واکنش‌ها به پیام شروین حاجی‌پور: «اعتراف اجباری» است

انتشار توئیتی از حساب کاربری شروین حاجی‌پور، برنده جایزه گرمی در بخش «تغییرات اجتماعی» به خاطر ترانه «برای»، مبنی از «نارضایتی» از اعلام نام وی از سوی جیل بایدن، بانوی اول آمریکا، در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است.

در این توئیت آمده: «من و همه مردم ایران از این جایزه خوشحالیم. اما باید بگویم بخش زیادی از زندگی و شادمانی مردم ایران و منطقه توسط دولتی از بین رفته که همسر رئیس‌جمهور آن کشور این جایزه را به من اعطا کرده. کاش این جایزه توسط یک شخصیت هنری به این اثر هنری اهدا می‌شد. کشور عزیزم را با همه زیبایی‌هایش دوست دارم و اینجا خواهم ماند.»
کاربران بسیاری در واکنش به این توئیت، آن را نوعی «اعتراف اجباری» و تحت فشار تلقی کرده‌اند و برای شروین نوشته‌اند متوجه «فشارها» بر وی هستند و آرزو دارند به زودی او و همه هنرمندان بتوانند آزادانه «حرف دل‌شان» را بیان کنند.

کاربران دیگری هم تاکید کرده‌اند که همان چهره خندان شروین در میان دوستانش پس از شنیدن نام خود به عنوان برنده بخش ویژه گرمی، «احساس واقعی» او بود و مردم ایران می‌فهمند که این هنرمند در «اسارت» است.

کاربر دیگری نیز به طعنه نوشته: «بنظرتون شروین حاجی‌پور تا قبل از این چندبار از کلمه "منطقه" تو زندگیش استفاده کرده بوده؟
+16
رأی دهید
-32

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    Persiangulf2535 - لند‌ن، انگلستان

    از این بیناموسها هر چی بگی بر میاد نوشتن یه پست اجباری که مثل اب خوردنه .
    6
    35
    ‌چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    elnazpishu - لندن، انگلستان
    حرف بدی نزد. ما چه خیری از امریکا دیدیم که دومیش باشه. اخریش همین اخوندا که به سرمون اوردن و حالا وسط دعوای زرگری امریکا و اخوند ما باید کتک بخوریم. در بهترین حالت مارو تحریم کردند که جز بیچارکی ملت نتیجه ای نداشت
    27
    14
    ‌چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.