سر و صدای عراقی‌ها هنگام پخش سرود جمهوری اسلامی


شب گذشته تیم امید ایران در فینال امید‌های غرب آسیا به مصاف عراق رفت که در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب شد.

اتفاق حاشیه‌ای این دیدار، ولی رفتار هواداران عراقی هنگام پخش سرود جمهوری اسلامی بود که برخلاف عرف معمول نه تنها سکوت نکردند بلکه سروصدای غیرمعمول داشتند.
 
+90
رأی دهید
-16

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    الان لجن پراکنهای کیهان و فارس و جوان و تسنیم دیگر بوقچیهای تبلیغی رژیم ، شروع به ماستمالی میکنند که مثلاً عراقیها سرود مسخره ما رو که شنیدند از خود بیخود شدند و خوشحالی کردند یا سعی کردند سرود ما رو بخونند که اینطور تِر زدن به سرود و مفعول !
    23
    59
    ‌چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    ایرانی دبش - تهران، ایران
    باید گفت که مردم عراق باید بیش از این از ایران تنفر داشته باشند با این که از آخوند متنفر هستم اما حق را باید گفت که در حل حاضر ۷۰% کشوری به نام عراق زیر نگین ایران است که اونها بدون اجازه ایران هیچ تصمیمی نمی‌تونن بگیرند و هیچ کاری نمی‌تونن کنند دولت عراق قبل از هر تصمیمی باید اجازه بگیره حتا قرارداد با کشور‌های دیگر ، لطفا بدون دونستن یا بدون سند یا طرفداری از دشمن ایران خالی نبندید ، به امید پیروزی بر آخوند و آزادی ایران
    18
    9
    ‌چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    freedom of the press - تهران، ایران
    ابهت و اقتدار هر کشوری را مردم آن کشور بوجود می آورند. دولت‌های ضعیف و کشورهای زمین خورده نتیجه بی وجودی و بی خاری و خاک بر سری مردم آن کشور است. این مردم یک کشور هستند که ابهت و اقتدار کشورشان را رقم می زنند نه دولتهاشون. اگر مردم کشوری اقتدار و ابهت داشته باشند مسلما دولتهای با اقتداری هم انتخاب می کنند که کشورشان را اداره کند. مردم ایران کشورشان را در سال ۵۷ به قهقرا کشاندند. بیچاره کشور ایران که دست چه مردم بی بخار به فکر خود و الکی افتاده. این کشور اگر مردمانی وطن پرست و قوی داشت نگین انگشتری بود و چشم و چراغ کشورهای جهان. مشکل کشور ایران فقط و فقط مردمش هستند و بس.
    7
    10
    ‌چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.