فال روز پنجشنبه ۲۲ دسامبر - ۱ دی

فروردین
 
امروز حتی اگر به فکر توجیه کردن رفتارتان باشید، باز هم امکان دارد افراد دیگر پریشانی شما را ببینند. شاید دلیل پریشانیتان این باشد که قصد دارید کارهای زیادی را با هم انجام دهید و کسی هم به غیر از خودتان نمی‌تواند ارتباط آنها را با هم درک کند. با وجود این شما با انجام دادن کارهای بی اهمیت و زیاد خودتان را به دردسر می‌اندازید، مگر اینکه بتوانید علایقتان را مشخص کرده و فعالیتهای غیر مربوطه را حذف نمایید.
کنون که می‌دمد از بوستان نسیم بهشت***من و شراب فرح بخش و یار حورسرشت
گدا چرا نزند لاف سلطنت امروز***که خیمه سایه ابر است و بزمگه لب کشت
تعبیر: در رویا و خیال پردازی ها غرق شده ای. آرزوهایت تمامی ندارد و دور و دراز است. وقت گران مایه ی خود را تلف می کنی. هیچکس آنقدر عمر نمی کند که به تمام آرزوهایش برسد. پس همین چند صباحی را که زنده هستی از زندگیت لذت ببر. آنچه از زندگی که باید قسمتت باشد حتما" به تو خواهد رسید.
 
اردیبهشت
 
امروز شاید یک نفر ازتا درخواست پول کند یا بخواهد که کاری برایش انجام دهید. باوجود اینکه شما نمی‌توانید بهش جواب منفی بدهید، ولی اگر خودتان برنامه‌های دیگری داشته باشید عصبانی خواهید شد. و اگر قادر نباشید که برنامه‌هایتان را کنسل کنید، اوضاع پیچیده تر شده و عصبانی تر خواهید شد! البته خیلی خوب است که برای خودتان مرزها و محدوده‌های را مشخص کنید، ولی در مورد این مشکل اخیر این استراتژی کارساز نخواهد بود. به هر حال شما ناچارید هم بهترین کار را انجام دهید و هم راهی را پیدا کنید که این فرد را خوشحال نگه دارید!!
چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست***سخن شناس نه‌ای جان من خطا این جاست
سرم به دنیی و عقبی فرو نمی‌آید***تبارک الله از این فتنه‌ها که در سر ماست
تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.
 
خرداد
 
اکنون که ماه در دوازدهمین خانه شما به ونوس زیبا ملحق شده است، شما باید در مسائل عاطفی و عشقی ازخودگذشتگی نشان دهید و عشقی خالصانه داشته باشید. توجه نکردن به نیازهای شخصی خودتان باعث می‌شود که این فداکاری معنوی در شما بیشتر شود. اما باید سعی کنید که این حالت در شما باقی بماند و به فداکاری‌های خود ادامه دهید. مادامی که شما فقط به نیازهای اساسی خود توجه می‌کنید، ایجاد کردن یک رابطه عاشقانه آرمانی هنوز هم جزو اهداف اصلی شما به شما می‌رود و بسیار قابل تحسین است.
به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست
زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست
تعبیر: تهمتی به شما زده اند که از طرف دشمن است.درد هجر بزرگی را تحمل می کنید. اما تن به رضای خداوند دهید. مطمئن باشید جواب خوبی ها و ثوابی را که کرده اید در جایی دیگر خواهید گرفت. حرف های خود را بر اساس فرض و شک نزنید که بر علیه خودتان استفاده می کنند. بذر وبی بکارید تا شاهد رویش خوبترین ها باشید.
 
تیر
 
شما دوست دارید بفهمید که چرا به خاطر کارهایی که امروز انجام داده‌اید تحسین نمی‌شوید. ممکن است شما احساس کنید در اوج قرار گرفته‌اید، برای اینکه همه کارها را درست انجام داده‌اید و می‌دانید که لیاقت بهترین چیزها را دارید. اما اگر شما قبول داشته باشید که الان رسیدن به اهدافتان زمان زیای می‌خواهد، ممکن است که خیلی ناامید نشوید.
مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست
اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست
تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.
 
