فال روز یکشنبه ۲۵ دسامبر - ۴ دی

فروردین
 
امروز ماه وارد دوازدهمین خانه شما می‌شود، یعنی زندگی شخصی شما؛ در این روزها احساس می‌کنید که کمی‌ نیاز به آرامش در دنیای شخصی و خصوصی خود دارید پس زندگی اجتماعی را برای مدتی رها می‌کنید تا با خودتان تنها باشید. ممکن است بعضی از اطرافیان شما را دست انداخته و شما را مردم گریز بخوانند، وحشت زده نشوید. آنها فقط درک نمی‌کنند که شما قبل از اینکه بخواهید دوباره کاری انجام دهید و به اجتماع بازگردید کمی‌هم نیاز به آرامش و تقویت روح و روان خود دارید.
روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است
گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است
تعبیر:دلت را مثل آیینه صاف کن. پرده های تاریک را از رویت کنار بزن تا حقیقت را ببینی آن موقع است که به مقام عالی می رسی. طمع نداشته باش تا عمرت طولانی باشد. بهشت تو آنجاست که حق مردم را به جا آوری. این همان راهیست که تو را به هدف می رساند.
 
اردیبهشت
 
امروز خبرهای دیگری غیر از آنهایی که چشم‌ها قادر به دیدن آن هستند، نیز وجود دارد. شما امروز ممکن است در تفکر و تامل عمیقی غرق شوید، که به آسانی از چشم دیگران پوشیده می‌ماند. اما توجه کنید که الان زمانی برای خیال پردازی نیست. شمابر طبق سناریوهایی که در ذهن دارید بازی می‌کنید پس می‌توانید در مقابل مبارزه‌ها و رقابت‌هایی که در سر راه‌تان پدیدار می‌شوند به خوبی واکنش نشان داده و تصمیم بگیرید. مطمئن شوید که راه حل‌های گوناگون و متفاوتی را کشف کرده‌اید، برای اینکه یک مسیر مستقیم را انتخاب کنید زیرا که می‌دانید بعدها خیلی دشوارتر خواهد بود که به عقب بازگردید و راه دیگری را انتخاب کنید.
به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را
ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را
تعبیر: او تو را خیلی دوست دارد و تا زمان مرگ فراموشت نخواهد کرد ولی خود را در مقابلش کوچک نکن. تو هم به او فکر می کنی. مصلحت در این است که یار عشق خود را بروز ندهد و همه چیز را با شوز دل تحمل کند تا تو هم در مراحل عشق به پای او برسی.
 
خرداد
 
شما احتمالا بسیار هیجان زده هستید چرا که می خواهید روزی سراسر تفریح و شادی داشته باشید و سعی می کنید که دیگران را کنترل کنید تا مانع برنامه ها و نقشه ها اولیه شما و خراب شدن آنها نشوند. متاسفانه، کارهای زیادی در دست انجام داشتن شیوه مدیریتی مناسبی برای اکنون نیست. در عوض، شما باید بوسیله مثال های درست و قابل اعتماد خود اوضاع را هدایت کنید و زمانی را هم برای لذت بردن از زندگی برای خود بگذارید.
صوفی ار باده به اندازه خورد نوشش باد***ور نه اندیشه این کار فراموشش باد
آن که یک جرعه می از دست تواند دادن***دست با شاهد مقصود در آغوشش باد
تعبیر:در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید.
 
تیر
 
شما امروز راحت‌تر هستید کارهایی را انجام دهید که برایتان بیشترین اهمیت را دارند. به جای تلاش کردن برای تعیین کردن دقیق نیازهای دیگران، شما می‌توانید این کار را برعکس انجام دهید. اما خودخواه بودن باعث می‌شود که به هدفتان نزدیک نشوید. به خاطر منتظر بودن برای وارد شدن موج جدیدی از انرژی از انجام دادن کارهایی که توانایی آنها را دارید نهراسید.
برو به کار خود ای واعظ این چه فریادست***مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست
میان او که خدا آفریده است از هیچ***دقیقه‌ایست که هیچ آفریده نگشادست
تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.
 
