داستان کمربندهای شل مردان انقلاب، دومینوی رسوایی جنسی سربازان نظام مقدس


روایت مکرر فساد اخلاقی کارگزاران جمهوری اسلامی در گوشی‌های هوشمند شهروندان. تازه‌ترین‌شان، فیلم رابطه جنسی معاون پیشین نهاد امر به معروف گیلان با باجناقش. گویای حقیقت تلخ حکومتی که شهروندانش را به زهد دعوت می‌کند و حاکمانش، در باده‌نوشی از هم سبقت می‌گیرند.
 
+55
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    انقلاب ، کشک ! کدوم انقلاب ؟ این بیشرفها واژه انقلاب شده واسشون اسم رمز و نوندونی ! پشت این واژه ، فساد و غارت و جنایت و خیانت میکنند و همه رو به اسم انقلاب و انقلابی صرف میکنند ! کمربندهای شُل و رسوایی جنسی هم که از فاکتورهای مهم و غیر قابل انکاره این مذهب ریا و نفاق و فساد بوده و هست ! قرائتی بی ناموس و حشری به استناد از آیات شیطانی میگفت که در بهشت پسران زیبارو همیشه در کنار شما و با شما برای سرویس دادن به شما آماده هستند !! اینها ، حالا که دستشون به پسران زیبا روی بهشتی نمیرسه ، فعلاً بهمدیگه سرویس میدن تا بعد ! اینها همه از تعالیم عالیه اسلام هست و بس ، پس نباید زیاد در موردش فکر کرد !!
    2
    27
    ‌چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    حالا قبول دارید که کل این جریان ۵۷ با پر از تضاد. نسنجیده .کوتاه بینی‌ و هیاهو و دروغ بود؟ به یقین پرسش که چه ربطی‌ به ۵۷ دارد؟ فقط کافی‌ است نادانی‌ را در عکس‌ها انقلابی‌ سال ۵۷ دید. بزنید و نگاه کنید .جامعه روشنفکر ما. فاجعه تاریخی ایران و مغز‌ها یخ زده.هزاران جوان بدون حجاب . خوش پوش.شیک. دست نامحرم را به هم حلقه زده. یعنی‌ همبستگی. و عربده می‌‌کشیدند.امام بیاد ما جمهوری اسلامی می‌‌خواهیم. ولی آنقدر با دست‌ها نامحرم به هم چسبیده که با بلدوزر هم قادر به جدا کردن نبودید.امروز برای ما روشن شده .چقدر ما جاهل بودیم؟ عوام فریبی توان به حرکت در آوردن مردم را دارد .دقیق مثل ۵۷ ولی آیا عوام فریبی قادر به کاهش سرعت به سمت نابودی هم می‌‌باشد؟ همان گونه که یک سگ قادر نیست یک تکه سوسیس ذخیره کند.قشر ۵۷ ما هم هرگز قادر به دنیا بهتر برا ما نبود. نتیجه منطقی‌ همین خبر است که می‌‌بینم. یک رابطه مستقیم میان این کمربندا شل و "دست نامحرم را را زنجیره کنیم " وجود دارد. دریا عظیم از نادانی‌.
    2
    21
    ‌چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    این ها همه نوک کوه یخی هست که بقیه اش زیر آب هست مطمئنا خیلی هاشون با اعمال نفوذ لو نرفتند. تمام فکر و ذکرشون خلاصه شده در شکم و زیر شکم یک زندگی حیوانی از اون نوع که محمد برای توصیف بهشتش تبلیغ میکنه جوی های پر از عسل و حوری های زیبا
    2
    21
    ‌چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    اخه قربونت! اینها کمربندشون کجا بود!؟ لباس کار اینها (عبا و لباده و تنبون و نعلین) از لباس تو خونه من راحت تره! فکر کردی الکی تنبون میپوشن؟ زرت بکشی میاد پایین. برای همین میگن لباس پیغمبره. مال اونهم زود میوفتاد پایین
    3
    22
    ‌چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.