مرداد
 
شما اصلاً نمی توانید از دست مشکلات و مسائل عاطفی فرار کنید؛ این مشکلات هرجا که بروید مثل سگی که پای آدم را گاز می‌گیرد دنبالتان هستند!! اما اگر شما بخواهید مشکلات عاطفی که مربوط به گذشته هستند را حل نشده رها کنید، مطمئناً این گاز!! به شما صدمه می‌زند. با قبول کردن جایگاه خود در زندگی نقطه ضعفهای خود را بپذیرید، اما سعی نکنید با بازنگری کردن گذشته خود بینش جدیدتان را تغییر دهید. در عوض آینده خود را رقم بزنید.
منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است
گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است
تعبیر:به سهولت و راحتی به مقام و مادیات نخواهی رسید. همه چیزت باید در حد کمال باشد. باطن خوب، کار حلال، هوشیاری و تقوی، در این صورت است که به هدف خواهی رسید و به هر مقام و منزلتی که رسیدی سر تعظیم در برابر خداوند فرود آر وگرنه باز همه چیز را از دست خواهی داد.
 
شهریور
 
ممکن است امروز کمی وقت داشته باشید، که به شما اجازه می‌دهد که به خاطراتی که در ذهن دارید برگردید و به آنها فکرکنید. حتی اگر وقت دوباره ای بدست آوردید و جاییکه زیاد به نظرتان عالی نیست، فرصت دارید که تمام تجربه‌های گذشته خود را تنظیم کرده و ببینید که در آینده چه اتفاقی می‌افتد. در یک موقعیت مشکل ، یک دید و ذهنیت مثبت داشتن می‌تواند اولین قدم مهم در جهت فراموش کردن تجربه‌های ناخوشایند گذشته و التیام بخشیدن به زخم‌های عاطفی گذشته باشد.
باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است***شمشاد خانه پرور ما از که کمتر است
ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته‌ای***کت خون ما حلالتر از شیر مادر است
تعبیر:مسئله به این کوچکی را بزرگ نکن. چند صباحی را که زنده ای خوش باش و به اطر مسائل کوچک خود را آزار نده. می خواهی همه چیز را بدون هیچ سعی و تلاشی به راحتی به دست بیاوری. در راه خدا قدم نمی گذاری ولی انتظار بهشت داری. نامت نیکوست به عاقبت کاری که می کنی فکر کن.
 
مهر
 
امروز ماه در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه اسرار و رازها قرار دارد و به شما یادآوری می‌کند که شما توانایی پنهان کردن عمیق ترین و اساسی‌ترین نیازهای خود را دارا هستید. اما درعین حال ماه در سومین خانه‌تان یعنی خانه ارتباطات با بهرام روبرو می‌شود و ترس از واکنش دیگران شاید باعث شود که خودتان را از دیگران جدا نکنید. ابتدا به تمام دلایلی که برای پنهان کردن برنامه‌هایتان در سر دارید خوب فکر کنید، بعد راحتی و آسایش خود را در نظر بگیرید و آنچه را که صلاح می‌دانید با اطرافیانتان در میان بگذارید.
منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است
گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است
تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.
 
آبان
 
اگر چه ممکن است احساس کنید به آخرین اهداف و درجه‌های واقعیت چسبیده‌اید،‌ اما رویاهایتان ممکن است رشد کنند و به طور موقت بر شما غلبه کنند. یک تصور زیبا برای خود ایجاد کنید- عاشقانه یا معنوی- می‌تواند تجربه ای نشاط آور و لذت بخش باشد. اما شما باید راهی برای غلبه بر ترس‌تان از پیش رفتن و جلو رفتن در مسیری جدید پیدا کنید. نگران نباشید؛ حتی در دریای خیالات‌تان غرق شدید مطمئن باشید به زودی به ساحل نجات دست خواهید یافت.
زلف آشفته و خوی کرده و خندان لب و مست***پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست
نرگسش عربده جوی و لبش افسوس کنان***نیم شب دوش به بالین من آمد بنشست
تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.
 
