شاهزاده رضا پهلوی: بیائید از آن‌هایی که فحاشی و هتاکی می‌کنند اعلام برائت کنیم

ایران اینترنشنال: شاهزاده رضا پهلوی در تازه‌ترین سخنرانی خود بار دیگر خواستار اتحاد مردم ایران برای سرنگونی جمهوری اسلامی شد و ضمن تاکید بر احترام به عقاید مختلف مردم و گروه‌ها، گفت: «از آن‌هایی که فحاشی و هتاکی می‌کنند اعلام برائت کنیم و با رفتار زشت فحاشی مقابله کنیم.»

شاهزاده پهلوی شامگاه یکشنبه در همایش «اجرایی برای آزادی» که در لس‌آنجلس برگزار شد، گفت: «این فرهنگ عزاداری رو بگذاریم کنار و به عنوان یک ملتی که همیشه با سنت جشن، برای زندگی ارزش قائل است، برای زندگی ارزش قائل باشیم.»

او با اشاره به نیروهای سایبری جمهوری اسلامی ادامه داد که آنها تکلیفشان مشخص است، ولی «بیاییم از هر اندیشه‌ای که هستیم، به عقاید هم احترام بگذاریم و با رفتار زشت فحاشی و هتاکی مقابله کنیم.»

شاهزاده پهلوی همچنین از مردم خواست «از آنهایی که دانسته یا نادانسته این رفتار را انجام می‌دهند»، برائت جویند و تکلیف خود را مشخصا اعلام کنند.
او همچنین بار تاکید کرد که «بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در هر کشوری، مجلس است و نمایندگان منتخب مردم در مجلس که تعیین سرنوشت می‌کنند. تنها میزان اندازه‌گیری، صندوق رای است و لاغیر.»

او افزود: «ما برای آینده‌ای کار می‌کنیم که روند دموکراتیک، صندوق رای و نمایندگان شما مردم ایران، سرنوشت ما را تعیین کنند. تا آن روز، از هر عقیده‌ای که باشیم بگذارید یکصدا و متحد در مقابل دشمنان این آزادی بایستیم و مملکت‌مان را نجات بدهیم و پس بگیریم.»
این اظهارات شاهزاده پهلوی در حالی است که کمی پیشتر، یاسمین پهلوی، همسر او نیز، در اینستاگرام با اشاره به نظر خود درباره دیدگاه‌های مارکسیست‌ها و اسلام‌گرایان گفت: «من شدیدا با ایده چپ و مجاهد و ملا مخالفم و آن را برای حال و آینده ایران زیان‌بار می‌دانم. اما به هیچ‌وجه منظورم این نیست که صاحبان این ایده‌ها باید کشته شوند.»

یاسمین پهلوی افزود که او و همسرش درباره مسائل مختلف، هر یک دیدگاه‌های خود را دارند و رسانه‌ها برای دانستن دیدگاه‌های شاهزاده پهلوی باید به طور مستقیم از خود او سوال کنند.

پیشتر یک گروه هکری اسناد هک‌شده‌ای را منتشر کرد که بر اساس یکی از آنها، ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای مقابله با اعتراض و اعتصابات معلمان و کارگران خواستار برجسته کردن «شکست منشور همبستگی» شده بود.

در مصوبات «قرارگاه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن (ستاد ملی راهبردی شرایط اضطرار)» پیشنهاد شده که اختلافات موجود بین طیف‌های مختلف مخالفان حکومت و موضوعاتی چون «شکست پروژه‌ منشور همبستگی» برجسته‌سازی شود.

اواسط اردیبهشت ماه، نازنین بنیادی از چهره‌های مخالف جمهوری اسلامی، با انتشار توییتی از ترک «شورای همبستگی برای دموکراسی و آزادی در ایران» خبر داد و نوشت: «حال که از این شورا به صورت کامل خارج شدم، به مانند همیشه برای استقرار حکومتی دموکراتیک و سکولار بر پایه اعلامیه جهانی حقوق بشر در کنار مردم ایران خواهم بود.»

قبل از او، حامد اسماعیلیون نیز از این شورای شش نفره خارج شده بود؛ مسیح علینژاد، شیرین عبادی، شاهزاده رضا پهلوی و عبدالله مهتدی، دیگر اعضای این شورا بودند.

با این حال، این چهره‌ها در ماه‌های اخیر بارها بر ضرورت اتحاد در برابر جمهوری اسلامی و سرنگونی آن تاکید کرده‌اند.
+488
رأی دهید
-67

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۶
    خردگرا - برن، سوییس

    شما را میتوان بیش از تصور دوست داشت، یک جنتلمن واقعی، تردید ندارم که در فردای ایران ، مردم با گفتن یک آری به شما، از چنگال ضحاکان اشغالگر ایران رهایی خواهند یافت. از اینکه تا کنون پاسخ چپها، مجاهدها و امثال جوانمردی قصه گو را نداده اید و باشخصیت بودن خودتان را نشان دادید، سپاسگزاریم. پاینده ایرانزمین.
    46
    309
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران

    شاخزاده پالانی! لطفا از خوردن مال مفت هم اعلام برائت و با مال حلال اعلام بیعت بفرمایید!
    342
    44
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Rosha50 - لانسینگ، انگلستان

    با تمام اعتقاد و ایمانی که به تک تک این اعضا داشته ودارم ولی کله گزار میباشم وقتی این افراد با اینهمه ادعا و خودبزرگ بینی نتوانند عقاید همدیگررا تحمل کنند چگونه میشود انتظار میرود که فردای ازادی با عقاید میلیونی کنار خواهند آمد یک فرد سیاسی میتواند با عقاید دیگران مخالف باشد و لی با دارنده عقیده برای هدف مشترک همفکری و مبارزه تنگاتنک داشته باشند در غیر اینصورت دشمن از شرایط موجود به نفع خودش بهره برداری مینماید
    18
    150
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    آنهایی که تا امروز متوسل به فحاشی شده اند ماموران سایبری بوده اند که هدفی بجز شکستن اتحاد ملت با شاهزاده را نداشتند. هیچیک از حامیان شاهزاده از رعایت ادب و متانت رفتار عدول نکرده اند و فقط متذکر این بوده اند که مخالفان اتحاد ملی را به مردم معرفی کرده، دستشان را رو کنند.
    35
    264
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران

    چه عکس باجذبه ای از شاخزاده گذاشتن! آدم فکر میکنه الانه که شاخزاده فرمان حمله به آسیابهای بادی رو از خودشون خارج بفرمایند!
    249
    36
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    باور کن آنکس که مال مفت و حرام نخورده شاید فقط من باشم ولی باز هم میترسم قسم دروغ بخورم چون نمیدانم که آن تکه نانی که در خانه ات و سرسفره ات خوردم حلال بود یا دزدی ؟ چرا هر بار که کسی بپا خواسته و بر علیه ظلم و ستم و با از خود کذشتگی کاری انجام میدهد را طرد میکنید و هر بارالقاب تازه ای نثارش می کنید ؟ این همان رضا دماغو و ولیعیهد سابق ، همان پسر خردسالی است که اجدادت در خیابانها با دیدنش روز تجگذاری پدرش برایش دست تکان میدادن . او حالا یک جنتلمن شده یا مرد شده ولی مثل دیگران نامرد نیست . مردانگیش را ببین که وارد میدان شده ونامردان بجای یاری و همبستگی فرار کردن یا از دور با طعنه سنگ پرتاپ میکنند. او فرزند همان دزد و دیکتاتور و یا شاهنشاه رئوف و مهربان است ولی از فضل پدر تو را چه حاصل ؟ وقتی انگشت اشاره به سمتی دراز میکنی ، بیا داشته باش سه انگشت به سمت خودت نشانه میگیرد
    23
    164
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش

