فال روز پنجشنبه ۲۹ دسامبر - ۸ دی

فروردین
 
شما می‌توانید امروز بدترین دشمن خود باشید به خاطر اینکه خیلی سخت است که عقیده محکمی را درباره کار که در تمام طول آخرهفته طول کشیده است کنار بگذارید. معمولا، آن باعث می‌شود تا پی در پی تلاش کنید و برای مشکلات پیچیده و دشوار راه حل بیابید. اما حالا، زیرکانه‌تر این است که نیازتان را کنترل نکنید تا به آخرین حقیقت پی ببرید و اگر چه این ممکن است نظریه بسیار ساده‌ای باشد، اما شادی قسمتی از ذهن است که به وسیله افکار خلق می‌شود، پس می‌توانید بوسیله کنترل بر دنیای ذهن‌تان راه حل وقعی را پیدا کنید.
حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت
افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت
تعبیر: راه به جایی نداری. همه درها به رویت بسته شده و فکر می کنی دنیا نیز از هر جهت روی خشم به تو نشان می دهد. دیگران هم به جای کمک مسخره ات می کنند و مدام ایراد می گیرند. پس تو هم رازهای درونت ر فاش نکن. امیدوار باش. تو تا روز قیامت با جور زمانه در جنگ و ستیز هستی.
 
اردیبهشت
 
شاید شما واقعا فکر می‌کردید این چند روز تعطیلی باید چیز کاملاً متفاوتی باشد. شاید هم نسبت به تعطیلات محدودتر فکر می‌کردید باید متفاوت باشد. اما شما می‌خواستید که دوباره سنت‌های قدیمی را زنده کرده و حیات تازه‌ای بهشان بدهید و تا حدودی هم به این خواسته خود رسیده‌اید تا جایی که به ریشه و اصالت خود نزدیک‌تر شده‌اید. به خاطر فرصت‌هایی که از دست داده‌اید اعصاب خود را خرد نکنید، هیچ زمانی مثل همین لحظه برای شروع کردن مناسب نیست. پس مراسم جادویی خود را برگزار کرده و افراد خاصی را نیز در آن سهیم کنید.
ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما***آب روی خوبی از چاه زنخدان شما
عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده***بازگردد یا برآید چیست فرمان شما
تعبیر:رشته ی کار از دستتان رها شده، برای رسیدن به هدف خواب و رویا را کنار بگذار و تقوی پیشه کن. عجله و شتاب نداشته باش، صبور باش، روزگار وصل نزدیک است. دوست را از دشمن تشخیص بده، گذشته ها را فراموش کن و به روشنایی ها بیندیش.
 
خرداد
 
امروز برای شما روزی است که می‌توانید مثل خورشید بدرخشید، حتی اگر تردید دارید که به دیگران اجازه بدهید این بخش از وجود شما را ببینند. از دست دادن پایداری برایتان اصلاً خوب نیست، برای اینکه اکنون برای شما تحسینها و تأییدهایی را در پی دارد که از آنها سود می‌برید. خوشبختانه لازم نیست که شما خودتان را تغییر دهید. لذت بردن از این درخشش مادامی که محبوبیت خودتان را زیاد جدی نگرفته‌اید، کمکتان خواهد کرد که احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید.
مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست
اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست
تعبیر:سر تو بر هیچ کس پوشیده نیست. موانع زاد وسختی پیش پایت هست که برای رسیدن به معشوق به راحتی از تمام آنها می گذری. از خستگی شکایت نکن. مرد باش. اگر ضعیف باشی در اول راه جا مانده و اثری از عشق و معشوق نمی یابی.
 
تیر
 
شما علاقه ای به بحث با کسی را ندارید که تصمیم خود را گرفته است.اصلاً نیازی به این ندارید که چیزی را به کسی ثابت کنید. اما از بحث و گفتگو کنار نایستید زیرا به ناچاراختلاف به وجود می‌آورد. و دو نفر را به جان هم می‌اندازد. شما می‌توانید به بهترین نحو با شفاف سازی درمورد عقایدتان عاقل بودن خود را نشان دهید بدون اینکه با آنها بجنگید.
بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست
در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست
تعبیر:از شر شیطان به خدا پناه ببر، جز خدا کسی با تو نیست. فعلا جور و ستم بر روی سرت سایه انداخته و با گوشه نشینی و آه کشیدن کار درست نمی شود. در راهی که قدم می گذاری کسی حمایتت نمی کند. با آرزوی مرگکردن هم کاری از پیش نمی بری. نه خود را آزار بده و نه دیگران را. پایان شب سیه سپید است. انشاالله.
 
