سکانس سانسورشده و جنجالیِ از «متری شیش و نیم»


سعید روستایی، کارگردان فیلم «متری شش و نیم» با انتشار این ویدئو در اینستاگرام خود نوشت: سکانسی که از پایان‌بندی متری شیش و نیم حذف کردند.
 
+69
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۶
    باندو - نیوکاسل ، انگلستان

    وای دیدی چی گفت پایه‌های نظام چیز شد یه چیز بگین کسی ندونه یا می‌خواهید بگید تو این‌ها حلال‌زاده هم تک و توکی پیدا میشه من که بعید می‌دونم.
    1
    26
    دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    بله سپاه و حکومت پشت قاچاق و توضیع موارد مخدر و نابودی جوانها هستند ولی در ظاهر فقط با شعار و‌تبلیغات دارن میگن ما داریم مبارزه میکنیم! منفعت انقلاب فرهنگی رو کی برد؟ بهترین اساتید و دانشگاهها رو نابود کردن که عناصر سپاه و بیسوادها با مدارک تقلبی همه کاره بشوند. منافع بازار تهاجم فرهنگی برای کی هستش؟ رقم بودجه هایی که برای این موضع داره بین عوامل و‌عناصر زیر دامنه خامنه ای پخش میشه و استخدامها و دکانهای تهاجم فرهنگی سر به فلک میزنه ولی چرا هیچ تغییر مثبتی در فرهنگ و زندگی فرهنگی مردم نیست؟چون وارد کننده اصلی تمام چیزهایی که به تهاجم فرهنگی ربط میدن بازم دست هموناست که هم فرودگاه دارن هم بندر و … . بزرگترین برج سازها و پاساژ سازها و ویلا سازها و زمین خوارها سپاه و آستان قدس و تعاونی های بسیج و بنیادهای زیر مجموعه خامنه ای هستند و دقیقا همینا در ظاهر در حال مقابله و مبارزه و گرفتن میلیاردها تومان بودجه ها مبارزه با مثلا فرهنگی هستند که خودشون دارن باهاش بیزینس میکنند و سودهای هزارهزاذ میلیاردی میسازند.عمده آژانسها و صرافی های کلان مال کدوم ارگانهاست؟
    4
    22
    ‌سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.