شاهزاده رضا پهلوی: جمهوری اسلامی تمامیت ارضی ایران را به حراج گذاشته است

شاهزاده رضا پهلوی در یادداشتی در روزنامه «کیهان لندن» نوشت: به آن دسته از نیروهای نظامی و انتظامی کشور که درد میهن دارند می‌گویم که حساب خود را از این رژیم که مایه ننگ تاریخ ‏ایران است جدا سازید.

شاهزاده رضا پهلوی در یادداشتی که در روزنامه کیهان لندن منتشر کرد، سه خبر و رویداد هفته گذشته در ایران را موجب خشم و تاثر «همه ایرانیان میهن‌دوست» دانست. شاهزاده رضا پهلوی خشونت رژیم جمهوری اسلامی ایران علیه ایرانیانی که در جنگ هشت ساله با عراق جان‌ خود را برای دفاع از ایران به خطر انداختند، اعلام ورود شبه‌نظامیان حشدالشعبی به دانشگاه‌های ایران به بهانه تحصیل، و ضعف و ناتوانی حکومت جمهوری اسلامی در دفاع از خاک و تمامیت ارضی کشور را سه رویداد تاسف‌آوری توصیف کرد که «بیانگر ضعف و ناتوانی رژیم فاسد و سرکوبگر جمهوری اسلامی است.»

شاهزاده رضا پهلوی در این یادداشت، که روز جمعه ۲۳ تیر (۱۴ ژوییه) منتشر شد، درباره خشونت جمهوری اسلامی علیه جانبازان جنگ ایران و عراق نوشت: «نخست، خشونت رژیم علیه دلاوران آزاده‌ای که در جنگ هشت‌ ساله با دشمن متجاوز بعثی جانشان را برای دفاع از خاک ایران در کف دستشان گرفتند. ضرب و شتم این جانبازان وطن به دست عوامل رژیم در مقابل نهادی رخ داد که نامش را 'بنیاد شهید و امور ایثارگران' گذاشته‌اند.» او افزود که بنیاد شهید و امور ایثارگران، «مانند دیگر بنیادها و ستادها و آستان‌های تحت کنترل رهبر جمهوری اسلامی، نهادی است به‌شدت فاسد و غیرشفاف که رژیم از آن برای چپاول اموال ملت ایران و سرکوب آن‌ها و نیز پولشویی و صدور تروریسم استفاده می‌کند.»

او این خشونت را سندی از «ماهیت ضدایرانی» جمهوری اسلامی دانست که «از کودک ۹ ساله تا کارگر نوجوان ۱۷ ساله تا کهنه‌سرباز از جان‌گذشته مدافع وطن را با گلوله و گاز اشک‌آور و باتون می‌کشد.» وی افزود: «این رژیم نه ملت ایران را به رسمیت می‌شناسد، که کاهش رنج کودکان محرومش را مسئولیت خود بداند، و نه به میهنمان عرق و تعصبی دارد که سربازی و جانبازی برای آن را شایسته ارج و سپاس ببیند.»

شاهزاده رضا پهلوی با اشاره به کشته‌شدگانی از جمله «نیکاها، محسن‌ها، و هزاران جوان و نوجوانی که برای بازپس‌گیری ایران از جمهوری اسامی جانشان را فدا کردند» نوشت در اینجا است که شعار ملی-میهنی «ایران را پس می‌گیریم»، که از دی‌ ۱۳۹۶ به بعد مدام در خیابان‌های ایران شنیده شده است، اهمیت پیدا می‌کند.

شاهزاده رضا پهلوی در توصیف دومین رویداد تاسف‌بار مورد نظر خود با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی شبه‌نظامیان حشدالشعبی را به بهانه تحصیل وارد دانشگاه‌های ایران کرده است تا از آنان برای سرکوب ایرانیان بهره برد، نوشت: «به عبارت دیگر، رژیم خامنه‌ای نه‌تنها به وظیفه بدیهی خود در تامین نیازهای حداقلی کهنه‌سربازان و جانبازان جنگ هشت‌ ساله با عراق تن نمی‌دهد، بلکه در یک دهن‌کجی آشکار، پای نیروهای شبه‌نظامی عراقی را به دانشگاه‌‌های ما باز می‌کند تا در وقت لزوم بتواند در محیط دانشگاه و خیابان از این مزدوران غیرایرانی برای سرکوب ایرانیان بهره بگیرد.»

