فال روز سه شنبه ۲۷ دسامبر - ۶ دی

فروردین
 
امروز حتماً به حس ششم خود اطمینان کنید، چرا که قدرت خیلی زیادی دارد! اگر چه شما احساس می کنید در مسیر درست خود قرار گرفته اید، ولی ناامیدی هر لحظه ممکن است از راه برسد و لحظه ای بعد ناپدید شود. از برنامه ای که فکر می کنید درست نیست پیروی نکنید و با شخصی که به پایان کارش فکر نمی کند کار نکنید. اگر لازم شد از همین حالا جلوی ضرر را بگیرید و بعد پیش بروید.
خدا چو صورت ابروی دلگشای تو بست***گشاد کار من اندر کرشمه‌های تو بست
مرا و سرو چمن را به خاک راه نشاند***زمانه تا قصب نرگس قبای تو بست
تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.
 
اردیبهشت
 
شما امروز می‌توانید در طیف گوناگون و گسترده ای از حقایق غرق شوید، حقایقی که با دیگران مخالف کرده و تناقض دارند. شما احساس می‌کنید که مجبورید حقیقت را از توده انبوهی از اطلاعات بیرون بکشید، اما هروقت که فکر می‌کنید می‌دانید چه اتفاقی افتاده، همان لحظه می‌فهمید که فکرتان اشتباه بوده است. حتی اگر ناامید شدید تسلیم نشوید. به کار خود ادامه بدهید، فقط فراموش نکنید که برای شناختن واقعیت به زمان زیادی احتیاج دارید.
خدا چو صورت ابروی دلگشای تو بست***گشاد کار من اندر کرشمه‌های تو بست
مرا و سرو چمن را به خاک راه نشاند***زمانه تا قصب نرگس قبای تو بست
تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.
 
خرداد
 
همه چیز به نظر خوب می‌رسد، اما شما قبل از اینکه بتوانید امکاناتی که در اطرافتان هست را ببینید مجبور هستید با نقطه ضعفهایتان نیز روبرو شوید. این سخن بدین معنی نیست که شما فقط می‌توانید یک گزینه برای انتخاب کردن داشته باشید و یا اینکه باید رفتار بخصوصی داشته باشید. این گفته مربوط به نگرش کلی شما است، اگر شما فکر می‌کنید که فرد موفقی هستید پس در واقع اینگونه هستید. فقط باید خیلی کار کرده تا این امکان به وجود بیاید.
خسروا گوی فلک در خم چوگان تو باد***ساحت کون و مکان عرصه میدان تو باد
زلف خاتون ظفر شیفته پرچم توست***دیده فتح ابد عاشق جولان تو باد
تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.
 
تیر
 
افرادی در محیط بیرون برای شما نقشه‌هایی را در سر می‌پرورانند که نقشه‌های خوبی به نظر نمی‌رسد، با احتیاط بیشتری رفتار کنید زیرا ممکن است مال، سلامتی، خانواده تان یا... به نحوی آسیب ببینند. هیجانات درونی تان را کنترل کنید، هر صحبتی را در هر مکانی مطرح نسازید زیرا در غیر این صورت دشمنان زیادی را برای خودتان ترتیب خواهید داد.
صلاح کار کجا و من خراب کجا***ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا
دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس***کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا
تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.
 
مرداد
 
امروز شما در بین خانواده و دوستانتان جنجالی به پا کرده‌اید برای اینکه می‌خواهید که آنها بدانند که شما در مورد یک مسأله خاص چه احساسی دارید. اگرچه ممکن است شما امروز نسبت به همیشه خودرأی‌تر باشید، ولی عاقلانه‌تر است که تفکراتتان را با دیگران در میان نگذارید. اگر شما می‌خواهید ایده‌هایتان را به مرحله اجرا بگذارید، اگر آنها را خیلی زود و سریع برای دیگران افشا کنید به نتیجه نخواهید رسید.
خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت***به قصد جان من زار ناتوان انداخت
نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود***زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت
تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.
 
شهریور
 
امروز یکی از دوستان و یا یکی از همکارانتان می‌تواند با انجام دادن کاری کاملاً زشت و زننده شما راشگفت زده کند. شما می‌توانید مخالفت خود را نسبت به حرفهایی که بیان می‌شود ابراز کنید، اما اکنون عاقلانه است که تعجب خود و یا قضاوت منفی خود را نشان ندهید. به جای عکس العمل نشان دادن موقعیت خود را حفظ کنید و بر اعصاب خود مسلط باشید.
ساقیا آمدن عید مبارک بادت***وان مواعید که کردی مرواد از یادت
در شگفتم که در این مدت ایام فراق***برگرفتی ز حریفان دل و دل می‌دادت
تعبیر:خبر خوشی را می شنوی که به خاطرش انتظار کشیده ای و روز به روز کارت بهتر می شود. اما تعلقات تو نیز بیشتر می شود. مواظب صفای باطن خویش باش تا جدا شدن از دنیا برایت راحت باشد. خوشی خود را با دیگران تقسیم کن تا همیشه سبک بال و آسوده خاطر باشی.
 
