تف سربالای صادق زیباکلام به چهره امام جمعه میاندوآب در پاسخ تاریخ به محمدرضا شاه پهلوی


 اعتراف وحشتناک صادق زیباکلام به آنچه او و یارانش بر سر ایران آوردند!!!تف سربالای صادق زیباکلام به چهره امام جمعه میاندوآب در پاسخ تاریخ به محمدرضا شاه پهلوی.
 
+116
رأی دهید
-15

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    no-more-silence - تهران، ایران

    صادق آفتاب پرست . جاده صافکن نظام . خاتمی شماره 2
    18
    50
    یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش

    هر حکومتی نکات منفی و نکات مثبتی دارد . شاه هم مستثنا نیست . اشتباهات او باعث سرنگونی حکومتش شد نه جاده و تونل درست کردنش . شاه الهی های محترم باید کنار کارهای مثبت او , اشتباهات او را نیز بپذیرند . وقتی که در احزاب را می بست , روزنامه ها را تعطیل میکرد , جوانان مملکت زیر شکنجه ثابتی ها جان میدادند , میبایست عواقب کارش را در نظر میگرفت . تو این دنیا قرار نیست که تاوان پس ندهند . عواقب جنایات آخوندهای بیشرف خودمان هم همین است . شادترین روز زندگی من روزی خواهد بود که این بیشرفان دنبال سوراخ موش بگردند . با احترام به نظرات شاه الهی های فحاش محترم .
    50
    22
    یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    این حرفهای زیبا کلام ، اعترافات وحشتناک نیست ، واقعیاتیست که دهه پنجاه و هفتیها همه واقف هستند و میدونند و تنها دستگاه تبلیغ و مزدوران و پاچه خواران رژیم هستند که برای حفظ منافع نامشروعشون مغلطه و دروغ بافی میکنند و برای تحریف و فریب افکار عمومی خصوصاً جوانان ، هزار جور برچسب ناروا به خاندان وطنپرست و ایران ساز پهلوی میزنند و خیانت‌ها و جنایات و فساد مُلاها و رژیم ننگین و اهریمنی جمهوری ترمالی رو بهر شکل ممکن ماستمالی میکنند !!
    8
    59
    یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    مبشر جاروندی - گتنبرگ، سوئد