او افزود که به این ترتیب، جمهوری اسلامی امکانات داخلی کشور را نیز در اختیار مزدوران خارجی خود می‌گذارد که «با پول ملت ایران، عامل آتش‌افروزی و تروریسم و بی‌ثباتی در منطقه بوده‌اند و  حالا قرار است جای دانشجویان اخراج‌شده ایرانی را نیز در دانشگاه‌های ایران بگیرند.» شاهزاده رضا پهلوی همچنین نوشت که این اقدام در عین حال نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی برای مقابله با خیزش‌های مردمی با کاهش نیروی داخلی مواجه است.

او  بار دیگر بر همبستگی ملی تاکید کرد و خطاب به «آن دسته از نیروهای نظامی و انتظامی که درد میهن و مردم دارند»‌ توصیه کرد که «حساب خود را از این رژیم که مایه ننگ تاریخ ایران است» جدا سازند.

شاهزاده رضا پهلوی در این یادداشت مفصل رویداد تاسف‌آور سوم را ضعف و ناتوانی رژیم در دفاع از خاک و تمامیت ارضی کشور توصیف کرد و واکنش «ضعیف و خفت‌بار به ادعای اخیر روسیه در خصوص جزایر سه‌گانه ایرانی و استفاده از نام جعلی برای خلیج فارس»‌ را تازه‌ترین نمونه آن دانست.

او نوشت که همراهی روسیه با «ادعاهای واهی کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس درباره جزایر تنب بزرگ، تنب کوچک، و ابوموسی تاییدی است بر اینکه جمهوری اسلامی با سیاست‌های نابخردانه و خیانتکارانه خود، ثروت و خاک و تمامیت ارضی ایران را به حراج گذاشته است.»

به نوشته شاهزاده رضا پهلوی، جمهوری اسلامی ایران مفهوم استقلال را از معنا تهی و «امنیت و منافع ملی ایران را وابسته به چین و روسیه کرده است.»

شاهزاده رضا پهلوی در پایان نوشت که اعتبار و احترام ازدست‌رفته ملت ایران با بازپس‌گیری ایران از حکومت جمهوری اسلامی دوباره دست‌یافتنی است و آن را «وعده‌ای ملی» خواند.
+379
رأی دهید
-95

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    من زمان جنگ ٢٠ سالم بود برگشتم و ٦ ماه هم رفتم جنگ. با اینکه کل خانواده مخالف بودم میدونم که توی همین جاده اندیمشک به اهواز چقدر خون ریخته شد که عراقی ها نیان. اونوقت اون قاسم سلیمانی بی پدر بی همه چیز گور به گور شده که دست ترامپ رو میبوسم که زد خاکسترش کرد، ستون حشد الشعبی رو از همون جاده تا میدون شهیان برد و پرچم عراق رو اجازه دادن که توی میدون ببرن بالا. یکی از ارزوهام اینه که بیام ادرار کنم روی قبر قاسم سلیمانی. این بی پدر ها هم فهمیدن که هیچ پشتوانه ای ندارن متوسل شدن به عده نون خور که اگر یکبار دیگه یک چیزی مثل انقلاب مهسا رح بده ادم داشته باشن. ولی خبر موثق دارم که با این وضع بد معیشت حتی قشر خاکستری هم جونشون به لبشون رسیده
    30
    108
    شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    پرشین پرینس - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا

