حامد اسماعیلیون : توییت مشترک آغاز سال میلادی ۲۰۲۳ نشان داد برای رسیدن به اهداف مشترک‌مان باید کنار هم باشیم


حامد اسماعیلیون، سخنگوی انجمن خانواده‌های جانباختگان پرواز پی‌اس۷۵۲ و از منتشرکنندگان توییت مشترک آغاز سال میلادی ۲۰۲۳، در مصاحبه‌ای اختصاصی با صدای آمریکا درباره پیام ارسال همزمان این توییت توسط چهره‌های برجسته اپوزیسیون توضیحاتی را ارائه کرد.
 
+43
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۲۵
    romano - تهران، ایران
    ماشالا سرعتتون منو کشته من با کسی تعارف ندارم. چهار ماه مردم گلوله و باتوم خوردند شما توییت برای هم فرستادید؟ هموطنان من کسی را دلسرد نمیکنم و این افراد را حمایت هم خواهم کرد ولی تظاهرات سراسری ما نشان داد که چه کسی دوست و دشمن است و ما اولین نسل ایرانیم که دنبال رهبر نیستیم که از او پیروی کنیم (مقلد و محجور) بلکه رهبر‌ها باید خود را با ما همراه کنند دنیا باید خود را با ما همراه کند. ما نمیخواهیم کسی کنارمان بایستد ما مانند ارکستری میمانیم که همه نوازنده‌های خوب هستند فقط به یک هماهنگ کننده بعنوان رهبر نیاز داریم. نسل جوان ایران بسیار دانا برازنده و آشنا به مسائل روز دنیا و کشور است این مردم خود رهبر و پیشرو هستند. مردان ایرانی بدون هیچ خود بزرگ بینی پیروی بانوان در این حرکت بودند و دیدیم چه جانانه پشت زنان ایستادند آنهم برای ملتی که ۷۰ درصد جمعیت آن زیر ۳۵ سال است و هنوز جای رشد دارد کسی شعار نان نداد و دزدی نکرد این نسل هر یک خود یک رهبر و کاوه است. این آقایان و خانمها باید حداقل وظیفه خود را با سرعت و دقت و هماهنگی در مقابل دشمن تا چنگ و دندان مسلح انجام دهند زمان زر است.
    11
    25
    دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Aztek - قم، ایران

    همین الان هم لرزه بر حکومت خامنه ای مفعول انداختین .
    11
    35
    دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    sahandoglu - لندن، انگلستان
    این همبستگی فقط برای فارسها است و فقط در جهت منافع آنها و در راه ادامه دادن اشغال و استعمار فارس برا ملتهای موجود در ایران.بودن در چارجوب ایران و زیر استعمار فارس به جز بدبختی تمسخر توهین بی عدالتی نابودی فرهنگ و هویت ملتهای غیر فارس چیزی دیگری را نصیب آنها نخواهد کرد همانطور که در 100 سال حکومت فارسها بر ایران بوده است.فکر نمی کنم بتوانید بلوچ کرد وعرب و ترکها را در چارچوب ایران نگه دارید اگر هم حکومت را به دست گیرند نمی توانند خواسته های ملتهای غیر فارس را برآورده کنند و ایران به سوی یک تنش و حتی جنگ داخلی کشیده خواهد شد.با توجه به تجربه نظامی و امنیتی که دارم جنگ آینده ایران را تعیین خواهند نه این احمق های بالا.چون فارسها در طول 100 سال اخیر همه را رنجانده اند و به غیر فارس ظلم کرده اند. انتظار نداشته باشید که آنها از این فرصت تاریخی برای رهایی از اشغال و استعمار استفاده نکنند. هیچ یک از آنها برای آینده خود در چارچوب ایران و زیر استعمار فارس اعتراض نمی کنند و همین مسله همه گروههارا به هم نزدیک کرده است.فرح و مریم رجوی به دنبال پخش پیام ترکی هستند چون ترکها به فکر خودشان هستند نه ایر
    5
    2
    دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.