یلدا معیری، عکاس خبری با لباس پاکبانی در خیابان های تهران مجازات تکمیلی را آغاز کرد


یلدا معیری، عکاس خبری که به دلیل عکاسی از اعتراضات مردمی اخیر در ایران بازداشت شده بود، روز جمعه با انتشار ویدیویی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با لباس پاکبانی گفت که دادگاه علاوه بر حکم ۶ سال حبس تعزیری، برای او مجازات‌های تکمیلی از جمله خدمات پاکبانی صادر کرده است.

خانم معیری روز ۲۹ آذر پس از گذراندن ۳۲ روز در بند ۲- الف سپاه پاسداران و ۶۰ روز در زندان قرچک ورامین آزاد شد. او در این ویدیو می‌گوید که قاضی دادگاه در حکم صادره نوشته که وی در پوشش خبرنگاری به دنبال خبرسازی و معرکه‌گیری بوده است.

خانم معیری علاوه بر ۶ سال حبس تعزیری به پنج مورد مجازات تکمیلی محکوم شده است که عبارتند از تهیه یک پژوهش۱۰۰ صفحه‌ای از آثار مرتضی مطهری، منع خروج از کشور به مدت دو سال، منع استفاده از تلفن همراه و شبکه‌های اجتماعی به مدت دو سال، منع اقامت در استان تهران و استان‌های همجوار به مدت دو سال و همچنین ارائه خدمات پاکبانی در پارک بانوان به مدت دو ماه.

این عکاس در ادامه سخنان خود تاکید می‌کند که وقتی اجازه عکاسی از واقعیات سرزمین خود را نداشته باشد با کمال میل تن به کار پاکبانی می‌دهد و از امروز نه در پارک بانوان بلکه در خیابان‌های شهری که جوانی خود را در آن گذرانده کار خود را آغاز می‌کند.
+17
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    زنده باشی و همیشه سرافراز .
    1
    28
    شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
    درود بر بانوان ایران زمین. باعث افتخاری
    0
    2
    شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.