    مرگ بر سه فاسد، ملا، چپی، مجاهد. مرده شور تمام اون احمقهائی رو‌ که با عنقلابشون در ۵۷ شکوه و‌عضمت ایران رو‌به ....دادند. درود بر خاندان ایران ساز پهلوی
    45
    116
    شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Sam1977 - دمشق، سوریه

    اخه یک چیز بگو مسخرت نکنن رضا دماغ ، بحرین کی بخشید قسمتی از آذربایجان کی بخشید؟؟ بابا خجالت بکشین تمام افتخار شما شده جشن ۲۵۰۰ ساله که اونم از جیب مردم و افتخارات شاهان قدیم بوده شما چی برای افتخار دارین بگین همه بدونند؟؟؟ وابستگی به امریکا؟ ارتشی که باسلاح غرب ژاندارم منطقه بود؟ کشوری که ۶۰ درصد بی سواد داشت؟ که همونها دشمنتون شدند، اخه افتخارتون بگین
    149
    66
    شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    مفعول و آخوندها و ازناب بی ناموسشون برای حفظ قدرت و غارت منابع مملکت ، حاضرند حتی خواهر و مادر و زن و دخترشون رو هم حراج کنند ، ایران که هیچ ، میگن مال بابامون که نیست گور پدر مردم و مملکت !!
    53
    108
    شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Free Press - لندن، انگلستان

    درود بر خاندان ایران ساز پهلوی ‌و لعنت ابدی بر عاملان شورش ۵۷ از چپی و مجاهد و مصدقی و …
    45
    108
    شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ضد خرافات٦٦٦ - منچستر ، انگلستان

    تنها راه نجات ایران و ایرانی ، اتحاد در کنار شاهزاده قانونی إیران هست. هر کسی که به هر نحوی باعث دلسردی و ناامیدی مردم میشود، خواسته یا نخواسته باعث دوام اخوندها و نابودی بیشتر ایران میشود. جدیدا هم که مد شده هر کی بیشتر پاچه شاهزاده را بگیرد، مثلا روشنفکرتر است. البته که حساب چپول ها و مجاهدین و سایبری ها جداست. این جماعت از حسودی و عقده به شاهزاده حمله میکنند. جاوید شاهزاده. جاوید ایران جاوید پرچم سه رنگ شیروخورشید نشان ایران
    41
    101
    شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    آریتما - استکهلم، سوئد

    تو از ج.از کثیفتری و جمهوری اسلامی از تو، با میلیونها دلاری که به اسم خون جوانان مردم گرفتی چه کردی فاسد؟؟؟؟
    121
    44
    شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    Hassan1479 - تهران، ایران
    من آقای رضا پهلوی را بعنوان اولین رئیس جمهور می‌پسندم، چون باندازه کافی استعداد و توان جمع و جور کردن مملکت پس از تغییر نظام منحوس ج.ا را دارا میباشد ، ضمنا آنقدر مال و دارایی شخصی دارد که بمحض رسیدن بقدرت دنبال زین و برگ خود نباشد. ملت باید قدرت تغییر حکومت پس از ۴ سال را داشته باشد، مهم این است ، اینکه می‌گویند مشابه انگلستان شاه کاره ای نیست و هر ۴ سال کابینه عوض خواهد شد را جوابگوی نیازهای جامعه در این دوران نمیدانم ، خلاصه برای من قدرت تغییر واقعی ارزش دارد .
    48
    35
    شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    varied - ریزه، ترکیه

    آقای رضا پهلوی با احترامیکه به شما دارم اما حراج تمامیت ارضی ایران مربوط به سالها قبل است و ادامه دارد شما تازه به این موضوع میپردازید در واقع حراج تمامیت ارضی ایران بعد از پایان جنگ 8 ساله خمینی با عراق شروع شد طویله اسلام خسارت های جنگ را به عراق بخشید که بالغ بر هزار میلیارد دلار است بخشهای کوچکی از خاک ایران ضمیمه عراق شد بعد نقشه را طوری عوض کردند کسی هم صداش در نیومد مثلا نفت شهر عراق در 5کیلومتری مرز با ایران در زمان پدر بزرگوار شما(روحش شاد) خاک ایران بود یا بخشهایی از هورالعظیم امارات در تصاحب جزایر ایرانی است بندر چاهبهار و هور الظیم به چین واگذار شده پایگاه هوایی همدان در اختیار روسهاست مس ورزقان و آلمینیوم ارسباران در اختیار روسهاست صنایع نظامی کرمان و صنایع نظامی زرین شهر اصفهان در اختیار چین و روس است بازم بشمارم ......
    19
    82
    شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    antifascism - تهران، ایران