مرداد
 
اگر تنها کسی باشید که مسئولیت‌های افراد دیگر را بهشان یادآوری می‌کنید اعصابتان به هم می‌ریزد!! شما امروز می‌خواهید به اندازه هر فرد دیگری تفریح و سرگرمی‌داشته باشید، بنابراین دوست ندارید در موضع قدرت واقع شوید. اگرچه وسوسه شده بودید که قاطعانه دست به عمل بزنید، اما احتمالا رنجش و ناراحتی تان را بروز نداده و همانطوری که ازتان انتظار می‌رفت رفتار می‌کنید. دلسرد نشوید؛ شما بعدا در طول هفته برای تفریح کردن هم وقت خواهید داشت.
شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد
گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد
تعبیر: درد دل تو و فریادها و آه های جگر سوزت درمان ندارد. هر چند که تقوی پیشه کرده ای و دل و دین را یکجا پای وصل گذاشته ای. هر چه می کشی از آشنایان است حاضری حتی برای رسیدن به وصال یار جانت را هم فدا کنی. با گریه و زاری نیز مشکلت حل نمی شود.
 
شهریور
 
ممکن است شما در اوج احساساتی باشید که همزمان با هم به شما حمله آورده اند و این شما را می ترساند و از راه بدر می برد. بعضی چیزها یا بعضی افراد تمایل و اشتیاق شما را بیدار می کنند، اما الان خیلی زود است که بخواهید در برابر آنها واکنش نشان دهید. احتیاط و هوشیاری شما بسیار خردمندانه است، به خاطر اینکه هیجان شما به این منجر می شود که براحتی واقعیت و بی طرفی خود را از دست بدهید. قبل از اینکه یکباره به درون موضوعی بپرید، خوب فکرکنیدو آرام داخل آن شوید.
سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست
نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست
تعبیر: خیلی غمگین هستی. فکر می کنی همه تو را فراموش کرده اند و دیگر وفا وجود ندارد. تدبیری برای غم خود کن. رازت را به کسی نگو. فعلا" در دام بلا هستی که با سعی خودت نجات پیدا می کنی. به عنایت خداوند امیدوار باش.
 
مهر
 
معاشرت با مردمی که از نظر عاطفی وابسته و نیازمند هستند معمولا برای شما زیاد خوشایند نیست اما امروز می تواند درهایی را برای راه های جدید ارتباط با دیگران برای شما باز کند. شما ممکن است با خودتان کمی در ستیز باشید چرا که سعی می کنید تا تعیین کنید که چه میزان از خودتان را آشکا رکنید. بهتر است که کمی آرام باشید و درباره احساسات تان زیاد صحبت نکنید اما این کار می تواند در یک رابطه عمیق و در لحظات مهمی محدودیت هایی ایجاد کند که زیاد ضرورت ندارد. با کمی صادق بودن می توانید در مقابل ترس از صمیمیت با دیگران بایستید ؛ نتایج این کار می تواند کاملا شما را شگفت زده کند.
ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت
تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت
تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.
 
آبان
 
شما بهتر از همه دوستان تان می‌توانید درباره آینده فکر کنید و تصمیم بگیرید. این موضوع مثل این است که تمام موانع موجود کنار رفته‌اند و فضای بیشتری به شما می‌دهند تا ذهن خود را بسط دهید. اما این حالت می‌تواند حس اشتباهی از استقلال را به شما القا کند. مراقب باشید به خاطر اینکه این کار بیشتر از آنکه فکر می‌کنید شما را درگیر خواهد کرد و اگر همسالان تان شمارا حمایت نکنند انجام این کار به سختی امکان پذیر می‌شود. بنابراین اجازه ندهید شک و تردید در افکارتان رخنه کند.
بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت****و اندر آن برگ و نوا خوش ناله‌های زار داشت
گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست***گفت ما را جلوه معشوق در این کار داشت
تعبیر: اتفاقی افتاده که باعث شده به خود بیایی و از خواب غفلت بیدار شوی. کارهای گذشته را جبران کن. در گذشته تجربه های زیادی به دست آورده ای که در آینده همگی به دردت خواهند خورد. کدورت های قدیمی را فراموش کن. با ابطنی خوب و خوش زندگی کن و این اتفاق را به فال نیک بگیر.
 
