به کار بردن واژه قتل توسط همسر رئیسی برای مهسا امینی


جمیله علم الهدی همسر ابراهیم رئیسی در بخشی از گفت و گوی خود با رسانه ونزوئلایی گفته دختری در گشت ارشاد جان باخت و همه به دنبال پیدا کردن دلیل قتل او شدند.

شبکه تلویزیونی تله سور teleSUR آمریکای لاتین مصاحبه‌ای با جمیله علم الهدی انجام داده و در این گفتگو همسر رئیسی به بیان نظرات خود در رابطه با موضوعات مرتبط با زنان بیان داشته است.
 
+64
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۱
    اخوند شیپیشو - اندیمشک، استرالیا

    وقتی شوهر ٦ کلاس سوادش اونطوری حرف میزنه از اینم چیزی بیشتر از این در نمیاد . این بیسواد بجای استفاده "مرگ" از کلمه "قتل" چندین بار استفاده کرد همین نشون میده این حیوانات ناطق یک مشت جانی و قاتل هستند که این کلمات نهادینه شده در وجوده منفورشون .
    2
    55
    ‌پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    اعتراف بدون چَک !
    2
    60
    ‌پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

    آخرش فهمید چه گ..ی خورد.
    1
    55
    ‌پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    فاطی کماندو - قرچک، ایران

    واقعا شما اینو نگاه کنید! مثلا نماد زن ایرانی و کشور با ۲۵۰۰ سال نماد پادشاهی. خفت و بدبختی و بیچارگی داره از سر رو روش میباره . یک زمانی پادشاه فقید ایران غرب و شرق به ایران دعوت میکرد و تاریخ و عظمت و پیشرفت ایران رو به رخ انها میکشد ولی امروز به کمک کشورهای غربی و شرقی و مشتی نادان ۵۷ اینا رو کردن نماد ملی همه ما ایرانیان و تا نهایت هم دارن زیر میزی حمایتشون میکنن. کجاست ان حقوق بشر که با هاش ۲۴ ساعت تو سر رژیم سابق می زدید؟ امروز این رژیم بچه کش از سنگسار گرفته تا چشم در اوردن چشم وقطع دست و پا تجاوز جنسی و غیره انجام میده و همه خفه شدن و پیر و پاتال های ۵۷ هم که به ادامه انقلاب کثیفشون که حمله به خانواده ایرانساز پهلویست مشغولند و امثال این انگلها بعد از کذشت۴۳ هنوز به عنوان نماینده من و شما هستند. ما خیلی تنها هستیم و جز تکیه بخودمون راهی برای نجات ایران از دست این انگلها نداریم. جاوید شاه جاوید خاندان ایرانساز پهلوی.
    4
    51
    ‌پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.