    حاج رضا کاش حداقل قیافت شبیه مامانت میشد و انقدر شبیه بابای پخمه مذهبی دهاتیت نمیشدی! تمام امامزاده های معروف رو پهلوی ها گنبد زدن و طلاکاری کردن. نظامی گری در حد جمهوری اسلامی زیاد بود. سیستم امنیتی گسترده و بدتر از همه مثل جمهوری اسلامی پهلوی ها مستعمره کامل سایر کشورها بودن. این بنده خدا غصه اینکه کشور ایران کوچیکتر بشه رو نمیخوره بلکه غصه اینو میخوره پهنه سلطنت خیالیش کم نشه.
    102
    24
    شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    Sam1977 - دمشق، سوریه, آریتما - استکهلم، سوئد. گم شین برین همون خراب شده ای که ازش میاین. از یک لوله فاضلاب که بوی گندش ٤٤ ساله که دنیا رو برداشته
    26
    82
    شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ANTI-JAHL - هامبورگ، آلمان

    آزادی ایران و مردم تنها از شاهراه پهلوی با تکیه بر قانون مشروطه میسر هست . در غیر اینصورت باید منتظر تولد جمهوری دوم اسلامی البته بدون لقب اسلامی باشیم و دوباره 30 تا 40 سال دیگر همین بد بختی و در نهایت تجزیه ایران. پاینده ایران تا ابدو یک روز جاوید شاه ......
    25
    71
    شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    مهدی52 - روتردام، هلند

    Sam1977 - دمشق، سوریه
    دوست عزیز استادان پروپاگاندای شما چهل و چهار سال تو مسجد و مدرسه و رادیو و تلویزیون و روزنامه های صبح و عصر و شب ووووووو خلاصه هر کاری از دستشون بر میامد کم نگذاشتند که این خانواده رو بی عابرو کنند ولی دیدی که کی بی عابرو شد و مردم هر روز و هر شب فریاد میزنند روحت شاد رضاشاه و کشور که شاه نداره حساب کتاب نداره،از خودت و ونونی که تو خون این ملت میزنی و میخوری شرم کن
    14
    55
    شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Mamad_Zendoni - لندن، انگلستان

    نکبت پهلوی جمهوری اسلامی هر چقدر به قول شما بد هست یه متر هم خاک از ایران از دست نداده ولی پدر احمق و پدر بزرگ پالونی شما هرات، قسمت‌هایی از رود هیرمند، قسمت‌هایی از منطقه آذربایجان منطقه آرارات که خیلی جایی مهمی بود رو به کشورهای اطراف فروخت. بحرین رو انگل خان پدر شما شوهر داد به عرب ها. خیلی پورو هستید شماها
    71
    27
    شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    shirzan - برلین، آلمان