آذر
 
شما امروز نه به وسیله پیشرفت کردن درکارتان بلکه به وسیله کامل کردن و یکی کردن اعتقادات مذهبی معمولی خود به نهایت پیشرفتتان رسیده اید. شاید شما مجبور شوید سبک زندگی تان که روز به روز خسته کننده‌تر می‌شود را تغییر رهید، اما اگر شما با تکیه بر اعتقادات مذهبی خود کار کنید شادتر خواهید بود.
تعبیر:دلت را مثل آیینه صاف کن. پرده های تاریک را از رویت کنار بزن تا حقیقت را ببینی آن موقع است که به مقام عالی می رسی. طمع نداشته باش تا عمرت طولانی باشد. بهشت تو آنجاست که حق مردم را به جا آوری. این همان راهیست که تو را به هدف می رساند.
 
دی
 
شما کارهای زیادی برای انجام دادن در پشت صحنه دارید، اما ممکن است رویاهای خیالی جهان درونیتان تا حدی که شما دوست داشتید، تأثیری بر روی جهان واقع نداشته باشد. زمانی دچار مشکل می‌شوید که نتوانید ارتباط محکمی بین کارتان و رویاهایتان ایجاد کنید. قاطی کردن این دو مقوله با یکدیگر می‌تواند باعث ایجاد یک مشکل غیر قابل حل بشود. به جای اینکه تلاش کنید از جنبه‌های مختلف یک موضوع سر در بیاورید، تا جایی که می‌توانید صادقانه عمل کنید.
لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است***وز پی دیدن او دادن جان کار من است
شرم از آن چشم سیه بادش و مژگان دراز***هر که دل بردن او دید و در انکار من است
تعبیر:از در آشتی درآی، وگرنه ایام جوانیت خراب می شود. کاری نکن که در زمان پیری افسوس جوانی را بخوری. در همه حال به خدا پناه ببر. مواظب باش در راهی که قدم گذاشته ای به خطا نروی. به هشدار پیران گوش کن. فریب ظواهر را نخور و فقط بنده ی خداوند باش.
 
بهمن
 
موقعیت شغلی و حرفه‌ای شما مدتی به بن بست خورده است و بهتراست در این هفته بخشی از زمان‌تان را به بازنگری کردن استراتژی‌های جدیدتان اختصاص دهید. امروز ظاهرا این مشکلات قابل مدیریت هستند، بخصوص اگر که شما سهم خودتان را در این حوادث بیرونی شناخته باشید. شما از همین الان می‌توانید اولین مرحله کارتان را آغاز کنید.
اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را***به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را
بده ساقی می باقی که در جنت نخواهی یافت***کنار آب رکن آباد و گلگشت مصلا را
تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.
 
اسفند
 
امروز اصلا وقت مناسبی برای برنامه ریزی کردن نیست، بنابراین شما می‌کوشید که تا جایی که می‌توانید خودجوش باشید. این تاکتیک باید خوب کار کند، مگر اینکه افراد دیگر در مورد توانایی و مهارت‌هایتان ازتان بپرسند و شما تصمیم به عقب نشینی کردن بگیرید. با همه این احوال مجادله کردن هیچ چیز را حل نمی‌کند. شما می‌توانید با تمرکز کردن بر اهدافتان و بی توجه بودن به حرف‌های مردم از مجادله‌های بی‌خودی دوری کنید.
دوش از مسجد سوی میخانه آمد پیر ما***چیست یاران طریقت بعد از این تدبیر ما
ما مریدان روی سوی قبله چون آریم چون***روی سوی خانه خمار دارد پیر ما
تعبیر:از اینکه اگر پیروز نشوی می ترسی و مدام در حال رنجیدن هستی تا رنج نبینی به مقصود نمی رسی. اگر قرار باشد با نبودن درد و مشقت وصل حاصل شود، نتیجه ی کار برایت لذت بخش نخواهد بود و در راه رسیدن به مقصود امکان از دست دادن مال و آبرو نیز می باشد..
+22
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.