حمله علی جوانمردی به یاسمین پهلوی و درخواست برای حضور در دادگاه

حمله جوانمردی به یاسمین پهلوی و درخواست برای حضور در دادگاه .
 
+45
رأی دهید
-193

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۶
    خردگرا - برن، سوییس

    بانو یاسمین، سپاسگزاریم از شما بابت شجاعت و حمایت از شاهزاده قلبها. امثال جوانمردیها، اکنون بیشتر از مواجب تعیین شده از طرف جمهوری اسلامی دریافت میکنند تا شاهزاده را در افکار مردم دچار تردید بکنند. در فردای آزادی ایران خواهیم دید که مردم دلاور ایران امثال شما مزدوران را به جرم خیانت به کشور به پایه میزه محاکمه خواهند کشاند. گذشت طغیان نادانی ۵۷، جوونهای دلاور ایران اکنون دقیقن میدونند که چه چیزی را میخواهند. پاینده ایرانزمین.
    43
    175
    جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    فاطی کماندو - قرچک، ایران

    بابا خواهشأ سطح سایت رو با این اراجیف پایین نیارید. اخه علی تجزیه مگه داخل ادمه اینها یک تیم هستند حالا مستقیم یا غیر مستقیم در راه منافع رژیم کار میکنن و کارشون هم اخبار دروغ پخش کردن و باعث سرخوردگی وبی اعتماد شدن مردم به اخبارهست. این انگل علی تجزیه تا حالا ۱۰۰۰ بار خامنه ای چلاغ رو کشته و زنده کرده. بعدیش عباس فخراور یا همون عباس چاخان یک مدت که شده بود نوه نتیجه رضا شاه (روحش شاد) یک مدت که میگفت خا منه ای با قایق میرفته شوروی و میامده غیره یکی دیگه از این نخالها این اخبار خاموش فرهاد متقی با یک مشت ارجیف ملت گذاشته بود سر کار ای بدوید ترامپ کودتا کرد گرفت کشت .... واقعا کی اینا میخوان دست بردارن.
    72
    155
    جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    varied - ریزه، ترکیه

    این جملات من به معنی تائید یا تخریب آقای پهلوی یا این شخص و آن شخص نیست من با بسیاری از رفتار و سلوک آقای پهلوی مثلا رفتن به اسرائیل و دیدار با مقامات اسرائیلی بسیار خرسندم اما دعوت ایشان از تروریستهای سپاه پاسداران یا اون مفتی بلوچستان را تائید نمیکنم پرا که وقتی از یک ارتشی یا آخوند دعوت به همکاری میشود به معنی این است که در فردای نابودی طویله اسلام باید به این ارتشی و یا اون آخوند باج داد مقام و منسب داد بگذریم از این مسایل موضوع اصلی اینه بعد از سفر آقای پهلوی به اسرائیل بسیاری بنای مخالفت و تخریب آقای پهلوی پرداخته اندمثل گنجی جوانمردی هالو ایمان سلیمانی ووووو که با آقای پهلوی نقد و حتی تا حد تخریب ایشان پیش رفته اند معلوم میشود که طویله اسلام در این 44 سال خوب این فراد را شستشوی مغزی داده که تا اسم اسرائیل میاد این فراد در صف طویله اسلام ایستاده و موضع میگیرند (من اسرائیل قبول دارم ولی دین یهود مثل اسلام است باید هر دینی که دم از الله و یهوه غیره میزند را به..... فرقی ندارد چه ......
    32
    113
    جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ساربان - نورمبرگ، آلمان

    کسانی که از شاهزاده و طرفدارانش ایراد میگیرند انگار خودشان معدن اخلاق و انسانیت و ادب هستند!! کافیه شاهزاده و طرفداران واقعی سلطنت پای خودشان را کنار بکشند آنوقت خواهید دید که چند نفر انگشت شمار بیشتر نمی مانند کسانی که از سال 57 به این طرف فسیل شده اند و به هر دری کوبیده اند برایشان باز نشده و حالا از بی لیاقتی خودشان تقصیر را به گردن دیگران میاندازند
    46
    120
    جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    آریتما - استکهلم، سوئد