    کسی اگر دارای شرف باشد باید واقعیت را برای نسل بعد بگوید لذا در زمان محمد رضا شاه شکنجه برای افرادی بود که دست در ترور کردن و یا بمب گذرای یا جاسوس برای کشوری بیگانه یا افرادی در سطح بسیار بالای سازمانهای افراطی که وابستگی با عوامل خارجی نیز داشتند مرسوم بود .پدر من از اعضای جبهه ملی بود و چندین بار بازداشت شد و آنهم از طرف ساواک ولی نه از کارش اخراج شد ونه او را شکنجه کردند فقط از ریاست بخش بیمارستانی اخراج شد، ‌حتی زمانی که در بازداشت بود حقوقش پرداخت می‌شد اما در زمان خمینی او را یک بار به جرم داشتن چند کتاب دستگیر کردند ‌سپس اعدام شد، گلسرخی زمان شاه با جرمی بسیار بزرگ اعدام شد ولی شوهر خواهر وی ایرج گرگین از ریاست صدا وسیما اخراج نشد و خواهر گلسرخی نیز سر کارش باقی ماند و خانواده‌اش مورد اذیت و آزار قرار نگرفتند،خدا رحمت کنه شاه را ، روحش شاد باشد، و تفی بر بیشرفانی که امروز شاهد واقعیتها بودند و هنوز دروغ میگویند و اکثرا همین چپگراهای افراطی هستند، زنده باد شاهزاده رضا پهلوی زنده باد پرچم سه رنگ شیر و خورشید، زنده باد ایرانیان مبارز و وطنپرست ،
    10
    52
    یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ساربان - نورمبرگ، آلمان
    چند تا کاربر هستند در این سایت که اصطلاحاً خنگ اللهی هستند یکی از کارهایی که میکنند اسم چند تا نشریه را که هرگز در زمان پهلوی اول و دوم وجود نداشتند و قبل از پهلوی ها توقیف شده بودند را اینجا مینویسند و مانند شورت عثمان دور سر خود میگردانند و میگویند این نشریات را شاه و رضا شاه ممنوع کردند!! و هرقدر هم برای این خنگ اللهی ها مدرک بیاوری و بگویی اینطور نیست که تو ادعا میکنی ولی تو مغز اینها فرو نمیره! یا مینویسند که جوانان مملکت زیر شکنجه ثابتی میمردند خب خنگ الله یکی زن و بچه تو رو تهدید به مرگ بکنه و فقط دو ساعت برای نجاتشون وقت داشته باشی اون تروریست رو ناز و نوازش میکنی یا به چهارمیخ میکشی تا جون زن و بچه ات رو زودتر نجات بدی؟ این سازمانی ها در طول فعالیتشون دو هزار نفر از مردم و مأمور دولت رو کشتند چون براشون هدف وسیله رو توجیه میکرد!! حالا این اومده واسه اون تروریست ها اشک تمساح میریزه! بعد هم تهمت میزنه که بهش فحش میدهند کجای دنیا دیده اید که به آدم دروغگو احترام بگذارند حالا این خنگ اللهی شده شاخ این وسط!!
    9
    25
    یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    1:ضد بشر : و اشتباهات خود ؟ حاضری اعتراف کنید که شیوه فکری شما ما به این روز انداخت.. فرمودند این انقلاب ۵۷ مثل گوز می‌‌مامند. همه در کردیم هیچ کس هم حاضر نیست مسئولیت به عده بگیرد. حاضرید مسئولیت به عده بگیرید ؟ دیگر این همه دروغ نگید؟ در زندان با خرس وحشی به زندانی‌ها تجاوز می‌‌کردند. زندانی را به پنکه می‌‌بستند و تجاوز. ما زمان شاه یه میلیون زندانی سیاسی داشتیم. آمریکا زباله ا اتمی‌ را به ایران صادر و در کویر می‌‌ریزد. شاه در زیر خلیج فارس یک خط لوله نفت زده مستقیم زده. تا امریکا پول آن را به حساب پسرش می‌‌ریزد. خانه خراب یک بار از خود پرسیدی چگونه می‌‌شود از ایران تا آمریکا ۲۰ هزار کیلومتر لوله نفت زد؟ پس این‌ها چی‌ ؟ این‌ها اشتباه نیستند ؟ ولی بابام کفش نداشت حقیقت است ؟ یک بار طلب خود را به نسل جدید پس دادید ؟ گفتید پوزش اشتباه بود؟ قرار نیست همه شما را تیرباران کنند.فقط یک جمله پوزش. فریب خوریم. فریب تبلیغات دروغ. اینقدر سخت است ؟ تازه چه کسی‌ اینجا گفت شاه بدون اشتباه بود.
    6
    20
    یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    2:; ۴۳ سال است داد می‌‌زنیم. آزادی اجتماعی بی‌ نظیر. سیستم اقتصادی سویس نبود ولی افریقا هم نبود. با آزادی سیاسی می‌‌لنگید که آن هم مگر شما گذاشتید ؟ هر کدام برا خود یک چگوارا یا امام حسین. یک بار فقط یک بار آن مغز علیل را به کار بینداز و تصور کن انقلاب نمی‌‌شد. چه اتفاقی بعد از فروپاشی شوروی ایجاد می‌‌شد ؟ ازرباهیجان و تاجیکستان در آن زمان نمی‌‌دانستند که این آخوند‌ها چه جانوری هستند . التماس می‌‌کردند از ترس روسیه به آغوش ایران برگردند .همین رفسنجانی نگذاشت. اگر شاه بود فکر می‌‌کنی‌ چنین فرصتی را به همین راحتی از دست می‌‌داد ؟ در دوران پر آشوب این را بر گرداند. یک نگاه به جمهوری‌ها بالتیک بکن .به چه زیرکی استفاده کردند. اگر می‌‌ماند و بهار عربی پیش می‌‌آامد چه اتفاقی می‌‌افتاد? .یک نگاه به اردن بکن چرا هرگز در اردن ما بهار عربی نداشتیم ؟ یک شاه عاقل مثل ما داشتند.ملک حسن دوم. درک کرد زمان فرق کرده. به آرامی قدرت را از خود به مجلس داد و امروز محبوب‌ترین شخصیت سیاسی اردن است. اگر چگورا بازی در نمی‌‌آورید امروز همین رضا پهلوی پادشاه سمبولیک بود بود
