مصطفی کواکبیان: خمینی برای تشکیل حزب جمهوری اسلامی یک گونی پر از اسکناس به رفسنجانی داده بود


مصطفی کواکبیان، نماینده پیشین مجلس، در یک برنامه تلویزیونی روح‌الله خمینی را «طرفدار احزاب» خواند و در روایتی به نقل از اکبر هاشمی رفسنجانی گفت که خمینی برای تشکیل حزب جمهوری اسلامی یک گونی پر از اسکانس به او داده بود.
 
 کواکبیان: می‌گذاشتید همسر علی دایی برود؛ مگر چه می‌شد؟‌ وسط هوا مگر ریگی را می خواستید بگیرید؟
+52
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    همون حزبی که در یک پاکسازی مافیای حکومتی توسط رفسنجانی و خامنه ای ، دفترش با شصت و نه نفر و البته بهشتی رفت رو هوا و بعد انداختند گردن منافقین خلق !!؟
    0
    32
    ‌پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان

    خمینی ملعون این همه پول رو از خشتک زنش بیرون کشیده بود؟ خاک بر سر بازاری های طماع اون زمان که این پولها رو برای این نظام شیطانی در اختیار این ملعون گذاشتند
    0
    37
    ‌پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    انگشت در زخم چرکین فرو نمی‌‌کنم.فقط حافظه تاریخی. گونی پول را از جبهه ملی‌ می‌‌گرفت. یعنی‌ پیروان راه مصدق. بزرگترین حامی‌ پولی‌ خمینی. من نگفتم خودشان می‌‌گفتند. مصاحبه وکیل مصدقی ۱۹۸۴ در پاریس با روزنامه جبهه ملی‌. خبرنگار . اختلاف شما با رفسنجانی چه بود؟ پاسخ وکیل تحصیل کرده دانشگاه سوربن فرانسه و صندق دار جبهه ملی‌: مشگل ما با رفسنجانی در این بود که نمی‌‌توانستیم پول مستقیم به حساب عاقا بریزیم.همیشه می‌‌باید از طریق رفسنجانی می‌‌بود. خبرنگار : خوب اشکال این کار چه بود. چرا رسید رفسنجانی ایراد داشت؟ وکیل ما . رسید رفسنجانی برای ما قابل قبول نبود ارزش نداشت. خبرنگار: چرا ؟ وکیل ما: ما رسید از خود امام مستقیم می‌‌خواستیم.خبرنگار برای چه ؟ وکیل: تا هنگام مرگ در قبر نشان نکیر و منکر دهیم که ما وظایف شرعی خود را انجام داده. نکیر و منکر فقط رسید امام را قبول دارند. بعد این‌ها می‌‌گویند شاه مذهبی بود. حالا درک می‌‌کنید این تضاد و نفرت از نسل ۵۷ را؟ در مملکتی که چگورا آن فریاد می‌‌زند. مارکسیست لننیست هستم ولی عدالت را در اسلام پیدا کردم .عجیب است که چنین تاریخ نگون بخت دارد؟
    1
    19
    ‌پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    خوش باور - تهران، ایران
    پس مانده سک بر روح گثیف خوک زاده هندی او .
    0
    0
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.