نماینده شورای شهر تهران: مسئولین مترو «عزم راسخی» برای برخورد با مسئله بی حجابی ندارند


بی بی سی: مهدی اقراریان، نماینده شورای شهر تهران با انتقاد از نوع پوشش زنان در مترو، می‌گوید شهرداری و مدیریت مترو «عزم راسخی» برای برخورد با پوشش اختیاری زنان ندارد.

آقای اقراریان که رئیس کمیته نظارت و «حقوق شهروندی» شورای شهر تهران است، همچنین از «بی‌توجهی به پوشش و مسئله حجاب و عفاف» در مترو انتقاد کرده است.  

شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه پیش از این در بهار امسال از آغاز طرح «تذکر لسانی، وظیفه همگانی» برای رعایت حجاب خبر داده بود.

طی ماه‌های اخیر شمار روزافزونی از زنان بدون رعایت حجاب اجباری و بدون روسری با پوشش دلخواه خود در خیابان‌ها و اماکن عمومی تردد می‌کنند.

حکومت هم با متوسل شدن به روش‌های مختلف از پلمپ اصناف تا جریمه و هشدار درباره مسدود کردن کارت ملی و فرستادن تیم‌های بازرسی به مراکز تفریحی با پوشش اختیاری زنان مقابله می‌کند.

سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فرماندهی نیروی انتظامی هم امروز اعلام کرده از یکشنبه ۲۵ تیرماه گشت پلیس برای «پوشش خارج عرف» در خیابان‌ها مستقر می‌شوند.
+4
رأی دهید
-26

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
    چقدر بدبختید که این همه جلسه و نیرو بی خاصیت میزارید برا دو تار موی زن ولی یه جلسه برا امنیت و اقصاد نمیزارید ببینید دزدا کی هستند و از کجا میدزدند هر چند یکیش همین مو قرمزی مفعول هست
    1
    15
    یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.