    شاه الهی های فحاش فرقه پهلوی عزیز امروز کجا تشریف دارند ؟
    214
    43
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    طنز عجیبی است ، شاه فقید مصدق را تبعید کرد ، اما حتی یک مو از سرش کم نکرد ، به اموال اجداد فعودال و زمین هایش هم کاری نداشت ، فاطمی اعدام شد اما پسرش را با خرج دولت حمایت مالی کردند ، جمهوری اسلامی حتی تحمل اسم یک کوچه بن بست به نام مصدق ندارد و بسیاری از ملی گرایان طرفدار مصدق را هم سلاخی کرد ، اما کینه اصلی تو از این رژیم نیست ، نوک تیز حملات شما با رژیم پهلوی است ، خیلی ها در اینجا به ریشه ات شک دارند ، خودت چی ؟؟؟
    29
    180
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان

    فکر میکنید اتاق فکر رژیم این مدت بیکار نشسته بوده؟ فکر میکنید "سایبری" فقط یعنی یک بسیجی حزب اللهی که از خامنه ای دفاع میکنه ،مرگ بر آمریکا میگه و از عاشورا و حسین و حجاب دفاع میکنه؟ رژیم برای فضای مجازی صدها هزار نیروی جدید استخدام کرده.هدف اینها : ایجاد شک و تردید،تفرقه،ضربه زدن به اپوزیسیون خصوصا پهلوی (به دلیل داشتن بیشترین طرفدار بین ایرانیان)،ایجاد بدبینی و ناامیدی،درگیر کردن مخالفین با یکدیگر با روشهای مختلف هست. بعضیهاشون در غالب سلطنت طلب افراطی،فحاش،بعضی در غالب تجزیه طلب،برخی در غالب مشروطه خواه،هوادار مصدق،ملی گرا و ..اینها در تمام شبکه های مجازی مشغول هستند .در همین سایت ببینید چند آیدی مشکوک از بعد از خیزش فعال شده اند.
    24
    160
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان

    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    سایبری جیره خور.چقدر حقوق بهت میدن که بیای تو فضای مجازی ماموریت .. رو پشت اسم مصدق و مخالف استعمار پیش ببری؟ واقعا فکر میکردی کسی متوجه نمیشه؟ شاید بهتر بود توی پست های مربوط به اسرائیل چیزی نمینوشتی.
    53
    142
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان

    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    ایشون سایبری هست عزیز جان.شک نکنید.
    54
    132
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    کیانپور - ونکوور، کانادا

    بارها گفتم در برخوردی که با طرفداران سلطنت چه در دنیای حقیقی و چه در دنیای مجازی داشتم به ابن نتیجه رسیدم که طرفدا آن سلطنت فرقی با حزب الهی های ج.ا و بسبحی ها و سپاهی ها ندارند بلکه از آنان خشن تر تند تر و بی منطق ترند
    159
    66
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان

    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    باز هم بهت میگم بیسواد پالان یعنی پهلوان اما بقول مولانا هر کسی از ظن خود شد یار من معلومه دور و برت یک مشت الاغند که تو هم با شنیدن کلمه پالان یادت به خر و الاغ میفته
    54
    131
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    آریتما - استکهلم، سوئد

    اگر تو خفه خون بگیری، کار ج.ا تمامه! اما تو و نوچه‌هایت عامل رژیم آخوند و نفوذی هستید!
    138
    49
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    ... شماها معلوم نیست چه اردنگی جانانه ای از پهلوی خوردین که نمیتونین عین آدم حرف دلتون رو بزنین. فقط با فحاشی اونهم پشت دیوار "دموکراسی" و "ضد دیکتاتور" بودن قایم میشین. بابا اگر ....
    25
    110
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    ضدبشر - گراتس، اتریش
    همین جاییم. شما کجایین؟ اها! دارین قرقره میکنین
    22
    94
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    واقعا دست مریزاد دوست عزیز. وقتی کسی رضاشاه رو خائن به وطن میدونه، حکما تهش باد میده اونهم بد جور. این مترسک یه لغت پالانی یاد گرفته، بدون اینکه اصلا بفهمه خاک کاهو کی رو داره قرقره میکنه.
    24
    92
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    کیانپور - ونکوور، کانادا
    یک جمله بهت بگم: خلق و خوی من رو با رفتارم با خودت اشتباه نگیر. رفتار من با تو نتیجه رفتار تو با منه. البته اگر متوجه بشی چی میگم
    23
    87
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    ایشون از این جهت علاقه به پالان دارن و هی تکرارش میکنن که رضا شاه میخواست پالان رو از گرده این ملت برداره، منتها یه سری مثل این سایبریه ... علاقه ای به از دست دادن پالون نداره. ...
    18
    94
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش

    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    یعنی در دهات اول پهلوانان را روی خر میبندند و بعد هیزمها را روی پهلوانان سفت میکنند و میبرند کنار طویله هیزمها را خالی میکنند و برای اینکه پهلوانان را ندزدند , میبرند تو طویله قایم میکنند؟ توضیح دهید ممنون میشوم .
    83
    15
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش

    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    از فحاشی هایی که سزاوار خود و شاه الهی های فحاش بزرگوار است بفرمایید تا اراذل و اوباش شاه الهی سر حال بیایند و ذوق کنند .
    86
    18
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا

    یک سخن در مورد مصدق : یک فئودال قجری که زیر پوشش »ملی«، بازگشت به قجر را در خواب می دید، درست در زمانی که مردم با کمک رضا شاه پهلوی ایران را از دست خاندان کثیف قجر نجات یافته بودند، و یک شاه جوان کم تجربه جای پدر را گرفته بود، الم شنگه »نهضت ملی« از خودش در آورد و چند نسل را بدبخت کرد، و اما من طرفدار حکومت پادشاهی نیستم، چرا؟ چون ایده ی اول پادشاه بیاید و دموکراسی بدهد را باور نمی کنم، بلکه اگر اول دموکراسی بیاید، سپس پادشاه( فقط از تبار کوروش)، شاید یک جوری کشور به هم جوش بخورد. نکته ی سوم اینکه نمی توان »طرفدار پادشاهی« بود و دموکراسی را باور داشت، با هم جور در نمی آید. اهداف طرفداران پادشاهی روی کار آوردن یک حکومت پادشاهی است، که در ایران ما یعنی بازگشت به گذشته، این را »تاریخ می گوید« نه من. من نه چپ هستم و نه راست و خیرخواه همه ی هم میهن های خود هستم
    71
    14
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش

    خردگرا - برن، سوییس
    فرمودید :" از اینکه تا کنون پاسخ چپها، مجاهدها و امثال جوانمردی را نداده اند ، سپاسگزار جناب پهلوی هستید. نظرتان مُحترم . ولی من موقعی سپاسگزار میشدم که میفرمود آزادیخواهان , ملیون , مجاهدینی که جرمی مرتکب نشدید , چپی ها , گروههایی که مدافع حقوق ملیتهای مختلف هستید , پادشاهی خواهان , ملی مذهبیون , مذهبیونی که سکولار هستید , خارجی هایی که تابعیت ایرانی دارید , روشنفکران , اندیشمندان ,ووو این مملکت مال همه مان است . بیایید در دست هم بدیم کشور را از منجلاب آخوندی نجات دهیم . ان وقت من هم ایشان را به عنوان یک شخص سیاسی قبولش میکردم . تا وقتی که ایشان هنوز به این درک که کشور مال همه است نرسیده اند , بهتر است جای خودشان بنشینند و با حاجی خانمشان به غیبت این و ان مشغول شوند و با بچه هایشان یه گل دو گل بازی کنند . با احترام
    76
    16
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    من در رژیم پهلوی بعلت دوستی صاحبکارم با شاه تا نبض دربار میرفتم و فحاشی ندیدم. بعدها در مجله ی فردوسی ضد نظام موجود می نوشتم. ده ها بار به ساواک احضار شدم و حتی یکبار فحش و توهین ندیدم. فحاشی و توهین و زشتی کار لجاره های اسلامی و چپول های مفتخور و بی وطن است و لاغیر
    24
    73
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران

    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
    البته مثل آخری که ذکر کردین کاملا درسته. اما نکته ای وجود داره. توجه کنید که شاخزاده همیشه "بعد" از وقوع جنبشها وارد عمل میشن و نه "قبل" از اونها. ایشون همیشه صبر میکنن تا حرکتی به راه بیفته و مردم هزینه هاش رو بدن. بعد وارد میشن و شروع به جنبش دزدی و حاضر خوری میفرمایند. خود شاخزاده چند نفر رو میتونه در تهران جمع کنه؟ به هزار نفر میرسه؟ این حرکت اسپرم همایونی مردمی رو که به امید آزادی و دمکراسی یا حتی برای مطالبات اقتصادی و معیشتی اعتراض کردند دلسرد میکنه چون احساس میکنن کسی داره حرکت اونها رو مصادره به مطلوب میکنه.
    81
    20
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش

    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    گرامی , فر مودید : " آنهایی که تا امروز متوسل به فحاشی شده اند ماموران سایبری بوده اند که هدفی بجز شکستن اتحاد ملت با شاهزاده را نداشتند." سوال من از شما اینست که تا به حال به این بزرگواران شاه الهی فحاش اعتراضی کرده اید ؟ شما صدها کامنت اینجا دارید که به مخالفان پهلوی تاخته اید ولی من یک کامنت از شما برای نکوهش شاه الهی های فحاش بزرگوار یاد ندارم .
    80
    15
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران

    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    البته عکسها نشون میده که روی سر مرحوم مصدق مویی در اون زمان تقریبا نمونده بود که شاه بخواد کمش کنه! مصدق در خاطرات خودش بارها تبعید رو بدتر از مرگ دونسته و حتی گفته میشه که وقتی بهش خبر بیماری سرطانش رو دادند خوشحال شد که زودتر قراره زجرش تموم بشه. در مورد فرزند مرحوم فاطمی، سیاستی وجود داره به نام "دلجویی". بر اساس این سیاست دولتها (به ویژه دیکتاتوری ها) اعضای خانواده مخالفان سیاسی زندانی و اعدام شده رو که زمینه همکاری داشته باشن، زیر پر و بال خودشون میگیرن تا هم وجهه انسانیت و نوعدوستی برای خودشون بدست بیارن و هم از تبدیل اونها به نسل دیگری از مخالفان خودداری کنن. و اما در مورد من! یکبار دیگه هم گفتم که من ساکن ایران هستم. چه انتظاری دارید؟ که به رژیم بد و بیراه بگم و همین امشب راهی زندان بشم؟ من فعلا میتونم از شاخزاده و پالانیها به عنوان نماد دیکتاتوری انتقاد کنم و با تمام وجود هم اینکارو میکنم.
    80
    18
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران

    Munchen - مونیخ، آلمان
    اونچه که در مورد سیاست مکارانه اسرائیل در خاور میانه گفتم اعتقاد واقعی منه و باز تکرارش میکنم: اسرائیلی ها وقتی با ایرانیها صحبت میکنن دم از کوروش و ماجرای معبد بابل و نزدیکی یهودیها و ما میکنن. وقتی با عربها صحبت میکنن دم از نژاد واحد سامی و فرزندی ابراهیم میکنن تا بین ما ایرانیها و همسایگان عربمون اختلاف بندازن. حالا شما بگو چرا شاخزاده درست بعد از اتفاقات ایران و بین تقریبا دویست کشور باید دقیقا به اسرائیل بره؟ آیا این کار، دادن پاس گل به حکومت ایران نبود؟
    78
    20
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران

    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    گیرم حق با تو باشه. رضا خان پالانی چرا از نام خانوادگی "پهلوان" که هم در ایران فراوانه و هم معنای خوبی داره استفاده نکرد؟ او میخواست با این کار خودش رو به تاریخ پر افتاخار ایران باستان گره بزنه و راه رو برای سلطنت هموار کنه.
    77
    18
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران

    حالا که شاخزاده شروع به اعلام برائت فرمودند، لطفا از حاضر خوری، گنده قوزی، بی غیرتی، دیکتاتوری، اسپرم گرایی و البته انگلستان هم اعلام برائت بفرمایند.
    76
    22
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    کیانپور - ونکوور، کانادا

    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    من به‌کسی بی احترامی نکردم ولی طرفداران سلطنت تاب تحمل عقاید مغایر با خودشون رو ندارند. طرفدا آن سلطنت فحاشی می کنند به عقاید دیگ آن توهین می کنند. بارها چه در محیط واقعی و چه محیط مجازی شاهد بودم. ویدئو فخرآور و سکویی را حتما دیدید. اینها به خودشان هم رحم نمی کنند. در همین سایت چقدر شاهد بودم که طرفداران سلطنت چه تو هینهایی به عقاید مذهبی می کنند. این دموکراسی نیست
    78
    22
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش

    Munchen - مونیخ، آلمان
    بزرگوار , فرمودید : هدف رژیم ایجاد شک و تردید، تفرقه، ضربه زدن به اپوزیسیون , ایجاد بدبینی و ناامیدی،درگیر کردن مخالفین با یکدیگر با روشهای مختلف هست. چند اسم هم مرقوم فرمودی . لطفا به آن , اسمهایی مثل Munchen هم اضافه کن که کارشان زدن اتهام سایبری به مخالفان آخوندها است .
    79
    10
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    رگبار - کپنهاگ، دانمارک

    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    اخه تو مصدقی هم نیستی، یک سایبری جیره خور بیسواد دون پایه که یک تکه نون میندازند جلوش که اراجیف بگه
    17
    72
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران

