اشکان خطیبی٬بازیگر سینمای ایران جزئیاتی از «حمله فیزیکی» و فشار بازجویان منتشر کرد

بی بی سی: اشکان خطیبی٬بازیگر سینمای ایران در پست اینستاگرامی‌اش از آنچه در نود روز گذشته برایش اتفاق افتاده نوشته است.

آقای خطیبی نوشته٬ نود روز است که در خوف و خفا زندگی می‌کند و در این مدت یکبار سکته کرده است.

آقای خطیبی در اینستاگرامش شرایطش را اینگونه شرح داده است ٬«نود روز است که در خوف و خفا زندگی می‌کنم. یکم مهرماه برای اتهاماتم! با خشونت رفتاری و گفتاری از سوی بازجوها تفهیم اتهام و به قاضی ارجاع داده شدم. پس از آن نیز از سوی دیگرانی چندین ساعت دیگر بازجویی و تفتیش عقیده شدم. به بهانهٰ توهین به مقدسات در خیابان مورد حمله‌ٰ فیزیکی لباس شخصی‌ها قرار گرفتم و بارها تلفنی تهدید به مرگ شدم تا آنجا که خط تلفنم را واگذار کردم. دست از زندگیم، کارم و هر آن‌چه ساخته بودم کشیدم. در این مدت یک بار سکته کردم و هر روز از یادآوری آنچه بر سرم آوردند دچار حمله‌های عصبی می‌شوم.

اینها را نگفتم که ذکر مصیبت کنم. من که هنوز زنده‌ام! اما زیباترین و شجاع ترین های ایران را هر روز و هر شب یا بر سر دار میکنند یا در خیابانها پرپر.میدانم و میدانید که این ورق برنمی‌گردد. این خون ها پاک نمی‌شود.«اکنون گاهِ بیداریست چرا که روز «برمی‌آید و صحنه آزاد خواهد شد».

آقای خطیبی در پایان این پست ایستاگرامش که پس از مدتها منتشر کرده است و از خود خبر داده دلیل دستگیری‌اش را استوری‌های اینستاگرام و انتقادش مطرح کرده است. او نوشته «تصاویر استوری‌هایی (از ۲۵ تا ۳۱ شهریور) که منجر به این اتهامات و باقی ماجرا شد را برای ثبت و بایگانی، دوباره منتشر میکنم. شرح دقیق ماجرا بماند به وقتش.»
+97
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۱
    Allen1983 - لوس آنجلس ، ایالات متحده امریکا
    دمت گرم آقای خطیبی ، در سمت درست تاریخ ایستاده ایی . و رو سیاهی بر این حرامی ها خواهد ماند . میدانیم سخت است ولی چاره ایی نیست ، باید صبوری پیشه کرد . پایان شب سیه، سپید است.
    0
    14
    شنبه ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.