«زن، زندگی،‌ آزادی» در گفت‌وگوی اختصاصی با شهبانو فرح پهلوی


اعتراض‌های سراسری بعد از کشته شدن مهسا امینی علیه جمهوری اسلامی به‌رغم سرکوب شدید همچنان در ایران ادامه دارد.
 
از زمان آغاز این اعتراض‌ها، بسیاری از صاحبنظران رخدادهای امروز را «انقلابی پیشرو به رهبری زنان ایران» توصیف کرده‌اند. همزمان، انتشار یادداشت‌ها و مطالب برخی از جوانان معترض کشته یا اعدام‌شده در شبکه‌های اجتماعی، حاکی از تمایل آنها به خانواده پهلوی است.
 
موضوعی که شاید ازجمله دلایل تشدید حملات لفظی مقام‌های جمهوری اسلامی علیه خانواده سلطنتی پیشین ایران بوده است.
 
هومن عسکری از رادیو فردا در گفت‌وگو با شهبانو فرح پهلوی از او درباره رخدادهای اخیر کشور و دیدگاهش درباره «زن، زندگی، آزادی» پرسیده است.
+94
رأی دهید
-18

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۳
    rood120 - منچستر، انگلستان

    خانم فرح پهلوی . اینکه شما به خانواده‌های کشته شدگان تسلیت عرض می کنید خیلی خوب هست و مظلوم نمایی هم می کنید ولی شما هم در انقلاب ۵۷ مردم را به رگبار بستید پس فرقی بین شما و این رژیم فاسد نیست بحث می تواند بر تعداد باشه که همه قبول داریم رژیم فاسد جمهوری اسلامی چه جنایت های نکرده ولی شما هم پاک نبودید . همه قبول داریم که فساد کشور را گرفته ، اختلاس های فراوان ولی کارنامه شما هم تاریک هست ، شوهر گرامی شما دو بار از کشور فرار کرد و در مصاحبه‌ای در مصر شاه خودش اعتراف کرد که ۱۰۰ میلیون دلار بالا کشیده که بحساب دلار امروزی میلیارد ها دلار می شود حالا دعوا سر این هست که چه کسی بیشتر آدم کشته یا بیشتر دزدی کرده و بالا کشیده. بی چاره کشور عزیز که الان مبارزان یکی پسر شما ، چپی ، راستی ، اصلاح طلب یا مجاهدین فاسد خلق هستند .
    50
    13
    ‌سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۱
    تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک

    پاینده و همچنان استوار باشید شهبانو
    9
    49
    ‌سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش

    باید به اطلاع این خانم علیاحضرت برسانم که اصلاحات ارضی و حق رای به زنان برای اولین بار در ایران سال 1324 در زمان حکومت ملی اذربایجان (پیشه وری ) اجرا شده بود . ایکاش کمی مطالعه میفرمودند . یکی از عواملی که باعث سقوط پیشه وری شد , میتوان اعلام جهاد از طرف اخوند ها یی که مخالف اصلاحات ارضی و حق رای زنان بودند و دکانشان تخته شده بود دانست . البته این شتر اخوندها جلو در خود اعلیحضرت هم نشست و باعث سقوطش شد . امیدوارم دوستان شاه الهی فرقه پهلوی فحاش و طرفدار استبداد و دیکتاتوری محترم از شنیدن واقعیات دلخور نشده باشند . با احترام
    36
    11
    ‌سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    arian1 - ابادان، ایران
    درود بر مادر ایران زمین که مانند همیشه در کنار مردم بوده و هستند
    15
    24
    ‌چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    گارد جاویدان - فرانکفورت، آلمان
    ضدبشر - گراتس، اتریش
    مثلا فکر کردی اگر پیشه وری میماند خیلی بهتر از حیدر علیف میشد؟؟ بالام جان دیکتاتوری دیکتاتوریه فرقی نمیکنه ترکی باشه یا روسی !! حیدر علیف خودش دست نشانده روسها بود و از صدقه سری روسها رئیس جمهور شد بعد که مرد پسرش رئیس جمهور شد لابد اگر الهام علیف هم بمیره پسرش میشه رئیس جمهور آذربایجان!! پیشه وری هم اگر فراری نمیشد الآن نوه اش رئیس جمهور آذربایجان ایران بود !! واقعا فکر میکنی تو خودت ترک الهی نیستی؟
    5
    12
    ‌چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.