    شاخزاده ذلیل القدر! لطفا حالا که موتور برائت لز مشرکین و بیعت با مسلمین رو روشن فرمودین، از لاشخور صفتی و ورزش منحط یوگا هم اعلام برائت بفرمایید!
    75
    21
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران

    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    راستی ببخشید. صرفا جهت تصحیح اشتباه عرض میکنم. فئودال درسته. حرف "ع" از زبان عربی وارد فارسی شده و تقریبا تمام واژه هایی که در اونها حرف عین وجود داره عربی هستند.
    74
    16
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش

    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    گرامی ,من یکی از رکورددارهای منفی ریزی شاه الهی های فحاش بزرگوار تشریف دارم . تعداد منفی که برای یک کامنت قبلا دارم 828 منفی است . احتمالا اگر شما با این فرمان پیش بروید چند ماهه رکورد منو خواهید شکست . بعضی از این دوستان حتی از نفهمی خدادادیشان هم سو استفاده میکنند و اصلا موافق درک واقعیات جامعه و واقعیات تاریخی نیستند . باید توجه داشت " تربیت نااهل را چون گردکان بر گنبد است " . موفق باشید .
    75
    17
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش

    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    مصدق جان یادم رفت بپرسم , حقوق سایبری منو هنوز به حساب نریختند حقوق این ماه تو به حسابت اومده ؟
    73
    23
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    نگاهی دیگر - وین، اتریش

    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    عزیز دل همایونی، خودت که از فحاشانی. امروز خیلی با ادب شدی.
    69
    11
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    ضدبشر - گراتس، اتریش
    گرامی حتما دستگاه خراب بوده و در اینجا شرکت کنندگان تا این حد نیستند. در گذشته های دور وقتی اسلام هنوز حرمتی داشت من اسلام و علی و امام حسین را همانطوری که واقعیت دارند منعکس میکردم و تا 100 منفی هم گرفته ام. حالا که خوشبختانه همه به زشتی اسلام پی برده اند
    5
    52
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    خشایار1980 - شیراز، ایران

    امکان نداره کسی طرفدار یه نفر باشه و ا.ح.م.ق.نباشه،آدم نادان هم ناسزاگویی توی وجودش هست. شما جناب پهلوی جلوی فحاشی را از توی خانواده خودت،یعنی اون خانم مودب خودت بگیر که اندازه فاطی کماندوها مغز توی سرش نیست
    60
    10
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    نگاهی دیگر - وین، اتریش
    یعنی شما جیره بگیران آخوند به اندازه لقمان هم استعداد ندارید؟ خوب اگر ما بی ادبیم، از ما ادب بیاموزید.
    9
    59
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان

    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    برا اینکه مازندرانی بود و پهلوان به مازندرانی میشه پالان.
    15
    53
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    ضدبشر - گراتس، اتریش
    موضوع اینجاست که نصایح و اظهار عقیده ما را هم به حساب فحاشی میگذارند. بنده و شاید تعدادی از حامیان شاهزاده شاید نویسنده های قهاری نباشیم که بتوانیم مثل اینها با پنبه سر ببریم. در حد توان خود و همواره با رعایت نزاکت حرفمان زده ایم و به گمان این حقیر، نوشتن همین کامنتها در طی سالها در باز شدن چشم خوانندگان به حقانیت پهلوی بی اثر نبوده. لابد خود سرکار هم همین نفرت اکثریت از مخالفان پهلوی را بخوبی حس کرده و کشف کرده اید که جزو اقلیتی هستید که هرچه بیشتر بر علیه پهلوی مینویسید بیشتر منفور واقع میشوید. برایتان آرزوی عذاب وجدان میکنم، اگر داشته باشید.
    11
    58
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان

    ضدبشر - گراتس، اتریش
    از بس میون ....گشتی فقط فکرت دور و بر همون ....میچرخه
    10
    34
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    nihad_finland - تورکو، فنلاند

    خداوکیلی فقط طرفدارا ی این شازده بلیت سوخته هستن که فحاشی و هتاکی میکنن, کجاید رعیتها که به شاهتون بی حرمتی کردم, جواب رعیت جماعت و نمیدم, گفته باشم.
    68
    16
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش

    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    گرامی , احتمالا همانطور که فرمودید اشکال فنی موجب شده . در هر صورت اگر در قسمت جستجوی سایت " اکونومیست : پسر شاهنشاه ایران امده تا تخت و تاج را پس بگیرد " جستجو کنید , میتوانید منفی 823 را مشاهده کنید . با احترام
    64
    7
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران

    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    خوب. پس بحثی نداریم. پس میشه با خیال راحت از فامیل پالانی در مورد شاخزاده استفاده کرد.
    63
    16
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران

    ضدبشر - گراتس، اتریش
    نخیر. حقوق که هیچ. هنوز بن خرید کالای اساسی سه ماه پیش رو هم بهمون ندادند! البته شاخزاده شنیدم خیلی دست و دلباز هستند. ایشون علاوه بر حقوق دلاری مکفی و حق بیمه و عائله مندی، به طرفدارانشون ....
    47
    10
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران

    شاخزاده ناگرامی! لطفا از "بی فانوسی"، تام مورلی و عفیفه گری هم اعلام برائت فرموده و رعایا و نوکرات آستان همایونی رو از نگرانی و خجالت برهانید!
    48
    14
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران

    رگبار - کپنهاگ، دانمارک
    ای جان! شما بپا رگبار یه وقت جاتو ....نکنه. اظهار نظر سیاسی پیشکش.
    48
    14
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    ضدبشر - گراتس، اتریش
    عزیزم مجله ی اکونومیست خیلی معتبر است و میتواند خیلی خواننده داشته باشد تا شما این تعداد منفی بگیرید. به هر حال تعداد این مثبت و منفی ها دلیل هیچ چیز نیست چون وقتی گالیله گفت زمین گرد است همه با او مخالف بودند
    7
    32
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Sam1977 - دمشق، سوریه

    شما برو اسراییل نقشه تجزیه ایران بکش بی غیرت نگران فحاشی نباش
    43
    19
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش

    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    گرامی , تو کامنتتان فرمودید :" فحاشی و توهین و زشتی کار لجاره های اسلامی و چپول های مفتخور و بی وطن است " . اگر توضیح میدادید منظور شما از چپول های مفتخور و بی وطن دقیقا چه کسانی و چه گروههایی هستند ممنون میشدم . با احترام
    42
    8
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش

    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    قبلا به ماها خوب میرسیدند ولی الان دیگه اوضاع تعریفی نداره . فکر میکنم اگر بریم امریکا کلاس یوگا بزاریم و مربی یوگا شویم وضعمون بهتر از این بشه . نمیدونم . نظر تو چیه ؟
    38
    14
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

    ضدبشر - گراتس، اتریش
    باسلام ، از روزیکه بشرخلق شد عقل و هوش آنها تهی بود تا به مرور زمان و یاد گیری تکنیک ها راه و رسم زندگی کردن را آموختن تا بشر به کائنات سفر کرد. این سفر ها بستگی به علم و مهارت آنها بود . دنبال علم رفتن مسلما وقت و هزینه هایی دارد لذا عده ای این هوش و ذکاوت خودشان را در جاهای دیگری بکار گرفتن مثل دروغ های مضحک که با ترقی بشر به خرافات و دین تبدیل شد . رهبران این ادیان واقعی یا غیر واقعی با مدرک و یا بی مدرک همه رفتن ولی پیروانشان یکی بعد از دیگری مسلما با نیرنگ و دروغ خدا شدن یا نماینده خدا ، که به همه آنها به زبان ساده میگوییم مفت خور یا مفتخور
    6
    27
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش

    Sam1977 - دمشق، سوریه
    یا اخی , تو دیگه از کجا پیدات شد ؟ نکنه تو هم مثل من سایبری هستی ؟
    38
    8
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش

    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
    گرامی , با کامنت شما کاملا موافق هستم . به گفته بزرگی . , روزی که اولین بشر ساده به اولین شیاد برخورد , دین بوجود امد . و وقتی انسانی جنایات , نیرنگ , دروغ , تهمت زنی , خرافات و بی عقلی وووو بعضی از ابنای بشر را دید , به "ضد بشر " تبدیل شد . موفق باشید
    33
    4
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    hiwa68 - رتردام، هلند

    اگر پول داشته و مجبور نباشی کار کنی هر روز آبجو میخوری. از صورت گوشتی معلومه. ایشان چرا کار نمی‌کنند. انتظار دارید برای ما کار کنه. خانواده خیلی ترسویی هستند. تا تقی به توقی بخوره در میرند.
    33
    10
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    ضدبشر - گراتس، اتریش
    عزیزم این را در یک مقاله ی طولانی قبلا شرح داده ام و از نکته سنجی شما ممنونم. چپ تا چپول زمین تا آسمان فرق دارد. چپ یک نیروی مثبت است که در تمام حکومت های دموکراسی و مردمی وجودش لازم است. عقاید این گروه چپ مهم نیست چون ممکن است لیبرال و یا مارکسیست باشند ولی وجود نیروی چپ از دیکتاتوری و حکومت مطلقه جلوگیری میکند بعلاوه با وجود آن ها رفاه اجتماعی افزایش پیدا کرده و اگر افراطی نشوند ده ها خاصیت مثبت دارند. اصولا گروه چپ یعنی کسانی که با حکومت مستقر زاویه دارند. هر گروه چپی ممکن است روزی حاکم شود و بعد گروهی که قبلا حاکم بود به گروه چپ تبدیل میشود. اما چپول جانور خودپرستیست که فقط بدنبال پول و دست به هر خباثتی میزند تا به منافع خودش برسد. این ادم تنبل می خواهد کمتر کار کند و با باندبازی چند برابر لیاقتش مزد بگیرد و ده ها صفت زشت دیگر. این ها ممکن است ادای کمونیستی و حتی سلطنت طلبی در اورند ولی شعارها و اعتقادات ان ها فقط در جهت منافع مادی گرایش پیدا میکند و متاسفانه این ها گروه خیلی بزرگی از ایرانیان را تشکیل میدهند
    6
    30
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش

    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    بزرگوار , ممنون جواب شما هستم . امیدوارم بعضی از دوستان که منتقدین خانواده پهلوی را چپول و خائن و وطنفروش و.. مینامند و فحاشی میکنند نوشته شما را بخوانند . موفق باشید .
    27
    7
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    ضدبشر - گراتس، اتریش
    متوجه منظورتون نشدم. منظورتون کلاس یوگاست یا کلاس "یوگا یوگا" به همراه هپی اندینگ رویال!
    29
    13
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    بنده خوشبختانه پدرم از کسانی بودن که توی کاخ نیاوران بسیار رفت و امد داشتن. همین اقای الیاسی که توی دفتر شاهزاده کار میکردن و جدیدا مرحوم شدن از دوستان نزدیک پدرم بودن. اینها جوری حرف میزنن که انگار بقیه چیزی از این خاندان ندیدن. جالب برای من اینه که این چندتا عین ...ناغافل سر هر خبری که از پهلوی میشه میان یه دوتا ... میکنن و هر بد و بیراهی رو هم بلدن نثار میکنن و میرن. اونوقت به شپش تن اشون میگیم منیژه خانوم، بهشون بر میخوره و میگن فحاش 😀😀. و جالبتر اینکه توی هیچ خبری که توش از بدبختی و فلاکت مردم یا ترمال رژیم بر تپه های ایران هست، رفتن پی دادن غریبون. اونوقت لابد ما هم گوشهامون مخملیه 😀😀.
    11
    21
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    نه بابا! پس تویی که خودت رو ایرانی میدونی چرا .... میکنی؟ خوب عین داره توش که
    6
    14
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    خشایار1980 - شیراز، ایران
    باز یه دو میلیارد پول از عراق میخوان بگیرن، تعدادتون داره زیاد میشه!
    7
    15
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    جوجه! یه سوال! مثلا اینی که داری به رگبار میگی که رگبار یه جاتو … که سانسور هم شده فحاشی نیست؟ بابا پس خیلی فحش خور شما ها ملس تر از این حرفهاست! بذار من تنظیمات ام رو برگردونم به کارخونه شماها
    12
    22
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    جفتتون بیاین پیش من براتون یه کلاس گومبا گومبا میذارم که شاید یه مقدار این اذیت شدن ناشی از حساسیت اتون کم بشه. باشد که رستگار شوید. لامصب شفا است. واسه هر کسی تجویز کردم مشتری شده
    15
    26
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    nihad_finland - تورکو، فنلاند
    ببین دقیقا مشکل شما روعایا همینه , باید شاهنشاهی باشی وگر نه دشمنید,
    19
    7
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    چیه مرغ سوخاری؟! واژه سانسور شده "خیس" بود!
    21
    8
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    کلاس گومبا گومبا رو تام مورلی برای تو و عفیفه بانو میذاره.
    21
    8
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    حمید جان عزیزم اگر کسی فحش عالم را بار من کند محال است یک کلمه ی زشت به او بگویم. او یک نوع بیماری روانی دارد و دارد در التهاب می جوشد و با فحاشی خودش را رسوا میکند اما من که مریض نیستم تا مثل او بشوم. ادم فحاش اول بلندگو گرفته تا آبروی خودش را ببرد
    4
    17
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    1- کوروش گرامی: فکر میکنم که تطهیر شاه به هر قیمت زیبنده شما نیست.(البته اگر از قماش سلطنت طلب ها نیستید) آری پد تاجدار، پدر بکشد، ولی بعد برای بچه بی پدر اسباب بازی بخرد! قصد بنده مقایسه بد و بدتر نیست. ولی فراموش مکن که دار و دسته شعبان بی مخ دکتر فاطمی و حتی خواهرش را با چاقو لت و پار کردند. شاه دیکتاتور و مغرور در یک دادگاه غیر علنی حسین فاطمی را با تب بالا با برانکارد به جوخه تیر باران سپرد. اگر اشتباه نکنم بعد شما میگویید پسرش را خرج تحصیلی داده است( از جیب مبارکش)؟
    19
    10
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    ۲- شوربختانه این قصه تلخ شما روایت یک راز بقایی است، که می بینیم که چگونه یک شیر و پلنگ یک حیوان را می کشند، ولی حیوان قاتل بچه کوچک حیوان(مادر) کشته شده را لیس میزند و با او بازی میکند. بنده عقیده دارم که شاه خیلی ها را بی پدر و مادر کرد، لطفاً تاریخ را با اینگونه دلایل وارونه ننویسید.در ضمن شما لزومی نیست به بنده جواب بدهید، چون پاچه بگیران شعبان بی مخ در اینیک هستند.
    20
    10
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا
    مردم ایران بر پایه ی فحش های متداول زیر تقسیم شده اند، بیشتر انها در همین سایت استفاده می شود و در همین کامنت های بالا هم دیده می شود، آیا شما نیز خودتان را در یکی از این فحش ها می یابید: منافق، ضد انقلاب، جنایتکار، خیانتکار، سایبری، چپل، غالب، مغلوی چپی، سازشکار، خودفروش، حروزاده، زنازاده،یابو، بوگندو، حزباللهی، شاه اللهی، توده ای، 57تی!، مجاهد،، پالانی، شاخ زاده، حرومی، رضا دماغ،، سلطنت طلب، مرتد، کافر، محارب، تجزیه طلب، فحاش، فاحشه، بسیجی، سپاهی، بی منطق، الاغ، بیسواد، خر، مترسک. هیچ فکر کردید که همه ی ما که ادم های بالا را تشکیل می دهیم، پدرانمان و مادرانمان بعنوان »ایرانی« با هم زندگی کرده اند؟!
    20
    2
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    آقای محترم: لزومی نیست این همه برای خودتان نوشابه باز بکنید. شما اینقدر مغرور هستید که مدعی شدید من بیش از ۲۰ سال اینجا روشنگری کرده ام. شما در این سن و سال اسطوره فحاشی هستید و به بیماری تئوری توطئه گرفتارید, به همه بر چسب می زنید. ولی حالا از فرهنگ و ادب سخن می گویید و مدعی هستید که به هیچ کس فحاشی نمیکنید؟ مگر شما به خانم آذاذه در یک بحث نگفتید که اگر سر چهار راه هم لخت بشوی کسی نگاهت نمی کند؟ مگر شما خانم زهرا میر ابراهیمی را نگفتید که فاحشه است و فیلم پورن بازی کرده است؟ مگر شخص شما کم به بنده فحاشی جنسی کردید؟ بخاطر اینکه یک یادآوری بشود و دیگر مدعی اخلاق نشوید کامنت فحاشی شما را در اینجا می گذارم.
    20
    11
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    ۲-کامنت آقای گفتگوگر: برای خانم زهرا میر ابراهیمی: شما قابلیت این که فیلم ......بازی کنید را ندارید و هرکاری عرضه و لیاقتی می خواهد اما عجوزه ای مثل خانم زهرا ابراهیمی نه بدرد هنرپیشگی می خورد (چون هنری ندارد) و نه ابزار لازم را برای بازی در فیلم های .....را دارد و دارد از غصه دق میکند و چون دستش به زمین و اسمان بند نیست گاهی جنون ادواری اش عود میکند و به شما اویزان میشود تا به من حمله کنید. امیدوارم حاصل این . اگر برای من نوعی سرگرمی هست شما را به کام ان عجوزه ی ورشکسته برساند. ‌سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
    21
    10
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    ۳- کامنت آقای گفتگو گر راجع به زهرا میر ابراهیمی: با بلاهت فکر میکنی اگر تمام زن های ایران لخت شوند و یا مثل خانم زهرا امیر ابراهیمی از پائین تنه ارتزاق کنند ایران به تمدن اروپائی دست خواهد یافت. خواستم بلاهتت را نشان بدهی تا بیشتر رسوا شوی. شنبه ۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
    21
    10
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    فعلا که یکی برات همونجا کلاس پیشرفته گومبا گومبا به روش سامورایی گذاشته که اینجوری داری عین پف فیل تو قابلمه بالا پایین میپری. از بزرگترت بپرس، بهت میگه عین زود پز باش 😀😀. درسته رو اتیش نشسته، منتها سوت میزنه. تو هم سوت بزن!