مرداد
 
افرادی در محیط بیرون برای شما نقشه‌هایی را در سر می‌پرورانند که نقشه‌های خوبی به نظر نمی‌رسد، با احتیاط بیشتری رفتار کنید زیرا ممکن است مال، سلامتی، خانواده تان یا... به نحوی آسیب ببینند. هیجانات درونی تان را کنترل کنید، هر صحبتی را در هر مکانی مطرح نسازید زیرا در غیر این صورت دشمنان زیادی را برای خودتان ترتیب خواهید داد.
صوفی ار باده به اندازه خورد نوشش باد***ور نه اندیشه این کار فراموشش باد
آن که یک جرعه می از دست تواند دادن***دست با شاهد مقصود در آغوشش باد
تعبیر:دل خویش را به سراب و چیزهای زودگذر خوش نکن. عشق تو را جوان نگه می دارد از آینده نترس چون مثل آب روشن و پاک است. غصه نخور به وصال یار خواهی رسید. به زیارت می روید و به زودی غرق در نعمت می شوید.
 
شهریور
 
شما می‌توانید بازگشت ماه به نشانه تان را حس کنید، چراکه احساسات‌تان شدیدتر و نوسان‌های رفتاری تان نسبت به قبل بیشتر شده است. اما وقتی که پلوتو در سومین خانه تان یعنی خانه ارتباطات با خورشید تعامل برقرار می‌کند، قدرت و توانایی‌هایتان نیز بیشتر می‌شود. پس شانس خود را امتحان کرده و قبل از اینکه فرصت‌هایتان را از دست بدهید، افکار و ایده‌های خود را ابراز کنید.
اگر چه عرض هنر پیش یار بی‌ادبیست***زبان خموش ولیکن دهان پر از عربیست
پری نهفته رخ و دیو در کرشمه حسن***بسوخت دیده ز حیرت که این چه بوالعجبیست
تعبیر:روشنایی و آفتاب خوبی ها در حال طلوع است و این طلعت بسیار مبارک است و سعادت به همراه دارد. اتفاقات شیرینی رخ خواهد داد . شما از در آشتی در می آیید. لحن کلامت را زیباتر کن. خاطرات دردآور را فراموش کن. کاری را که می خواهی انجام بده چون سود سرشاری برایت دارد.
 
مهر
 
رفتاری که شما امروز در برابر کسب درآمد پیش گرفته اید بسیار بهتر از رفتارتان در روزهای اخیراست. حتی احساس می‌کنید مثل اینکه دارید به همه اهدافی که مدنظرتان بود می‌رسید. با این وجود ممکن است درباره ارزش بخش های مطلوب زندگی تان بد قضاوت کنید یا اینکه تخمین بزنید چقدر طول می‌کشد تا پروژه ای به انتها برسد. اگر شما تعهدی دارید یا خریدی کرده اید مطمئن باشید این دقیقا همان چیزی است که همیشه آرزویش را داشتید.
چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست***سخن شناس نه‌ای جان من خطا این جاست
سرم به دنیی و عقبی فرو نمی‌آید***تبارک الله از این فتنه‌ها که در سر ماست
تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.
 
آبان
 
امروز هوش و دقت فوق‌العاده شما واقعاً تعجب آور است، شما امروز می‌توانید بدون اینکه حتی دیگران بفهمند که شما از آنها زرنگ ترید، از پرداختن به موضوع‌های نامطبوع و نادرست اجتناب کنید. امروز برایتان بهتر است که آرام تر کار کنید و حتی اگر کارهایی است که ممکن است بیشتر از آنها لذت ببرید، بهتر است که بر روی مسائل عاطفی اصرار داشته باشید.
گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت
برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت
تعبیر:هوشیار باش رقیبان می خواهند تو را خوار کنند و از در الفت وارد شده اند و طرح محبت با تو خواهند ریخت. فریب آنها را نخور. خودت گره ها را باز کن. از چیزی خجالت نکش به سفری کوتاه می روی و در این سفر گشایشی در کارت می شود و تو به کام دل خود می رسی و در آن زمان بندگی خداوند را فراموش نکن.
 