    دست آقای جوانمردی درد نکنه که حرف دل مردم ایران رو میزنه! این خاندان فاسد پالانی باید دادگاهی شوند. عقب ماندهای ذهنی. یاسمین پالانی هم که ماشالا هر روز یک دوست پسر می‌گیره!
    188
    61
    جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    این حقه باز شارلاتان و دروغگو ، اوشگول خان کفگیرش به ته دیگ خورده و کسی دیگه پِهِن بارش نمیکنه ، افتاده به ..... ! واسه اینکه توجه ها رو بخودش جلب کُنه و بگه منم یه ....هستم گیر ، داده به پهلوی ها !!
    46
    152
    جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    چلیپا - جزایرسلیمان، جزایر سلیمان

    بانوسیمین چرا تواسراعیل ازخوشهالی میرقصید???تیتاپ دستش داده بودن انقدخوشهال نمیشد.مرگبرخاندانه بیقیرت پهلوی.حداقل شش نفرازاون خاندان معتادمواده مخدر بودن وخودشون بدسته خودشون ب فنا رفتن.خیلی اداراه مملکت بلد بودن خنواده شونو ازاعتیادنجاتمیدادن.علیجوانمردی هم یه تجزیه تلب.
    136
    38
    جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    دقیق مثل ۵۷.کابوسی با نام پهلوی و جهاد دوباره سرخ و سیاه. مارکسیست‌ها ۱۳ امامی ساکن آمریکا. علفی که نشخوار می‌‌کنند.همان علف سال ۵۷ . می‌‌جوند دوباره پس در دهان دباره می‌‌جوند. یک بار.دو بار. سه بار. جویدن بی‌ نهایت مدعی نجات بشر و غصه بدبختی بشر. یکی‌ نیست که بگوید آقا هدف شما و غصه شما بدبختی بشر است .پس وسط همان کشور‌ها که بشر را بدبخت کردند چه می‌‌کنید ؟ چرا دو دستی چسبیده به ممه این ها؟ چرا نمی‌‌روید کره شمالی‌ ؟ آنها‌ها مثل شما علف می‌‌خوردند. البته خودشان نمی‌‌خواهند. سیستم خلقی آن‌ها را مجبور کرده. چرا جای خود را با آن‌ها عوض نمی‌‌کنید ؟ علف امپریالیست خوشمزه تر است؟ این یکی هم روزنامه نگار است تا کاخ سفید هم رفته و لوس بازی به عنوان روزنامه نگار .پول آمریکا و اسراهیل تا زمانی خوب هستند که به خودش بدهند وگرنه حرام است. خانم ایشون دوست خانوادگی ایلون ماسک است. ربطی‌ به من ندارد فقط خواستم دو دوزه را نشان. چه می‌‌گفت شاملو این‌ها ؟ روزگار غریبی است نازنین .روزگار غریب
    16
    58
    جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ساربان - نورمبرگ، آلمان

    آریتما - استکهلم، سوئد
    هم بی سوادی و هم بی تربیت !! .....هیچ زحمتی برای تربیت تو نکشیده و معلومه که چه موجود چیپ و بی ارزشی هستی
    19
    78
    جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ساربان - نورمبرگ، آلمان