    10
    12
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    متاسفم برایت آقای هانی که تاکنون 50 تا ایدی عوض کرده ای که هم بیمار روانی هستی و بشدت عقده ای. روزی چند بار جلوی اینه قربون صدقه خودت که بهترینی برو تا شاید اندکی بهبود حاصل کنی. انقدر بدبخت و ضعیف و لخت و ناچیزی که کامنت های بی ارزش 6 سال پیش خودت را هم نگهداشته ای. پیشنهاد میدهم که یک کتاب از ان ها چاپ کنی تا بعنوان بهترین نویسنده ی ایران مطرح بشوی
    6
    14
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    تو چرا یه خط در میون بی تربیت میشی عمله استبداد؟ به تام مورلی بگو علاوه بر ....
    26
    16
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران
    شما با ادبها که دست خالی نمیتونین پیروز شین، همین هتاکین باید اول برن روی مین، راه رو برای شما باز کنن.پس از آنها یه ارتش بسازین البته اگه وقت دارن، چون همه گرفتار کارهای شخصی خودشون هستن از برج سازی تا خارج بازی اینهمه کار روی شون آوار شده میخوان فحش ندن، باید یه جا تخلیه کنن،
    15
    4
    ‌چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    ۱-همانطور که خدمتتان عرض کردم درک و آگاهی جنابعالی شما بدون برچسب زدن و بد بینی و اراجیف به دیگران مقدور نیست. بنا براین جو گیر نشوید و از خود یک شخص با اخلاق و معقول نسازید! شما به خودبزرگ بینی گرفتار هستید.شما فکر می کنید بقیه در این سایت نفهم و بیسواد هستند، فقط شما اهل سواد هستید و به قول خودتان اینجا روشنگری می کنید.
    22
    7
    ‌چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    ۲- مگر شما در همین موضوع بالا نگفتید: ٭٭اگر کسی فحش عالم را بار من کند محال است یک کلمه ی زشت به او بگویم٭٭؟ آیا به زهرا میر ابراهیمی و بنده و تعدادی دیگر از دوستان فحاشی جنسی کردید یا خیر؟ کامنت های فحاشگرایانه شما از زمان جنگ جهانی اول در اینجا موجود است. فقط می خواستم ترمز شما را بکشم تا ادای پیرمردهای با کلاس را در نیاورید.کار بنده خفت گیری آدمهای خود شیفته و دروغگو و آچار فرانسه هاست.البته شما هم یک آچار فرانسه هستید که می خواهید هر پیچی را باز بکنید.
    20
    7
    ‌چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    محمداسماعیلی - ایران، امارات متحده عربی
    رضا پهلوی خوب میدونه که فحاشی از نون شب برای سلطنت طلبان واجب تره. گرچه خودش سلطنت نیست ولی شعبان بی مخ های زمانه این چیزا حالیشون نیست.
    20
    10
    ‌چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    کاش اندکی شجاعت اخلاقی داشتی که نداری. شما سخیفانه عقیده داشتی که با پورنوگرافی و لخت شدن بانوان محترم آخوند سقوط میکند و بانوی محترم و هنرمند ارزنده ای مثل خانم زهرا ابراهیمی را وسیله ی تبلیغات منحوس خودت کرده بودی و من می گفتم که اخوند با زشتی و بی پروائی و لختیسم تقویت میشود و نمونه اش خانه های عفاف است و اینکه هیچ قبیله ی افریقائی تماما لخت باعث پیشرفت یک کشور نشده است. گذشت و هنوز زخم به دل داری!؟. باعث افتخار بانوان ایرانی امثال خانم امیرخانی هستند. باعث افتخار زنان ایران همین سرکار خانم زهرا ابراهیمی است که با وقار و لباس مناسب بر روی فرش قرمز در فستیوال کن درخشید. باعث افتخار زنان ایران دختر کُردی است که با تمام خانمی جنبش زن زندگی آزادی را راه انداخت. متاسفانه هم بیمار روانی هستی و از نظر اخلاقی بی بند و بار و منحط. هر چقدر هم از من بدگوئی من خرسند میشوم چون تقریبا تمام اهالی اینجا میدانند که چقدر کثیف و رذل هستی.
    7
    21
    ‌چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    ممنون. ایشون توی کشور سلطنتی نشسته و اروغ ناشتا میزنه. شما از حرفهاش پهلوی ستیزی رو بگیر، یک کانورسیشن معمولی رو نمیتونه جلو ببره. واقعا بعضی ها ارزش وقت گذاشتن ندارن
    6
    17
    ‌چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    محترم: شما در همین مبحث بالا دم از اخلاق می زدید و اینطور نوشتید :٭٭حمید جان عزیزم اگر کسی فحش عالم را بار من کند محال است یک کلمه ی زشت به او بگویم.٭٭ حالا قسم روباه را باور کنیم یا دم خروس را؟ اگر این حرفهای شما اکنون، به بنده زشت نیست پس چه هست؟ ببین! بنده هرچه راجع به شما نوشته ام با دلیل و مدارک رو کرده ام.تا دیروز خانم زهرا میر ابراهیمی از نظر شما فاحشه و پورن بود، حالا شده افتخار؟ در کجا من طرفدار پورن بودم و اعتقاد داشتم که رژیم با این روش سقوط میکند؟ اگر در این سن پیری یک ذره شهامت و مردانگی(انسانیت) دارید بیا رو بکن! بنده در همین جا از شما پوزش می طلبم. در غیر اینصورت ناچارم که بگویم دروغ زیادی نخور.
    19
    4
    ‌چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    خب چه دلیلی دارد که بنده در کشور سلطنتی زندگی میکنم یا نه؟ شاید میخواهی بگوی این سلطنت هم از نمونه سلطنت دوران خودکامه پهلوی است؟ تکرار می کنم هم پهلوی و خمینی خانواده من را داغدار کردند. انتظار دارید دستبوس و سپاسگزارشان باشم؟ فرقش این است شاه خودکامه خانواده من را تیرباران کرد،خمینی جلاد با طناب دار کشت ! با حزب الهی بحث میکنم خمینی شما فامیل های بنده را اعدام کرد! حزب الهی میگود: خُب حتماً ضد انقلاب بودند وپاسدار را ترور کردند.از شاه الهی می پرسی شاه شما خانواده من را تیرباران کرد! شاه الهی می گود: حتماً پاسبان سرکوچه را ترور کرد. فرق شاه الهی و حزب الهی در چیست؟ دنبال درد سر برای خودتان نگردید و از پاچه گیری چیزی دستگیرتان نمی شود.فعلا همونهایی را که زاییده اید بزرگ بکنید، بعد به بقیه گیربدهید.
    19
    5
    ‌چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    عزیزم این ادم بیماری شدید روانی دارد و به هیچ اخلاقیاتی پایبند نیست بطوریکه دختر 8 ساله اش را به کلوپ لختی ها برده بود. این ادم بی اخلاق روانی پشت خانم نازنین و هنرمندی مثل زهرا ابراهیمی پنهان شده و تبلیغ زشتی و فضاحت و پورنو گرافی میکرد و این ابله عقیده داشت که با لختیسم اخوند میرود. خیلی کلنجار رفت تا فهمیدم هنرمند نازنین خانم ابراهیمی هرگز فیلم پورنو بازی نکرده بلکه یک نابکاری مثل هانی از کامپیوتر شخصی اش ویدئوی نزدیکی با عشقش را (که خیلی طبیعی هست) را دزدیده و انتشار داده و این دختر معصوم را قربانی کرده است. به هر حال همه اعضای قدیمی سایت میدانند که او یک بچه مزلف بشدت حسود است. انچنان ابرویش رفت که چند بار ایدی عوض کرد و حالا شده پیرزن ایرانی و عقب شوهر میگردد. بعلت سوابق کودکی بی نهایت وقیح و پررو است
    10
    15
    ‌چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    1- محترم: طفره نرو و تهمت هم نزن! فحش دادن ها و بی اخلاقی ها و فاز زن ستیزی های خودت را هم توجیح نکن. خدمتتان عرض کردم اگر یک کامنت از بنده را رو کردی که این حرفهای بی پشتوانه شما را داشت، بنده از شما پوزش می طلبم.درغیر اینصورت برای بار دوم دروغ زیادی نخور! شما قرار بود توهین و فحاشی نکنید پس چه شد؟ هنوز جوهر کامنت بالایی شما خشک نشده، ولی باز روش افترا وبد اخلاقی را در پیش گرفته اید. بنده با مدرک دستتان را رو کردم که فحاش و سنت گرا هستید.این گوی و این میدان شما هم هرچه از من داری رو کن.در غیر اینصورت برای بار سوم دروغ زیادی نخور!
    17
    7
