افشاگری فرید مدرسی، تحلیلگر سیاسی نزدیک به جمهوری اسلامی درباره کودتای بزرگ علیه جمهوری اسلامی


فرید مدرسی، تحلیلگر سیاسی نزدیک به جمهوری اسلامی شامگاه شنبه نوزدهم فروردین ۱۴۰۲ در یک اتاق کلاب‌هاوسی ضمن بیان این ادعا که «حجاب» مسئله و اولویت اول جمهوری اسلامی نیست، مدعی شد که برخی افراد در درون حاکمیت در حال کودتا علیه این رژیم هستند.
 
+9
رأی دهید
-24

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    این جناب با سفسطه می خواهد خامنه ای را از ماجراها کنار بکشد. الم الهدا مامور خامنه ای در مشهد است. دستور "اتش به اختیاری" را خود خامنه ای صادر کرده است. تمام این ها را هم که ایشان می فرمایند انتخاب خود رهبری هستند. موضوع حجاب را هم خود خامنه ای ستون دین اسلام فرموده اند و بیانات این بابا جز مزخرفاتی بیش نیست. البته در موقع لزوم خامنه ای برای بقای خودش علم الهدا را عوض میکند. یعنی او را پیشمرگ خودش میکند
    2
    48
    دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    اهل فکر و تفکر اگر در بین جماعت بسیجی و حمال باشه باید چندبار این حرفها رو گوش کنند. مردم از فساد افسار گسیخته حکومت ناراحتند و این فساد عمدتا مال همین پایداری ها و دامنه احمدی نژاد هستش که البته در تمام رده ها طرفدار خامنه ای و با رانت خامنه ای دارن همه کار میکنند. این بحرانها این تحریمها همه نعمت هست برای دامنه فاسد خامنه ای و قطعا او مسئول همه این فسادها و جنایتها هستش.
    1
    9
    ‌سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.