    چلیپا - مسجدجزایرسلیمان، جزایر سلیمان
    مرگ بر هرچی بسیجی بی سواد!! تمام مخالفین پهلوی افرادی بیسواد و گاگول و بی تربیت هستند و اینقدر ...تشریف دارند که زحمت یادگرفتن خواندن و نوشتن را به خودشان نمی دهند
    22
    78
    جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    varied - ریزه، ترکیه
    با فحش دادن به تجزیه طلب دست از تجزیه طلبی بر نمی‌‌دارند. ما احساسی‌ بر خود می‌‌کنیم. کافی‌ است که به سابقه این‌ها نگاه کرد.مجاهدین .چیریک ها. توده. قاجار‌ها . پان ترکیست ها. پان ایرانیست‌ها به اندازه کافی‌ در طول تاریخ ما از زمان تشگیل گروه ۵۳ نفر تقی‌ ارانی در ۹۱ سال پیش تا به امروز اسناد مدارک به اندازه کافی‌ بیرون آمده .از خودشان .حتا لازم نیست به اسناد مخالف رجوع کرد. تا درک کنیم که این‌ها چه جانورانی هستند. فکر نمی‌‌کنم چماق بر داشتن و بر سر طرفداران مولوی کوبیدن کمکی می‌‌کند. بلکه سابقه آن‌ها را روشن کرد. هدف آن اه .اندیشه آن‌ها و نقش آن ها. تازه قشر خاکستری ایده رضا پهلوی نبود. اندیشه حامد و مسیح هم بود حتی زوتر از رضا پهلوی. فقط شهامت گفتن نداشتند به گردن او انداختند که امروز هم از آن علم حسین کرده ولی خودشان با دختر آخوند گلهر در هلند عکس یادگاری می‌‌گیرند. این دختر حتا خاکستری هم نیست. سیاه تر از سیاه است.هیچ کس پاسخ یا راه درست ندارد که آیا باید با این ها همکاری کرد یا خیر .ولی‌ آلترناتیو چیست ؟
    15
    42
    جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    من و تو باهم - لندن، انگلستان

    یک مشت چرت و پرت که همش از روی دیده شدن و روی شکم سیری است مهم این است که این آخوندهای حرام لقمه ۴۵ سال است که دارند می خورند و میچا پند و به ریش همه ما میخندند
    8
    70
    جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    زرتشت بلوف چی شد غیبت زد؟ از جواب دادن چرا فرار کردی؟ بیا توضیح بده! ۱-آیا شکنجه و اعتراف گیری در جمهوری اسلامی محکوم هست یا نه۲- آیا اعتراف اجباری تحت شکنجه را محکوم میکنی یا خیر؟ ۳- رهبر معنوی شما آقای پهلوی از گذشته پدرش در این بابت ایراد می گیرد و می گوید شکنجه عملی غیر انسانی است و محکوم می کند. پس شما چرا شکنجه را تایید می کنید؟ کی این وسط دروغ زیادی می خورد؟
    17
    6
    جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    نظرآقای رضا پهلوی در مورد شکنجه در زمان پدرش: وجود شکنجه در زمان پدرم نیز اثبات شده، و کسی نمی تواند آنرا انکار کند. برای من، شکنجه نه تنها خلاف قانون، بلکه کاری غیر انسانی است و قادر به پذیرش و توجیه آن نیستم. این موضوع برای من بسیار دردناک است، چرا که نهایتا پدرم، مسئول آن شناخته می شود. اما از نظر من، محکومیت شکنجه، محکومیتی اصولی است، حتی اگر پای پدرم در میان باشد. نمی توانم هیچ توجیهی برای این قبیل اعمال پیدا کنم. اگر او زنده بود، این پرسش خوبی بود که از او باید می شد. نمی دانم چه پاسخی به شما می داد و من نمی توانم بجای او پاسخ بدهم. کتاب زمان انتخاب. ص 23
    17
    7
    جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    antifascism - تهران، ایران
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    شما زیاده خورای زیاده خواه پرشین هندی افغانی زبان تجزیه طلب هستید که از حاشیه هند اومدید و میخواهید مالک همه ایران بشید. از اون قیافه هندی و ذات بی مرام هندیتون خجالت بکشید. شما باید التماس کنید تا با مردمان اصیل و کهن تورک ایران همزیست بمونید.
    19
    7
    جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    این بزرگواران اگر با عقل و منطق با مسائل برخورد میکردند که فحاشی وحمله نمیکردند . سوال منطقی از این فرقه , دقیقا مانند آیه یاسین خواندن در گوش خر است . نمیتوانند جوابی منطقی بدهند .
    8
    9
    جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    هرکدام از شما یاسمین خانم , علی اقا مسبب بوجود امدن این اختلافات و حرف و حدیثها شده اید جلوی شور و شوق خیلیها را میگیرد که مدتهاست برای نابودی جمهوری اسلامی دارند فعالیت و مبارزه میکنن.
    3
    5
    جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۱
    تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
    آریتما - استکهلم، سوئد
    لعنت بر هر چه مفت خور منافق به سر کده گی ماری لچکی و مسعود چاخان
    3
    9
    شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.