    ‌چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    ۲-خب بقول شما اگر یک نابکاری فیلم شخصی این خانم زهرا میر ابراهیمی را دزدیده بود، شما چرا قدرت درک نداشتید و اصلا به شما چه؟ چرابه ایشان حمله کردید و اینطوری نوشتید؟! --٭٭با بلاهت فکر میکنی اگر تمام زن های ایران لخت شوند و یا مثل خانم زهرا امیر ابراهیمی از پائین تنه ارتزاق کنند ایران به تمدن اروپائی دست خواهد یافت.٭٭
    17
    10
    ‌چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    زنهار که من به تو فحش داده باشم.حقیقت که فحش نیست. بیمار روانی هستی. حافظه ی کوچکی داری بعد هم ان قرص های روانگردان که میخوری قسمتی از حافظه ات را پاک میکند. در مغزت جز 6 سال پیش فقط همین مانده که نمی توانی عبور کنی. چپول ها معمولا از نظر اقتصادی خیلی حسودند و نمیتوانند کسی را بهتر از خودشان ببینند ولی تو به همه چیز حسود هستی. مدتی قرص هایت را سر موقع می خوردی. به دکتر بگو دوزش را بالاتر ببرد یا برایت یک شوهر پیدا کند
    13
    12
    ‌چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    گرامی ، ایران بخاطر تنوع قومی ، مذهبی ، شرایط ژعوپولتیکی بسیار پیچیده و‌مهم و ذخایر غنی سوختی آن هرگز نمیتواند کاملا دمکراتیک اداره شود ، کشوری که بیطرف بود اما در جنگ های جهانی بطرز شرم آوری تسخیرش کردند ، کشوری که بارها با کمک بیگانگان در حال تجزیه در کردستان و آذربایجان و گیلان بود ، کشوری که حزب کمونیست توده در مجلس آن نماینده داشت ، اما همزمان همان حزب ۹۰۰ افسر و درجه دار را سازماندهی مخفی کرده بودند ، کشوری که شاه آن را چند بار ترور کردند . کشوری که مردم به خواسته خان ها و یا روحانیان نماینده مجلس انتخاب می‌کردند ، و نصف نمایندگان جاسوس انگلیس و روسیه و امریکا بودند ،
    4
    7
    ‌چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    مشکل اصلی تو اینستکه باسوادوهوش کم خودت راخیلی گنده وغیر قابل اشتباه میبینی.وقتی این مطلب رادرهمین سایت دیدم که این خانم فیلم پورنو بازی کرده و من دو خط نظر خودم را گفتم. تو مثل کسی که دمش را اتش زده اند شروع به شعار و سانتاژ به نفع صنعت پورنوگرافی و شیوه ی لختیسم کردی. تو کسی هستی که اگر وکیل میشدی هر بیگناهی را به بالای چوبه ی دار میفرستادی. با دفاع غلط عمل این خانم محترم را در ساخت فیلم پورنو تبلیغ میکردی. اما اگر یک ذره درایت داشتی که متاسفانه نداری و نخود هر آشی میشوی میتوانستی با متانت به همه بگوئی این خانم محترم هرگز فیلم پورنو بازی نکرده است. با عشق زندگی اش خیلی طبیعی در حال مغازله بوده. نسناسی این فیلم را میدزد و این دختر بیگناه را در چاه می اندازد.وقتی یک انسان اگاه این چند خط را به من گفت دلم برای این دختر نازنین و هنرمند کباب شد که چه زجری کشیده و به تو ادم نادان لعنت فرستادم که با تبلیغات غلط همه را گمراه کردی.دشمن دانا بلندت میکند.بر زمینت میزند نادان دوست. درود به این دختر شجاع و زجر کشیده. هر کس جای او بود وا میداد و جایش حالا در تیمارستان بود
    9
    8
    ‌پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    سفسطه را بگذار به کنار! اگر کمی مایه و شهامت داری، اگراندکی شعور و بنیه داری بیا حرفهای کذب و بی اساس خودت را که بنده نسبت می دهی ثابت بکن!
    14
    10
    ‌پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    اما این دختر پاک و بیگناه که قربانی یک نادوست ابله شده بود دوام اورد و چون ققنوس خودش را از اتش بیرون کشید. حیف از این دختر پاک و بیگناه که تو ابله مدافعش باشی که بجای تبلیغ عشق مقدس و پاکی در بوق پورنو و لختیسم بدمی که این هم حاصل مغز فندقی تو است. رفته ای سوئد و دیدی تمام زن ها ازادند و بجای اینکه بفهمی این گزینه بعد از عروج فرهنگی به دست امده تصور کردی که زن ها لخت شده اند و بعد سطح فرهنگ بالا رفته است! خوشحالم که این دختر هنرمند بعد از زجرهای طاقت فرسا خودش را از اتش بیرون کشید و اکنون باعث افتخار من و تمام ایرانیان است. باز هم تکرار میکنم که تو انقدر نادانی که اگر وکیل میشدی تمام موکلین خودت به چوبه ی اعدام می فرستادی. این ها را هم نوشتم چون میدانم زهرا ابراهیمی عزیزم این ها را می خواند و بهتر می بینم که همیشه از کسانی مثل تو دوری کند که مروج بی بند و باری هستی. دشمن دانا بلندت میکند. بر زمینت میزند نادان دوست
    9
    10
    ‌پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    1- جالب است که همه چیز را انکار میکنید و می نویسید, که خوشحالم که این دختر هنرمند بعد از زجرهای طاقت فرسا خودش را از اتش بیرون کشید. چه کسی این زجرها را فراهم کرد؟ افراد مرتجع و سنت گرا و زن ستیزی چون شما بیشترین فحاشی را کردید. حالا چرا منکر فحاشی به ایشان می شوید؟ کامنت شما را در بالا گذاشتم.
    14
    7
    ‌پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    ۲- شما اگر خانم زهرا ابراهیمی را فاحشه و پورن نمی خواندید، چرا از ایشان تقاضای پوزش کردید؟ این هم کامنت عذر خواهی شما که برای بنده نوشتید> pirzan e irani - استکهلم، سوئد./ عزیزم من انسانی قابل انعطاف و اشتباه خودم را در مورد خانم زهرا امیر ابراهیمی به گردن گرفته و صدبار از خود ایشان پوزش میخواهم. چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
    14
    10
    ‌پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    تو اگر 7 خط نبودی 50 تا ایدی عوض نمی کردی تا مردم را با اسامی مختلف رنگ کنی. این مختصر را هم به احترام بانوی هنرمند زخم خورده و مظلومی نوشتم که زیر دست جمهوری جنایتکار آخوندی رنج بسیار برده است تا قدری از الام او کم کنم کسی که به خصلت یک هنرمند شایسته لای 50 اسم مختلف خودش را پنهان نکرده و با شجاعت ورق رو بازی میکند وگرنه تو ارزش یک جواب ساده را هم نداری
    14
    12
    ‌پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    به این خانم فحش جنسی دادید یا نه؟
    13
    15
    ‌پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    محترم: شما خودتان رنگ کار هستید٬ کی میتواند شما را رنگ بکند!؟.چطور وقتی جوگیر میشوید و توربین تان شتاب می گیرید علامه دهر میشوید؟وکیل. مشاور سیاسی و اجتماعی.نویسنده. هنرمند. شاعر. روزنامه گار.گوینده. روانشناس. اشراف. صهیونیست. تردد درباری و غیره میشوید، ولی گول یک نفر را خوردید که شما را رنگ بکند و فحاشی بکنید؟ این شد موجه؟ تکرار می کنم کار بنده خفت گیری آدمهای هزار چهره و پارانویید و بد دهن است. همین الان نوشتید: اگر کسی فحش عالم را بار من کند محال است یک کلمه ی زشت به او بگویم. مگراین چرندیاتی که علیه من می نویسید حرف زشت و توهین نیست؟ ولی ببین که بنده چطور خطابت کرده ام! شما این قدر خودشیفته تشریف داشتید، که با این گونه حرفهای سبک مدعی هستید که دارید بیش از ۲۰ سال اینجا روشنگری می کنید. دیدم زیاد دور برداشتید و حرفهای آکبند تقلبی میزنید، گفتم ولتاژتان را کم بکنم.تا شما باشید با نور بالا حرکت نکنید.
    17
    13
    ‌پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    عزیز جان باز مسافرت بودم و قدقد کردی. هم شاعرم هم نویسنده و هم روانشناس و روزنامه نگار و بقیه را هم نیستم. تا چشم حسود بترکد. تازه یکی را فراموش کردی چون مخترع هم هستم و یک اختراع ثبت شده دارم. حالا تو بگو جز مبلغ لختیسم و مثل پیرزن ها قرقر کردن چه هنری داری؟.
    0
    16
    دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.