بزنید . حرف زدن را یاد بگیر ، احترام به دیگران را بهت یاد ندادن ؟ مصدق انسانی دانا و سیاستمداری فهمیده ایی بود که به دیگران از شاه تا آخوند را احترام میگذاشت اما تو چی ؟
    3
    0
    ‌سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
    نمیدونم چرا یاد اون شعر کودکانه افتادم: اما تو چی؟ موی بلند، روی سیاه، ناخون دراز، واه واه واه! تو دیگه عجب موجود پررویی هستی. هم بحث طوسی رو پیش میکشی هم از ادب و تربیت صحبت میکنی؟ واقعا که یه پالان طلبی.
    0
    3
    ‌سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.