دلتنگی های تلخ پدری که بر سر مزار پسرش رقصید


این مرد، پدر جاویدنام فرزین معروفی است. همان پدری که رقص او بر سر مزار فرزندش در زادروز فرزین یکی از دردناک‌ترین تصاویر خیزش انقلابی مردم ایران در سال ۱۴۰۱ است که هرگز از یادها نمی‌رود.

حالا ۲۴ تیر ماه، تولد این پدر داغدار است. پدری که می‌گوید هر سال در روز تولدش توسط فرزندش سورپرایز می‌شد، امسال در تولدش با لباس سیاه و غمناک بر سر مزار فرزندش حاضر شده و درد تنهایی‌اش را با پسرش واگویه می‌کند.

‌فرزین معروفی، متولد ۲۴ آذر ماه ۱۳۸۱، جوانی ۲۰ ساله بود که نهم آذر ۱۴۰۱ پس از باخت تیم فوتبال جمهوری اسلامی به آمریکا همراه با سایر مردم در جشن خیابانی حضور یافت، او در اثر شلیک مستقیم نیروهای حکومتی کشته شد.‌ جرم او شادی بود!

فرزین ساکن تهران، ولی اهل مهاباد بود. جوانی پر شور و پرانگیزه از جوانان شهرک اکباتان تهران. اجازه فراخوان برای خاکسپاری و مراسم یادبود به خانواده‌اش ندادند، ولی روز تولد بیست سالگی او و رقص پدرش بر سر مزار فرزند، صحنه‌ای خلق کرد که هیچگاه فراموش نخواهد شد.
 
+47
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    یکی از این .....به خطاهایی که تا یه خبر از پهلوی میاد سریع پالانی پالانی میکنن و زر یا مفت میزنن شخم نمیکنن بیان زیر این خبر و ویدیو که یک پدر خورد شده رو نشون میده نظرشون رو زر بزنن. اونوقت ادعای خیر و صلاح خواستن برای ملت مظلوم رو هم دارن. برین لای دست پدر نامعلومتون
    15
    25
    ‌سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۱
    تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    حمید جان منافقین دجال فقط کاری رو انجام میدن که مامان لچکی ازشون بخواد
    0
    11
    ‌چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.