آذر
 
شما امروز راحت‌تر هستید کارهایی را انجام دهید که برایتان بیشترین اهمیت را دارند. به جای تلاش کردن برای تعیین کردن دقیق نیازهای دیگران، شما می‌توانید این کار را برعکس انجام دهید. اما خودخواه بودن باعث می‌شود که به هدفتان نزدیک نشوید. به خاطر منتظر بودن برای وارد شدن موج جدیدی از انرژی از انجام دادن کارهایی که توانایی آنها را دارید نهراسید.
ساقی بیا که یار ز رخ پرده برگرفت***کار چراغ خلوتیان باز درگرفت
آن شمع سرگرفته دگر چهره برفروخت***وین پیر سالخورده جوانی ز سر گرفت
تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.
 
دی
 
سیاره حاکم شما مریخ شما را امروز تبدیل به یک قهرمان می‌کند چون که باعث می‌شود شما امروز بتوانید مسئله مشکلی را در محل کار خود حل کنید. ایستادگی و مقاومت در برابر موانع بهترین ویژگی است که شما دارید و اکنون برایتان مفید واقع خواهد شد. این ویژگی شما باعث می‌شود یک مرتبه جواب مسئله را پیدا کنید‌ و به طور خستگی ناپذیری روی این مسئله کار خواهید کرد. اما باید از اهداف‌تان آگاه باشید. شاید مایل باشید مسئولیت‌هایتان را رها کنید و کمی تفریح کنید. سعی نکنید که برای داشتن کمی تفریح کارهای مهم‌تان را رها کنید چرا که این معامله‌ای نیست که برایتان سودمند باشد.
ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما***آب روی خوبی از چاه زنخدان شما
عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده***بازگردد یا برآید چیست فرمان شما
تعبیر:چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد.
 
بهمن
 
شدت یافتن احساسات تان می‌تواند امروز گیج کننده باشد اما شما احتمالا قادر نخواهید بود که از این مرحله جلوگیری کنید؛ به جای اینکه فقط ذهن و افکارتان را پریشان و احساسات تان را سرکوب کنید می‌توانید با کار کردن احساسات تان را تحت کنترل خود درآورید. خوشبختانه هنوز قدرت ذهنی و فکری دارید تا آنچه در ذهن دارید را انجام دهید. فقط فراموش نکنید که به ندای قلب تان گوش فرا دهید!
روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است
گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است
تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.
 
اسفند
 
سیاره حاکم شما اورانوس امروز در مرکز توجه و میدان دید قرار دارد همچنانکه اتصال او با خورشید در دومین خانه از "پول" شما ممکن است تغییرات غیر منتظره‌ای در اوضاع مالی شما به همراه داشته باشد. شما فکر می‌کنید که باید همه چیز را زیر نظر و تحت کنترل داشته باشید اما حالا دیگر می‌دانید که جلوگیری از بوجود آمدن آشفتگی‌های مالی بسیار مهمتر از تمایل شما برای نگاه داشتن همه چیز بسادگی است. با این وجود تعادل خود را میان نیازهایتان و آنچه که می‌توانید انجام دهید از دست ندهید. تعدیل کردن این نیازها سیاست خوبی است که اکنون می‌توانید اتخاذ کنید بنابراین قبل از اینکه اوضاع دشوارتر از این شود اقدام کنید!
باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است***شمشاد خانه پرور ما از که کمتر است
ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته‌ای***کت خون ما حلالتر از شیر مادر است
تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن..
+21
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.