آذر
 
امروز دوستان شما و همکارانتان خیلی آشفته‌تان کرده‌اند. بنابراین شما ترجیح می‌دهید که برای خود مرزهایی تعیین کرده و زیاد بهشان نزدیک نشوید. اما این عکس العملتان تجربه جدیدی برایتان به همراه خواهد داشت که حس کنجکاویتان فوق‌العاده تحریک خواهد شد و شما نمی‌توانید آن را متوقف کنید. در نهایت شما چه بخواهید چه نخواهید مجبور می‌شوید ایده‌های عجیب خود را دنبال کنید!!
میر من خوش می‌روی کاندر سر و پا میرمت***خوش خرامان شو که پیش قد رعنا میرمت
گفته بودی کی بمیری پیش من تعجیل چیست***خوش تقاضا می‌کنی پیش تقاضا میرمت
تعبیر:پل های پشت سر خود را خراب نکن. سرت را بالا بگیر. همنوز رموز زندگی را نمی دانی. ستاره ی دولت و اقبال تو چون ناهید درخشان است. پیشنهاد خود را مطرح کن و دل به دریا بزن. زمانی پیروز می شوی که خودت مشکلاتت را حل کنی و به امید دیگران ننشینی.
 
دی
 
امروز توجه کردن و اهمیت دادن به احساسات افراد دیگر برای شما بیشتر ناراحت کننده است، چراکه هر زمان شما بااطمینان قصد و نیت خود را اعلام کنید، واکنشهای افراد دیگر مجبورتان می کند حرفهایی که قبلا زده اید را دوباره بازنگری کنید. از سمت کیوان به سوی سیاره بخت شما یعنی عطارد استرس و نگرانی وارد می شود، بنابراین چسبیدن به برنامه تان برای شما تقریبا امری غیر ممکن می شود. اگرچه شما قادر هستید انعطاف پذیری خود را حفظ کنید، اما هنوز هم کنار آمدن با احساساتتان برای شما مشکل است. هر اتفاقی که روی می دهد را انقدر شخصی نکنید و به خودتان نگیرید.
حال دل با تو گفتنم هوس است***خبر دل شنفتنم هوس است
طمع خام بین که قصه فاش***از رقیبان نهفتنم هوس است
تعبیر:به سهولت و راحتی به مقام و مادیات نخواهی رسید. همه چیزت باید در حد کمال باشد. باطن خوب، کار حلال، هوشیاری و تقوی، در این صورت است که به هدف خواهی رسید و به هر مقام و منزلتی که رسیدی سر تعظیم در برابر خداوند فرود آر وگرنه باز همه چیز را از دست خواهی داد.
 
بهمن
 
اگرچه شما با وابستگی‌ها و تعلقات عاطفی آشنایی کامل دارید، ولی امروز این وابستگی شما را به مسیری کاملاً متفاوت می‌کشاند. شما فهمیده‌اید که حساسیت شدیدتان عملی خوب و قابل تحسین است، چرا که به دلیل مهربانی تان نمی‌توانید نسبت به ناراحتی‌های افراد دیگر بی اعتنا باشید. اگر شما قبول کنید که نباید انتظار تلافی و جبران داشت، آنوقت به این افراد یاد می‌دهید که چگونه نوع تازه‌ای از دوست داشتن را تجربه کنند.
دل سراپرده محبت اوست***دیده آیینه دار طلعت اوست
من که سر درنیاورم به دو کون***گردنم زیر بار منت اوست
تعبیر:دیگر خسته شده ای. صبرو قرار نداری از سرگردانی خسته ای و این باعث دل شکستگی تو شده است. فقر و بی پولی عذابت می دهد. مقصود و مراد تو همان ثروت است که برای رسیدن به آن خود را به هر آب و آتشی می زنی. نترس روزی خواهد رسید که همه ی مردم تو را تحسین کنند و از تو کمک می خواهند.
 
اسفند
 
اتصال پیچیده ونوس- کارن امروز در نشان شما دیده می‌شود، و بیانگر این است که هنوز فرصت این نیست که از احساسات شدید خود که برای رهایی و آسودگی شما می‌آیند دست بکشید. شما می‌توانید با یک برخورد بچگانه با موقعیت‌های دشواری که برای بزرگترها بوجود می‌آید قضیه را فیصله دهید و این می‌تواند همه کسانی را که درگیر هستند خلع سلاح کند. فقط سعی نکنید کار خارق العاده‌ای انجام دهید. ممکن است برای کمی پیشرفت راه طولانی وجود داشته باشد!
به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را
ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را
تعبیر: روز به روز کارت رونق بیشتر می گیرد. همای سعادت بالای سرت سایه انداخته است. در جیتجوی چیزی هیتی که نزدیک توست. بیشتر دقت کن، پیدایش می کنی. هر کس خواست به تو بلایی برساند خود دچار بلا شد. هر لحظه مقامت و زندگیت بهتر از لحظه ی پیش می شود. در این حال از یاد خدا غافل نشو..
+24
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.