آمریکا آماده تسهیل دسترسی ایرانیان به اینترنت آزاد است

صدای آمریکا: سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده ضمن محکوم کردن ادامه بازداشت‌ها در ایران گفت: «حاضریم با شرکت‌های خصوصی و سایر دولت‌ها برای حل مشکل اینترنت مردم ایران همکاری کنیم.»

ند پرایس در کنفرانس خبری روز سه‌شنبه خود افزود: «اگر شرکتهای فناوری بخش خصوصی و حتی دیگر دولت‌ها، پیشنهادهای خوبی برای کمک بیشتر به مردم ایران داشته باشند تا بتوانند با یکدیگر و دنیای خارج ارتباط برقرار کنند، ما آماده شنیدن و همکاری در اجرای این پیشنهادها هستیم.»

او بازداشت ترانه علیدوستی و دیگر هنرمندان، خبرنگاران، دانشجویان، ورزشکاران، و مدافعین حقوق بشر را محکوم کرد و آن را تاکتیک جمهوری اسلامی برای ایجاد نفاق، ترس و سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز دانست.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به نیابت از طرف دولت جو بایدن از مقامات جمهوری اسلامی خواست تا دست از بازداشتهای خودسرانه، و سلب آزادیهای بنیادین مردم ایران بردارد.

ند پرایس به مقامات جمهوری اسلامی یادآورد شد که آمریکا و جهان نظاره‌گر رفتار رژیم با خانم علیدوستی و آنهایی که خودسرانه بازداشت شده‌اند، خواهد بود.
+112
رأی دهید
-6

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۱
    chris.it.dude - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

    همش حرف همش باد هوا. تا این لحظه تنها اقدام‌ عملی رو ایلان ماسک انجام داده.
    1
    40
    ‌سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    حالا زوده، یکی دو ماه دیگه صبر کنید تا بعد از اعدام ده هزار جوان.
    1
    16
    ‌چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    romano - تهران، ایران
    خفه. هزار دانشجو و متخصص و دانشمند ایرانی در دوره ترامپ یک شبه بدون ویزا و آینده و پول شدند ولی نیم قرن توله ملاها و واسطهای مالیشان کنار شما کلبه امن و آرامش داشتند حال اینکه مردم من گلوله خوردند بردار رفتند. بخدا این اینترنت را برای تحت فشار دادن رژیم در مورد اتمی می خواهید اگر همین الان واقعا تصمیمتان بود به یک بشکن دستور ضبط اموال ایران را در سراسر دنیا میدادید هنوز اربابتان اسرائیل دستور نداده (چه خری بهتر از ملاهای تهران چه گاو شیرده‌ای بهتر از عربهای خلیج فارس). ما بزودی دخل کارگزاران امامه بسرتان در تهران را خواهیم آورد آنوقت آرزوی ملاها را میکنید چون ملیگرایی سرزمین پارس میلیتاریستر از ملایان دست ساختتان است.
    2
    21
    ‌چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.