    Sam1977 - دمشق، سوریه
    افتخارات پهلوی اقتصادی بود که تورمش از چند درصد تجاوز نکرد، تعداد پناهنده هاش در دنیا از صد نفر تجاوز نمیکرد، همه ادیان کنار هم با آرامش زندگی میکردند. همه کشورهای ضعیف دنیا به یک کشور قوی تر تکیه میکنند پهلوی ها هم کدخدا رو دیده بودند و ده را میچاپیدند. بحرین قراردادش در زمان قاجار نوشته شده بود اگر شاه مخالفت میکرد جنگ راه می افتاد در مقابل سه جزیره دیگه به نام ایران شد. جشن 2500 ساله تبلیغی برای کشور ایران بود و بعد از اون هم دیدیم که چقدر سرمایه گذاران خارجی به ایران آمدند. امروز برای یک نوشابه میلیونها دلار خرج تبلیغ میشه یک کشور که جای خود داره . اگر در ایران 60 درصد بیسواد بود اون مال پنجاه و شصت سال پیش بود آمار بیسوادهای کشورهای دیگه منطقه در اون زمان چقدر بود؟ شماها همیشه ایران شصت سال پیش رو با زمان حال مقایسه میکنید و آمار دل بخواهتون رو ارائه میدید. روح این پدر و پسر شاد. در مقایسه با حاکمان امروزی ایران سگشون به حاکمان امروز ایران می ارزه
    21
    53
    شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    shirzan - برلین، آلمان

    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    دوست عزیز این سایبری ها کجا برن گم بشند اینها با فروش شرف نداشتنشون دارند امرار معاش میکنند. یک زندگی انگلی و زالو وار. امیدوارم حداقل روزی جوابگوی بچه های خودشون باشند
    19
    44
    شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
    Mamad_Zendoni - لندن، انگلستان
    اعراب بیش از دو قرن فجایعی در امپراطوری پرشیا بوجود آورد که باعث دگرگونی های متفاوتی شد ولی یک عده انسان احمق و بیسواد بجای مسببین اصلی دیگری را مقصر واقعی میدانند و خود با دشمنان واقعی هم پیمان شدن و هنوز نمیدانند که مسبب اصلی کیست . وقتیکه در جنگ پیشروی میکنی و روز آخر ناگهانی جنگ را میبازی دلیل بر دلیری و کاردانی دشمن نیست. اگر چند تا هموطن آنشب با دشمن همدست نمیشدن اعراب برای همیشه در مرزهای امپراطوری مدفون بود . اما شماها همچنان در پی مسبب اصلی میگردید و زمینی که مال تو نیست و نبود را مال خود میدانی .بحرین ، هرات ، بلوچستان و غیره سالها پیش از تولد پهلوی از ایران بزور گرفته شده بود که باعث تضعیف و از دست دادن آن ، از همان حمله اعراب بود یا بهتر بگویم با همدستی چندتا هموطن احمق و بیسواد.
    19
    34
    شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
    آریتما - استکهلم، سوئد
    یا خودتان را معالجه کنید یا خودکشی
    26
    38
    شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران

