(ویدیو) ملاقات دختر ۸ ساله داغستانی با پوتین در کرملین



دختر داغستانی که نتوانست با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در جریان سفر او به دربند ملاقات کند به کرملین دعوت شد. رایسات آکیپووا ۸ ساله و والدینش پس از اینکه ولادیمیر پوتین، تصاویری از گریه کردن او را دیدند به کرملین دعوت شدند. همچنین این دختر و پوتین با وزیر دارایی تلفنی صحبت کردند و ۵۵ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار به داغستان اختصاص داده شد.
+22
رأی دهید
-64

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - مقدع، دانمارک

    خیر باشه، اینشالله. به کوری چشم زپلشکی دلقک.
    81
    16
    ‌چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    Musti - لندن، انگلستان

    یا فاطمه زهرا- رم، ایتالیا . نمی‌دونم که آیا با اون یکی فاطمه زهرا که از فنلاند مینویسه، لینک هستی یا نه. ولی گاها موجب خنده و مسرت من میشین. آرزومند بهترین‌ها
    6
    44
    ‌چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Adamat7775 - خارکف، اوکراین
    چنین کارهای سیاست‌مداران، فقط و فقط جنبه‌ی تبلیغاتی برای خوب‌نشان‌دادن خودشان دارد، که این کارهای نمایشی ایشان، از بوی گند گلاب هم گند‌تر و بدتر است، و از آن بدتر اینکه، همیشه بچه‌ها به‌عنوان ابزار تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر قرار به دیدار معمولی و بدون تبلیغاتی بود، پس آن دوربین و دسته‌ی گل آن‌جا چه می‌کند؟. / اصولا در جوامع سطح پایین، همیشه کودکان قربانی کارهای خودخواهانه‌ی بزرگ‌ترها می‌شوند، قربانی خشونت‌ها، قربانی سو‌-استفاده‌های تبلیقایی و امثال آن. به جز این، بچه‌ها در جوامع سطح پایین، دایم هم از جانب والدین و بزرگ‌تر‌ها سرزنش می‌شوند که چرا به ما احترام نمی‌گذاری؟، رفتارت دیگه خیلی‌ بد شده‌ها!، خجالت نمی‌کشی؟، با کی‌ نشست‌و‌برخاست می‌کنی‌ که اینقدر پر‌رو شدی؟!، و و و. / حال تازه بماند که پروسه‌ی کتک خوردن بچه‌ها از والدین‌شان، دیگر یک مبحث جداگانه است. من خودم در دوران کودکی و نوجوانی، دایم از پدرم کتک می‌خوردم، از مادرم هم فحش می‌شنیدم. هیچ کار بدی انجام نمی‌دادم، اما چون حرفم و دیدگاهم رو همیشه بیان می‌‌کردم، دایم یا کتک می‌خوردم و یا فحش می‌شنیدم.
    4
    20
    ‌چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    hamidesabz - لندن، انگلستان

    هیتلر هم از این کارها زیاد میکرد! همینطور اغلب دیگر رهبر های فاسد و عوامفریب! حتی این سیدعلی گدا فاسد هم گاهی از این ظاهر سازی ها میکند!
    3
    36
    ‌چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    کو حق - ولینتون، نیوزلند

    تابلو که این عشوهای خرکی رو از بیت رهبری پیشنهاد گرفته
    3
    23
    ‌چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - مقدع، دانمارک

    Musti - لندن، انگلستان
    هم لینک، خیر. ولی هم لبیک به ولایت امیرالمومنین ع. ما هم از خداوند متعال میخواهم، دعاهای شما را مستجاب و حوایج‌تان را برآورده کند.
    27
    3
    ‌چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران
    پوپولیسم فقط از این کارهای ظریف و احساساتی نیست از حرفهای قلدر پوتین مقابل انگلیس و آمریکا هم حال می‌کنن . البته همان انگلیس پذیرفتن برای اقامت، عین ایرانیا،انقدر سوژه دارن برای رقابت. همان لندن شمالش روسی زبان عادیه مثل انگلیسی. فقط ۶۰۰ هزارنفر رفتن لندن اقامت بگیرن،
    0
    2
    ‌چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.