پیشنهاد نجومی خرید «عبای» تاجگذاری لیونل مسی در جام جهانی

العربیه: بنا به گزارش شبکه‌های اجتماعی، احمد البروانی، عضو سابق مجلس شورای عمان، پیشنهاد «یک میلیون دلاری» به لیونل مسی، اسطوره آرژانتینی فوتبال جهان در ازای «عبا»ی عربی موسوم به «بشت» که با آن کاپ قهرمانی جام جهانی را بالا برد، ارائه داده است.

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر پس از پیروزی آرژانتین مقابل فرانسه و قهرمانی «آلبی‌سلسته» در جام جهانی، در مراسم اهدای این جام «عبا» قطری موسوم به «بشت» را به لیونل مسی، بهترین بازیکن جام جهانی 2022 هدیه داد.

دارنده هفت توپ طلای جهان با به تن کردن این عبا در مراسم مذکور، سومین جام قهرمانی آرژانتین را با ثبت یک تصویر ماندگار بالای سر بُرد.
مارادونا با کلاه مکزیکی در جام جهانی 1986 مکزیکاستفاده از لباس کشورهای میزبان در مراسم اهدای جام جهانی فوتبال توسط ستارگان تیم برنده سابقه داشته و دیگو آرماندو ماردونا، اسطوره پیشین تیم ملی آرژانتین نیز پس از پیروزی در جام جهانی 1986 در مکزیک، کلاه معروف این کشور را بر سر گذاشت.

پوشیدن عبای عربی توسط مسی همچنین بازتاب گسترده‌ای میان هواداران این ستاره داشته و برخی از آنها با این پوشش عربی عکس و فیلم یادگاری گرفتند.
پله با کلاه مکزیکی پس از پیروزی برزیل در جام جهانی 1970 مکزیکپله، اسطوره سابق تیم ملی فوتبال برزیل نیز پس از کسب عنوان قهرمانی جهان در سال 1970 در مکزیک، کلاه مکزیکی به سر کرد و با آن عکس‌های به یادماندنی گرفت.
+10
رأی دهید
-9

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.