    لبخند ملیح شاخزاده نشون میده که از تام مورلی اخبار خوبی در مورد ولیعهد آینده بهش رسیده!
    45
    22
    شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
    دوست عزیز، این بیسواد رو اگر ازش پهلوی ستیزی رو بگیری حتی حرف یومیه اش رو هم نمیتونه بزنه. اسمش رو گذاشته ممد زندونی بعد توی کامنت خودش میگه خیلی ها توی زندانهای اعراب توسط زندانبانها نطفه اشون بسته شده! دیگه خودتون پیدا کنین پرتقال فروش رو که این چقدر گیجه 😀😀 خودش به خودش گل میزنه اونهم به سبک ورزش گلف که باید توپ رو بزنی بره تو سوراخ
    14
    35
    شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    Sam1977 - دمشق، سوریه
    ...سامری جون! همین یه جشن مثلا غدیر خیالی اتون بیشتر از اون جشن ٢٥٠٠ ساله خرج برداشت. لااقل اون یه وجهه ای به توی .... که واقعا لیاقتش رو نداری میداد! نه اینکه عین جشن غدیر فقط گدا گشنه گی اتون رو اورد بالا.
    17
    33
    شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    Momijii - توکیو، ژاپن
    دوست عزیز فعلا ١٠ تا بهت منفی دادن! ظاهرا ناراحتن که کاسبی ناموسشون رو مورد هدف قرار دادی 😀😀
    20
    25
    شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Sam1977 - دمشق، سوریه
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    جنازه ......بخور تریاکت بکش
    30
    16
    شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    صد تا منفی هم که بدهند به بیضه چپ حمید خان گُل ! شاید باورتون نشه من به اونصورت به منفی و مثبت توجهی ندارم و بیشتر تبادل اضهارنظرات برام مُهمه و البته بقول معروف قند تو دلم آب میشه وقتی میبینم کامنتم سوزشی در سایبریهای رژیم ایجاد کرده که اینهمه منفی بهم دادند .
    16
    28
    شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    Sam1977 - دمشق، سوریه
    تو هم بیا سیگار برگ با فیلتر ....بکش
    4
    17
    یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    Momijii - توکیو، ژاپن
    دقیقا باز همون ١٠ تا منفی دادن تا این لحظه 😂😂😂. اقا ١٠ تا پای ثابت جا انداز ناموس داریم اینجا. دمت گرم
    3
    14
    یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    وای تو چقدر شخمی شخیلی هستی! به روح اعتقاد داری که ایدیت هست روح فلانی شاد؟؟ پس شیر بیشه تو روحت
    6
    17
    یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    اوخی! چرا ناراحت شدی؟ تو الان باید یه فکر خرید سیسمونی برای ولیعهد آینده ایران باشی! تلاشهای شبانه روزی "شیر" باشگاههای یوگا داره نتیجه میده!
    22
    12
    یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۱
    تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    به محض آمدن شاهزاده همه بی....های ... انگاری آب ریختن تو سولاخشون از لونه میزنند بیرون چه دردی میکشن این خود فروخته ها
    9
    18
    یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Rosha50 - لانسینگ، انگلستان
    Sam1977 - دمشق، سوریه : خیلی برات متاسفم زیرا آدم گور اختلاف بین رنگها را متوجه نمیشود هما نند شخص جنابعالی و حتی با گرانترین عینک !!!
    3
    9
    یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
    شاخزاده مفتخور و بی بخار پالانی عرضه اداره خانواده خودشم نداره! شماها دیگه چقدر بدبختین که به "دم" ایشون دخیل بستین!
    19
    9
    دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان
    چهره نجیب و فهمیده ایشون رو‌مقاییه کنید با چهره کفتارهای خبیثی که الان کشور رو اشغال کردند،قیافه هر شخص آینه افکار و درونش هست.
    4
    15
    دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۱
    تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    خیلی باید بری جلو تا وطن پرستان رو بشناسی منافق
    8
    16
    دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
    البته شاخزاده بیشتر به "تمامیت ارزی" ایران علاقه دارن تا "تمامیت ارضی". یعنی ایشون دوست دارن که تمام ارز و دلارهای نفتی ایران دوباره در اختیار پالانیها قرار بگیره تا همشو خرج گنده قوزی و تفریحات ناسالم کنن!
    20
    11
    ‌سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۱
    تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    تو برو به خودت نگاه کن که با این سن و سال هنوز خرجیت و مامان لچکی میده
    7
    16
    ‌سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
    وقتی میگن از موتوری جنس نگیرین، به خاطر همین میگن! توهمش خیلی بالاست لامصب! ممرضا پالانی هم از این توهما میزد که سلطنتش رو به باد داد!
    19
    11
    ‌سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۱
    تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    جنس موتوری هزار برابر ....لچکی ارزش داره منافق دجال
    7
    17
    ‌سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
    من تا دیروز به نظر بقیه پالان طلبهای سایت سایبری و مامور رژیم ایران بودم. حالا طرف ۲۴ ساعت به مجاهد خلق و منافق تبدیل شدم. بازم بگو از موتوری جنس نگرفتی!
    13
    9
    ‌سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    BrainWorm - لیون، فرانسه
    آریتما - استکهلم، سوئد
    صداتو ببر سوسیال بخور دزد سایبری ... کی به تو میگه بیای اینجا ....آخوند بی وطن؟
    2
    2
    ‌پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.