نخست وزیر ایتالیا: دیگر نمی‌توانیم آنچه را که در ایران می‌گذرد تحمل کنیم

صدای آمریکا: جورجا ملونی، نخست‌وزیر ایتالیا می‌گوید سرکوب معترضان در ایران و همچنین اعدام آنها از سوی جمهوری اسلامی «غیرقابل قبول و غیرقابل تحمل» است.

خانم ملونی که در یک نشست خبری به مناسبت پایان سال میلادی شرکت کرده همچنین در خصوص اتفاقات ایران گفت: «آنچه امروز در ایران رخ می‌دهد برای ما غیرقابل قبول است و ایتالیا دیگر نمی‌تواند آن‌را تحمل کند.»

او همچنین در ادامه افزود: «اگر تهران مواضع خود را تغییر ندهد، ما با متحدان خود برای انجام اقدامات موثرتر علیه جمهوری اسلامی رایزنی خواهیم کرد.»

روز گذشته هم آنتونیو تاجانی، وزیر امور خارجه ایتالیا ضمن احضار سفیر جمهوری اسلامی در رم، از ایران خواسته بود به مجازات و سرکوب معترضان پایان دهد.
+108
رأی دهید
-7

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۲۴
    varied - ریزه، ترکیه

    جورجا ملونی جون راه حلش ساده است درب فاضلاب اسلامی (سفارتخانه ها) را ببندید
    11
    73
    ‌پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    دو کلمه حرف حساب - حصارک، ایران

    چهل و سه سال در حق ملت ایران ظلم شده. هنوز هم اروپا و امریکا حقوق ملت رو پایمال میکنند ودنبال راهی هستند که با این جنایتکاران کنار بیابند. آگاه باشید به هیچ کشوری که فقط حرف میزد دلش نباشید و اعنماد نکنید. ملت ایران با هم از دست این سرطان رها خواهند شد.
    13
    71
    ‌پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۱
    chris.it.dude - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

    خوب تحمل نکنید. اقدام عملی و واقعی بکنید اگر راست میگید‌. حرف که باد هواست.
    11
    72
    ‌پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    sara_moshiri - برلین، آلمان

    احمق هفت جد و آبادتونه. همتون دستتون تو یه کاسس. برای هیتلر و داعش هم حقیقت یاب میفرستادین؟ از یه طرف میگین این همه خشونت رو نمیتونیم تحمل کنیم از یه طرف کمیته حقیقت یاب تشکیل میدین؟ بی شعور خودتونین و هفت جد و آبادتون. همتون با همین. نمیتونی تحمل کنی چرا اهریمن تو کشورت پایگاه داره الاغ؟
    3
    27
    ‌پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    اینها که به این خانم محترم و فوقالعاده شجاع حمله می‌کنند اوباش حزب الله هستند که جربزه ندارد از خامنه ای دفاع کنند اینطور بی شرفی شان را نشان می‌دهند. همه کشورهای دنیا منافع خود. ا در نظر می‌گیرند فقط آخوند ضد مردم ایران است. اگر نخست وزیر محترم ایتالیا سخن می‌گوید و همین صحبت‌ها در آینده میتواند بلای قذافی سر ضحاک بیاورد. اگر هم ماله خامنه ای نیستی دلیل این چارواداری بازی چیست؟؟ یعنی تو با یک عالم پشم بشینی خانه ات آبجو بزنی تو رگ بعد سربازان ایتالیا و یا المان یا آمریکا بروند ایران را آزاد کنند؟؟ خیر تو هم باید خانواده و شرف و میهندوستی داشته باشی و بکش بهم و یک شکری بخوری
    4
    20
    ‌پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان
    شرط میبندم‌خیلی از افرادی که در کامنتها به این خانم و دیگر مقامات اروپایی بخاطر اینجور حمایتها حمله میکنند از سایبریهای رژیم هستند و هدف تفرقه و ترویج بدبینی رو دنبال میکنند و اگر هم واقعا از مردم مخالف رژیم ایران هستید باید گفت با این کینه ورزیها و منفی بازیها و انتطارات غیر منطقی به هیچ نتیجه ای نمیشه رسید.مگر سفارت بستن به این راحتیه؟ مگر سفارت روسیه که جنایت و جنگ علنی راه انداخته رو بستند؟ سفارت کانال ارتباطی هست و بستن اون آخرین مرحله و قطع تمام ارتباط هست.اینها باید همه جوانب رو بسنجند.بیرون کردن وابستگان اینها هم به همین شکل مدرک و سند دخالت مستقیم در جنایات رو بازم داره.اینقدر کودکانه و احساسی برخورد نکنید.الان مردم و این جنبش انقلابی به هر نوع حمایت حتی کلامی برای اطلاع رسانی جهانی نیاز دارند.
    3
    18
    ‌پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Nagonsar - مونیخ ، آلمان
    جدی ،بادمجان صد در صد شیعه بدم خدمتتون ،کی بود یک ماهواره صد میلیونی به سپاه قالب کم رد که به این ماهواره بومی به ملت بفروشند
    2
    0
    جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.