    6
    16
    یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    3:پادشاه سمبولیک بود بود و از محبوبیت خاندان انگلیسی پیشش لنگ می‌‌انداختند که یک جهان سومی‌ به اینجا رسیده. گذاشتید مگر ؟ زمانی که سلاح در دست می‌‌گیرید و آتش بازی چه انتظاری داری؟ شما را به هتل ببرند و با کیک بستنی و چلوکباب به شما بدهند ؟ تازه همان زمان هم در زندان با وجود تروریست بودن فقط کافی‌ بود بگید. اگر آزاد شدم دست به سلاح نمی‌‌برم .گفتید ؟ اخر عدوی زمان توی همین آلمان .فرانسه. ایتالیا با تروریست‌ها خود چه می‌‌کردند ؟ ارتش سرخ آلمان .بریگاد سرخ ایتالیا. در آلمان آنها را چنان ایزوله کردند.که روانی‌ شدند و خودکشی‌. در ایتالیا قانون بدون سخن بود. یک تروریست بریگاد سرخ جاهی در زندان ندارد.بعد از دستگیری یک تیر در ماشین پلیس به مغزش می‌‌زدند .که اصلا به زندان نرسد. تروریست‌ها ما در زندان آزاد بودند که حاضرند با تروریست‌ها کافر بر سر یک میز نشینند و غذا بخورن یا خیر ؟. این چیزها را با با انقلابی‌ برات گفته ؟ تازه کدام فحاش ؟ یادت رفته ۵۷ ؟ یک بار پوزش خواستید. ?
    6
    13
    یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    4: تازه کدام فحاش ؟ یادت رفته ۵۷ ؟ یک بار پوزش خواستی?. شاه جیبش گشاده "کو.." هایده مثل تانکه. ۴۳ سال گذشت هنوز نگفتید این "کو.." هایده مظلوم چه ظلمی به شما کرده بود.?یا شاه خیانت می‌‌کند خانم زیارت می‌‌کند . چه کسی‌ لمپن است ؟ چه کسی‌ با فحاشی ما را به روز انداخت.? حالا بدو برو با اسم بانو پیرزن برگرد و بگو بابام کفش نداشت. گفتم شکسپیر هم می‌‌گفت .همیشه غصه که کفش نداشتم تا دیدم کسی‌ را که پا نداشت. خواستید همه را کفش دار کنید .۷۰ میلیون را بی‌ پا کردید. انتظار زیادی است ؟ فقط یک کلمه پوزش ?
    6
    17
    یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش
    (جز رجزخوانی ندیدم من ز زرتشت ای خدا / مینویسد چرت و پرت هر گاه و بیگاه ای خدا). ( میزند تهمت , کند توهین به ابنای بشر / گه چپی میخواندم , گاهی مجاهد ای خدا) . ( گاه میگوید سرایم در قم است , طالب شدم / سایبری میخواندم , گاهی بسیجی ای خدا). ( این گاگول چیزی نداند از ره آزادگی / بنده ونوکر بگشته , درره شاهی خدا) . ( گشته است زرتشت , چیزی رانمیداند ز دین / ره رو شیطان و ابلیس است, میدانم خدا) . ( نه سوادی دارد این ابن بشر نه منطقی / یاوه گویی منطقش هست , ک...شعر گوید خدا ). ( جزء سربازان گمنام شهنشاهی شده / آبروی هر چه شاهی را بِبُردست , خوب میدانی خدا) . ( گر شدم" ضد بشر", عیبم مکن یار عزیز / میکنم حال چون گذارم , سر به سر گاهی خدا) .
    8
    3
    یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    درود بر شما باد که در چند جمله حقیقت را خیلی ساده و با دلیل مشخص نوشتید. کاشت همه ایرانیها مثل شما فکر میکردن و دست از دروغ و تبلیغات بد بر علیه شاه و خانواده اش بر میداشتند.
    4
    15
    یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش
    ( ساربانا , گارد جاویدان که بودی خوب بود / بی شتر بی گاو و خر , هر آنچه بودی خوب بود ) (من نمیدانم چرا اشتر چران و بز چرانی میکنی / با تفنگ و با تپانچه , با مسلسل خوب بود )(منطق تو در خور زرتشت بی منطق بُود / این کامنت را که گذاشتی , از حقیقت دور بود )(شیر پیر "ضد بشر" اندر ره آزادی است / آرزویش کردن ظلم و ستم در گور بود )
    9
    4
    یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    درود به شرف شما هم میهن منصف و منطقی ما.
    2
    15
    یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    درود به شرف شما که حرف دل هر ایرانی رنج کشیده و آزادیخواه را با صراحت و صلابت بیان میکنید. خواندن کامنت های شما اعتقاد انسان به حق خواهی را صدچند میکند.
    3
    11
    یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ساربان - نورمبرگ، آلمان
    این شعرهای بند تنبونی رو از نانوای سر کوچه تون میخری؟ حالا کیلویی چند بهت میچپونه؟ 🦨
    3
    7
    یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    (ساربانم هم شتر دارد و هم خر ‌ای بشر - اشترش قولو بود، نام خرش ضد بشر!)
    2
    8
    یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش
    ( الا ای بال و پر ریخته سبکبال / که از دستم شدی بیمار و بی حال ). (رفیق غار تو گشته شتربان / ز زرتشتت نگو , شد خوار و بد حال ). (ز علم شاعری چیزی ندانی / نه از حال نسبتی داری , نه از قال ). (اگر من میگذارم سر به سر معذور دارید / منم " ضد بشر"با حال و خوشحال) .
    5
    1
    یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.