جواد نکونام،‌ سرمربی جدید استقلال: به من گفتند تیم را برای پنجم شدن ببند


بی بی سی: جواد نکونام،‌ سرمربی جدید استقلال دیشب ۲۳ تیر ۱۴۰۲ در مصاحبه‌ای طوفانی پس از بازی دوستانه مقابل پیکان خطاب به هواداران این باشگاه گفت که دست او در خرید بازیکنانی که می‌خواهد بسته است و مسئولان به او می‌گویند «پول نداریم، [ترکیب] تیم را برای پنجم شدن ببند.»

آقای نکونام که در آغاز این مصاحبه واکنش‌برانگیز گفت می‌خواهد صریح و شفاف با هواداران استقلال صحبت کند و اعلام کرد: «هیچ اتفاق مثبتی برای این تیم و من رقم نخورده است. قرارداد من در این باشگاه نیست. قرارداد مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان هم در باشگاه نیست. خنده‌دار است. یک نفر به راحتی اسناد یک باشگاه را با خود می‌برد.»


او با اشاره به عدم جذب بازیکنانی که مورد نظرش بود، گفت: «من و هواداران باید به حال استقلال گریه کنیم. ما لیست داده بودیم. هیچ کدام از این بازیکنان جذب نشدند. می‌گویند صبر کن، بازیکن می‌گیریم. از کجا می‌گیرید؟ تمام شد! سه هفته دیگر لیگ شروع می‌شود. هر که را گفتیم می‌گویند گران است.»

جواد نکونام، کاپیتان پیشین تیم ملی ایران، رکورددار بیشترین بازی ملی و سابقه ۶ فصل حضور در لالیگا، پیش از سرمربی‌گری استقلال، هدایت سه تیم خونه‌به‌خونه، نساجی و فولاد را برعهده داشت. او در این گفتگو که با تعصب درباره استقلال و هوادارانش صحبت می‌کرد گفت: «می‌گویند ما قهرمانی نمی‌خواهیم! من آدمی نیستم که برای قهرمانی نجنگم. تیم قوی می‌خواهم. می‌گویند سال اول استقلال را پنجم کن. مگر هوادار استقلال طاقت این چیزها را دارد؟»

نکونام درباره اعمال نفوذ در استقلال گفت: «دوباره پای یک بچه از بیرون به تیم باز شده است. این بچه همانی است که اجازه نمی‌دهد آب خوش از گلوی استقلال پایین برود. بروید و ببینید که فرهاد مجیدی چرا قهرمان شد چون دست و پای اینها از استقلال کوتاه شده بود.»
+44
رأی دهید
-7

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    antifascism - تهران، ایران
    برای بولد شدن دو تیم کثیف حکومتی لنگپولیس و سپاهان هر کاری تونستن در این سالها انجام دادن تا استقلال رو سرکوب کنن. بخل در ذات اکثر انسانها بخصوص اکثر ایرانیهاست.
    10
    27
    شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.