حزب‌الله در رزمایشی بی‌سابقه حمله به اسرائیل را شبیه‌سازی کرد

 رزمایش حزب الله در نزدیکی مرز اسرائیلرادیو فرانسه: در اقدامی بی سابقه، حزب‌الله لبنان، مهمترین متحد جمهوری اسلامی ایران در منطقه، در حضور صدها خبرنگار از جمله پنجاه گزارشگر رسانه‌های غربی یک رزمایش نظامی در نزدیکی مرز اسرائیل در جنوب لبنان برگزار کرد. هدف از این رزمایش شبیه سازی حمله به اسرائیل و نفوذ در خاک این کشور بوده است.

پل خلیفه، گزارشگر ار اف ای در بیروت، در این باره نوشته است که به غیر از تبلیغات، رزمایش حزب الله حاوی یک پیام بود. هدف این رزمایش به گفته گزارشگر ار اف ای نشان دادن توان تهاجمی حزب‌الله در مقابل اسرائیل بود.

پل خلیفه افزوده است : نقطه اوج این رزمایش شبیه سازی حمله واحدهای رزمی و تکاور حزب‌الله به خاک اسرائیل با استفاده از خودروها و موتورسیکلت‌های صحرایی بود.  در این رزمایش حزب الله علاوه بر توپخانه از پهپادهای تهاجمی و راکت اندازهای سنگین نیز استفاده کرد.

هاشم صفی‌الدین نفر دوم حزب الله به مناسبت این رزمایش گفت : اگر اسرائیل بخواهد قاعده بازی را برهم بزند، حزب الله با موشک‌های نقطه‌زن خود پاسخ خواهد داد و از همه دیگر سلاح های در دسترس خویش نیز استفاده خواهد کرد.

در این رزمایش حزب الله علاوه بر توپخانه سنگین موشک های ضدتانک و ضدهوایی ساخت روسیه را نیز به نمایش گذاشت. این رزمایش با شرکت دویست تن از رزمجویان حزب‌الله برگزار شد. در این شبیه‌سازی رزمجویان حزب‌الله به زره پوش های اسرائیلی حمله کردند و تک‌تیراندازهای آن به روی اهداف زرهی به همراه ستاره داوود با گلوله حقیقی شلیک نمودند.  
+7
رأی دهید
-30

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۷
    کاپیتان لیچ. - لندن ، انگلستان
    چه غلط کاری ها، موقع اش که بشه و در عملیات واقعی ، اسرائیل از بالا و هوا چنان نقل و نباتروی دویست نفرتون میریزه که پودر بشید و نفهمید از کجا خوردید.
    5
    5
    ‌سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.