مهر
 
امروز شما مجبورید در مورد مسائل مالی تصمیم گیری کنید. متاسفانه وجود ماه جدید برج میزان در دومین خانه شما یعنی خانه پول و مادیات داشتن دیدگاه واضح و روشن را برای شما سخت کرده است. شما دو دل هستید و نمی‌توانید عزم خود را جزم کنید. زیاد به خودتان سخت نگیرید. قبل از اینکه برای تصمیم گیری سر دوراهی قرار بگیرید یک یا دو روز صبر کنید تا ببینید چه پیش می‌آید.
بی مهر رخت روز مرا نور نماندست***وز عمر مرا جز شب دیجور نماندست
هنگام وداع تو ز بس گریه که کردم***دور از رخ تو چشم مرا نور نماندست
تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه را برایت میسر می سازد.
 
آبان
 
ماه کامل امروز تضاد کاملی در نشان بیکران شما ایجاد می‌کنند. حتی اگر شما باید به عنوان بخشی از "گروه" باشید مجبور هستید که برای آنکه واقعاهستید بایستید. اما در این کار افراط نکنید؛ با خودتان صادق باشید بدون اینکه لازم باشد که بعدا ساکت شوید. شما الان بین اینکه منعطف باشید یا نه در تردید هستید. تمرین کردن میانه رو بودن تاثیر مثبت و مهمی بر روز شما خواهد داشت.
بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست
در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست
تعبیر:به هر کس وفا کردی جفا دیده ای. سینه ای مالامال از درد داری. تا کی می خواهی پریشان حال باشی. دست از غم بردار. توبه کن تا دلت صاف شود. انتظارات بیجا را کنار بگذار. رویا و خیال را فراموش کن و به واقعیات بپرداز و از آنچه تا کنون نصیبت شده لذت ببر و عقل را به پای دل هدر نده.
 
آذر
 
احتمالا امروز دوستان تان به سختی باور می‌کنند که شما واقعا احساس خوبی دارید. آنها فکر می‌کنند در پشت این خنده‌های ظاهری شما چیزی در تاریکی کمین کرده است. خوشبختانه آنها ممکن است اشتباه کنند. با این وجود موضوعات عمیق و درونی به سطح می‌آیند و سرانجام احساس خودارزشی شما را تخمین می‌زند. درباره اینکه دیگری درباره شما چه فکری می‌کند نگران نباشید؛‌ فقط خودتان باشید.
گل در بر و می در کف و معشوق به کام است***سلطان جهانم به چنین روز غلام است
گو شمع میارید در این جمع که امشب***در مجلس ما ماه رخ دوست تمام است
تعبیر: تهمتی به شما زده اند که از طرف دشمن است.درد هجر بزرگی را تحمل می کنید. اما تن به رضای خداوند دهید. مطمئن باشید جواب خوبی ها و ثوابی را که کرده اید در جایی دیگر خواهید گرفت. حرف های خود را بر اساس فرض و شک نزنید که بر علیه خودتان استفاده می کنند. بذر خوبی بکارید تا شاهد رویش خوبترین ها باشید.
 
دی
 
امروز کاملاً آمادگی دارید که یک ترانه و آهنگ عاشقانه را در میان جمع بخوانید، اما اگر شما با صدای بلند بخوانید، حتی زیباترین ترانه‌های عاشقانه نیز شعارگونه به نظر می‌رسند. خیالهای زیبا داشتن قابل تحسین است، اما به یاد داشته باشید که لزومی ندارد آن را به حد افراط برسانید.
صبا اگر گذری افتدت به کشور دوست***بیار نفحه‌ای از گیسوی معنبر دوست
به جان او که به شکرانه جان برافشانم***اگر به سوی من آری پیامی از بر دوست
تعبیر:ستاره ی اقبال تو می درخشد. در راهی که قدم گذاشته ای پیروز می شوی و به مقام عالی می رسی در این زمان از یاد خدا غافل مشو. هر چند به پای قارون نمی رسی. همین بس که در عشق ورزیدن و رسیدن به کمال سعی و اهتمام می کنی.
 
بهمن
 
ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما
ما در پیاله عکس رخ یار دیده‌ایم***ای بی‌خبر ز لذت شرب مدام ما
تعبیر:خداوند نعمت و رحمت زیادی به تو ارزانی داشته و آنچه را که احتیاج داری فراهم نموده است، پس مغرور نباش. او از حال تو خئب آگاه است. روزی تو قطع نمی شود. در زندگی به پستی و بلندی اعتقاد داشته باش قبله ی معبود تو فقط و فقط خداوند باشد.
 
اسفند
 
شما کارهای زیادی برای انجام دادن در پشت صحنه دارید، اما ممکن است رویاهای خیالی جهان درونیتان تا حدی که شما دوست داشتید، تأثیری بر روی جهان واقع نداشته باشد. زمانی دچار مشکل می‌شوید که نتوانید ارتباط محکمی بین کارتان و رویاهایتان ایجاد کنید. قاطی کردن این دو مقوله با یکدیگر می‌تواند باعث ایجاد یک مشکل غیر قابل حل بشود. به جای اینکه تلاش کنید از جنبه‌های مختلف یک موضوع سر در بیاورید، تا جایی که می‌توانید صادقانه عمل کنید.
خسروا گوی فلک در خم چوگان تو باد***ساحت کون و مکان عرصه میدان تو باد
زلف خاتون ظفر شیفته پرچم توست***دیده فتح ابد عاشق جولان تو باد
تعبیر:دارید خودتان را خسته می کنید و کاری از پیش نمی برید. هر چه شما در فکر وصل یار هستید او در حال فرار است پس خودتان را آزار ندهید و پافشاری تان بی مورد است.قسمت اینطور بوده.فقط دست به دعا بردارید و متوسل به قرآن شوید و مرادتان را از حق تعالی بخواهید. انشاالله که خیر است..
+23
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.